Spring naar inhoud

- - - - -

Zino weer thuis en doet het super goed.

• Log in om te reageren
207 reacties op dit onderwerp
Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#181 Geplaatst 09 oktober 2013 - 22:33

Supernieuws!! Dit moet een pak van je hart zijn.
Ik ben heel blij voor jullie!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#182 Geplaatst 09 oktober 2013 - 23:07

Zoooo blij dit berichtje te lezen, Catherine !!! :loveshower:

Ik hoop zo voor jullie en lieve Zino dat het nu de goede kant mag blijven uitgaan... :pray: :pray:

Heel veel knuffeltjes voor lieve Zino :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#183 Geplaatst 10 oktober 2013 - 14:17

Dank u iedereen, hij doet het momenteel goed, is veel buiten in de tuin als het niet regent. Hij is terug zijne lieve soms koppige zelve ben zo blij.
Ik weet wel dat dit levenslang is en dat hij mss niet oud zal worden maar elke dag, week, maand, jaar erbij is er eentje gewonnen.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#184 Geplaatst 10 oktober 2013 - 15:05

:hug: :hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#185 Geplaatst 14 oktober 2013 - 09:55

Bekijk berichtcatherine, op 09 oktober 2013 - 14:17, zei:

Ze zei dat atopica geen optie is dat dit wordt gebruikt bij huidziektes en allergenen. Zino heeft dat niet hij breekt zijn eigen bloedcellen af, daarom houden ze zijn weerstand lager zodat hij die niet afbreekt. Hij moet wel regelmatig gecontroleerd worden, want vroeg haar ook of hij diabetes kon krijgen door die prednison, ze zei dit kan bij grotere dosissen Zino zal op het minimum gezet worden dan is er minder risico. Maar controle van bloed blijft een noodzaak.
Ze heeft naar zijn hart gekeken bij de echo verleden keer en zag niks direkt mis, denk wel dat het iets aangeboren is want zijn zus mira kucht ook regelmatig. Maar die is vroeger al eens gecontroleerd en toen vonden ze ook niets. Kan zijn dat het hart af en toe bij haar een sprong maakt en ze daarom hoest maar is niet zeker.

Met te vragen gaf je niet uit hé, jammer dat het geen optie is
Wij gebruiken het bij diddl om te proberen of het zijn witte bloedcellen niet kan doen dalen en bij onzen thor voor zijn chronische kakproblemen

Bekijk berichtcatherine, op 10 oktober 2013 - 14:17, zei:

Dank u iedereen, hij doet het momenteel goed, is veel buiten in de tuin als het niet regent. Hij is terug zijne lieve soms koppige zelve ben zo blij.
Ik weet wel dat dit levenslang is en dat hij mss niet oud zal worden maar elke dag, week, maand, jaar erbij is er eentje gewonnen.

heel blij te lezen dat hij het zo goed doet momenteel.
Ik hoop heel heel hard dat jullie nog heel heel lang  van jullie ventje gaan mogen genieten
Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#186 Geplaatst 14 oktober 2013 - 12:25

Leuk dat hij terug goed is en thuis
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#187 Geplaatst 14 oktober 2013 - 19:17

HIj doet het idd goed, zit achter beestjes aan, eet nog wel meer dan de anderen maar is door die prednison. Rond 15 nov gaan we terug naar de dierenkliniek op controle. Hou hem goed in het oog en bij minste twijfel bel ik hen op, vooral omdat het om een levenslange ziekte gaat.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#188 Geplaatst 14 oktober 2013 - 22:55

Dat klinkt goed. En ook al eet hij nu meer door de prednison, denk ik niet dat het kwaad kan. Hij kan het waarschijnlijk wel gebruiken nu en dan is hij ook fysiek beter gewapend, mocht hij nog eens een dipje krijgen.
Zino is een overduidelijk een taai ventje! :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#189 Geplaatst 14 oktober 2013 - 23:40

Zijne weerstand moeten we laag houden omdat het die is die vecht tegen hem, maar natuurlijk is hij dan vatbaarder weer voor andere dingen.
We kijken en nemen het dag per dag en genieten van hem zoveel mogelijk.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#190 Geplaatst 15 oktober 2013 - 15:22

:catwalk2 :catwalk :thumb: :thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#191 Geplaatst 23 oktober 2013 - 22:39

Tss update, Zino doet het nog steeds goed, met een halve prednison per dag. Hij is echt terug zijn eigen zelve, geeft al eens een veeg aan iemand als het moet. Voor de rest is hij een eenzaat, altijd geweest, maar wel een knuffel bij mij. We blijven duimen dat het verder zo goed blijft gaan.

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#192 Geplaatst 23 oktober 2013 - 23:05

Super!  Doe zo verder zino  :d
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#193 Geplaatst 23 oktober 2013 - 23:10

Bekijk berichtcatherine, op 23 oktober 2013 - 22:39, zei:

Tss update, Zino doet het nog steeds goed, met een halve prednison per dag. Hij is echt terug zijn eigen zelve, geeft al eens een veeg aan iemand als het moet. Voor de rest is hij een eenzaat, altijd geweest, maar wel een knuffel bij mij. We blijven duimen dat het verder zo goed blijft gaan.

Dat is echt super nieuws, Catherine !! Zooooo blij voor jou en lieve Zino !! :loveshower:

Hier blijven de duimpjes draaien hoor ! Geef hem maar heel veel knuffeltjes van "ons" :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#194 Geplaatst 23 oktober 2013 - 23:38

Ik geef zeker je knuffels door Els, super dat we zo steun hier krijgen, want het is niet altijd gemakkelijk niet te weten of het nog terug komt. Tegen 15 nov controle.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#195 Geplaatst 02 november 2013 - 17:27

Hoe gaat het nu met Zinotje?? Gaat het nu nog steeds de goeie kant op?
Ik denk veel aan hem, en duim tot mijn gewrichtjes pijn doen, maar wat moet dat moet he!!
Flinke Zino :loveshower: