Spring naar inhoud

- - - - -

Zino weer thuis en doet het super goed.

• Log in om te reageren
207 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 17 september 2013 - 02:09

heel vl beterschap ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 17 september 2013 - 03:47

Veel beterschap voor Zinootje...
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 17 september 2013 - 06:13

Misschien Is hij toch wel vatbaar voor longontsteking. Heeft de DA niets gezegd waarom hij dit terug heeft gekregen? Is het een zwak katje? Ik duim voor Zinoke dat hij vlug beter is. :duim:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 17 september 2013 - 06:25

Ik duim voor een spoedig herstel voor zino.
Veel beterschap !!!

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#20 Geplaatst 17 september 2013 - 08:36

Ocharme Zino, weeral een longontsteking :cry:  gelukkig heeft hij alert personeel die hem super in de watten gaan leggen!

Veel beterschap voor Zino.

Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 17 september 2013 - 09:11

Bekijk berichtcatherine, op 16 september 2013 - 21:40, zei:

Zoals ik dus vermoede is het terug een longontsteking, vooral in de rechterlong. En hij had 39,5° koorts.
Hij moet 1x per dag metacam nemen en zware ab.
Tegen woensdag middag moet hij al terug eten anders moeten we 's avonds terug naar de da en gaan ze foto's nemen.
Toen we thuis kwamen heeft hij al terug een beetje natvoer gelikt.
Gelukkig ken ik mijn schatten door en door weet direkt als er iets mis is.

Veel beterschap!!

Goed dat je het zo snel gezien hebt! Hopelijk is het dan ook sneller genezen...
Mylo Banner

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#22 Geplaatst 17 september 2013 - 10:48

Bekijk berichtMauricke, op 17 september 2013 - 06:13, zei:

Misschien Is hij toch wel vatbaar voor longontsteking. Heeft de DA niets gezegd waarom hij dit terug heeft gekregen? Is het een zwak katje? Ik duim voor Zinoke dat hij vlug beter is. :duim:

Een zwak katje zou ik hem zeker niet noemen, hij heeft nooit iets. Behalve dan verleden jaar in december dat hij de eerste keer die longontsteking heeft gekregen en dat mijn da zei het is fip. Ben dan overgegaan naar een andere da en na 3 weken echt zoeken met bloedtesten, rx'en is het uitgekomen een sluimerende longontsteking. Daar heeft hij dan weer een loopoog aan overgehouden. De da zei dat hij gewoon vatbaarder is op de longen en mr zit ook constant tss onze afsluiting door te piepen naar vogels bij de buren, mss een trek gepakt. Hij hoest niet snotterd niet heel raar allemaal, ge verwacht een lelijke hoest met longontsteking maar nee hoeft dus niet. Heb met hem te doen mijne lieve rooie sloeber, hopelijk beterd het rap met die zware ab, want volgende week is de praktijk een week op verlof dus het moet beteren. En hij moet vooral eten, want als hij niet zou eten tegen woensdag moet ik hem binnen brengen en wordt hij aan infuus gelegd. Gelukkig is hij deze morgend ook wat komen natvoer mee eten hij heeft wel honger dat zie ik maar het eten zal wat pijn doen. Dus van alle lekkers in huis gehaald, jaja junkfood ook kan me niet schelen het eten is nu effe belangrijker om aan te sterken.

#23 Geplaatst 17 september 2013 - 11:09

Is dat niet zo dat als ze één keer een longontsteking gehad hebben, ze er dan lange tijd (langer dan een jaar) gevoelig aan blijven?
Allee, toen mijn dochter op korte tijd 2 keer een longontsteking had, hebben ze mij dat toch zo wijsgemaakt.

Spoedig herstel gewenst aan Zino.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 17 september 2013 - 11:12

Veel beterschap voor Zino  :duim:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 17 september 2013 - 11:28

erg veel beterschap!!!!!
hopelijk geneest hij gauw!!!!!!

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 17 september 2013 - 14:14

Veel beterschap voor Zino!

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 17 september 2013 - 14:30

Heel veel beterschap voor Zino :hug:  en het is inderdaad belangrijker nu dat hij eet dan de kwaliteit van het voer, dat komt later wel weer goed :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#28 Geplaatst 17 september 2013 - 14:47

veel beterschap met zino... denk dat ie altijd wel beetje gevoelig zal blijven aan de longen hoor...

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 17 september 2013 - 15:12

Heel veel beterschap voor Zino .

En gelukkig zien wij inderdaad direct als er iets scheelt met onze schatten Catherine.

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#30 Geplaatst 17 september 2013 - 22:00

Veel beterschap voor Zino hoor, gelukkig heeft hij superpersoneel!