Spring naar inhoud

- - - - -

Zino weer thuis en doet het super goed.

• Log in om te reageren
207 reacties op dit onderwerp
Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#151 Geplaatst 01 oktober 2013 - 06:15

Super dat Zinoke weer terug thuis is. :thumb: Altijd beter dat ze in hun vertrouwde omgeving kunnen herstellen. :rub: Ik blijf duimen voor deze lieve schat. :duim:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#152 Geplaatst 01 oktober 2013 - 07:24

Oh dat is super goed nieuws dat ZIno weer thuis is!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#153 Geplaatst 01 oktober 2013 - 10:21

:hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#154 Geplaatst 01 oktober 2013 - 12:37

Deze nacht heeft hij goed geslapen, en vandaag al twee keer goed gegeten. Weet wel dat de prednison daar voor iets tss zit.
Ga straks eens bellen naar zijn da in de kliniek om wat meer uitleg. Wil exact weten wat hij heeft.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#155 Geplaatst 01 oktober 2013 - 15:34

super te horen dat hij thuis is.. zat al te wachten op sms van jou maar dat kwam er maar niet... veel beterschap voor Zinoke

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#156 Geplaatst 01 oktober 2013 - 17:23

Ze kunnen niet zeggen of het bacterieel was omdat hij toen al onder behandeling stond met ab die die bacterie aanpakt. We gokken eerder op imunitair omdat hij verleden winter ongeveer hetzelfde heeft gehad en na 3 zware ab kuren van 2 maanden is hij erdoor geraakt.
Nu volgende woensdag hebben we een afspraak en dan gaan ze ze zijn hematocriet meten, is die goed gestegen wordt de prednison afgebouwd naar een half.
Het kan goed zijn dat hij levenslang een onderhoudsbehandeling zal moeten nemen om de twee dagen. Dat valt af te wachten nog. Ze willen ook niet riskeren dat hij ineens terug in één stuikt want dan krijgen ze ze moeilijker terug. Hij zal heel regelmatig op controle moeten om dat hematocriet na te zien.
Vandaag heeft hij goed gegeten 3 keer natvoer en tss door droogvoer maar dat komt door de prednison dat is een bijwerking dat ze beter gaan eten wat wel in het voordeel is van zino want hij moet echt terug verdikken voelt zijn knoken overal. Dus we aan zien het dag na dag en ik mag haar altijd opbellen als ik vragen heb.

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#157 Geplaatst 01 oktober 2013 - 17:56

Oh dat is goed dat hij al beter eet! Zo kan hij ook beter aansterken! Dat lijkt me daar wel een hele goede kliniek in Hasselt. Is dat die in Kermt eigenlijk of is het Hasselt zelf?

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#158 Geplaatst 01 oktober 2013 - 18:13

Kan je me zeggen wat het juist inhoudt als het imunitinair is?
Het zal misschien een zorgenkindje blijven, maar hij is nu toch goed bezig!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#159 Geplaatst 01 oktober 2013 - 18:52

Bekijk berichtanja1, op 01 oktober 2013 - 17:56, zei:

Oh dat is goed dat hij al beter eet! Zo kan hij ook beter aansterken! Dat lijkt me daar wel een hele goede kliniek in Hasselt. Is dat die in Kermt eigenlijk of is het Hasselt zelf?

http://www.sanimalia.be/
Die was in hasselt nu is dat diepenbeek, alé de grens tss beiden.

Bekijk berichtDorothea, op 01 oktober 2013 - 18:13, zei:

Kan je me zeggen wat het juist inhoudt als het imunitinair is?
Het zal misschien een zorgenkindje blijven, maar hij is nu toch goed bezig!

Als het imunitair is dan wil dit zeggen in zino zijn geval dat hij zijn eigen rode bloedcellen afbreekt.
Zijn imuniteit wordt nu lager gehouden zodat hij die volop terug kan aanmaken. Daarom dat het kan zijn dat hij op een onderhoudsbeurt levenslang wordt gezet van prednison om de 2 dagen. Het is nog wat afwachten hoe het verder verloopt. Tot nu gaat het goed, hij voelt zich beter en bedelt om eten. Hij kan al terug de kast op springen want zelfs dat kon hij niet meer verleden week.

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#160 Geplaatst 01 oktober 2013 - 19:17

Bekijk berichtcatherine, op 01 oktober 2013 - 18:52, zei:

http://www.sanimalia.be/
Die was in hasselt nu is dat diepenbeek, alé de grens tss beiden.

Als het imunitair is dan wil dit zeggen in zino zijn geval dat hij zijn eigen rode bloedcellen afbreekt.
Zijn imuniteit wordt nu lager gehouden zodat hij die volop terug kan aanmaken. Daarom dat het kan zijn dat hij op een onderhoudsbeurt levenslang wordt gezet van prednison om de 2 dagen. Het is nog wat afwachten hoe het verder verloopt. Tot nu gaat het goed, hij voelt zich beter en bedelt om eten. Hij kan al terug de kast op springen want zelfs dat kon hij niet meer verleden week.

Dank je wel voor de link, heb hem bewaard

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#161 Geplaatst 01 oktober 2013 - 20:53

Heel blij te lezen dat het goed gaat met Zino.Als hij zo verder eet ga je hem nog op een regimeke moeten, zetten.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#162 Geplaatst 01 oktober 2013 - 21:03

Blij om te lezen dat hij weer thuis is :)
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#163 Geplaatst 01 oktober 2013 - 21:54

Fijn dat hij weer thuis is en al terug flink eet :thumb:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#164 Geplaatst 01 oktober 2013 - 22:23

Dat is supergoed nieuws hee Catje!!!
Hij is misschien nog ziek, maar het voornaamste is dat hij weer thuis is bij jullie en zijn kattenvriendjes!!
Die schat is zo veel gelukkiger thuis he!

Ik blijf heel hard om hem duimen, geef hem alvast maar een zachte knuffel van mij :hug:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#165 Geplaatst 01 oktober 2013 - 23:07

Knuffels zijn door gegeven, hij doet het goed al zal het hoogst waarschijnlijk levenslang worden, maar dat zien we dan weer. Nu slaapt hij in zijn kartonnen doos met dekentje in, want ja wij zijn zo'n sukkels hebben geen zachte mandjes geen petfun paal niks nopes nada. :lachen:  Als hij maar gelukkig is weer moet dat niet zijn.