Spring naar inhoud

- - - - -

Zino weer thuis en doet het super goed.

• Log in om te reageren
207 reacties op dit onderwerp
Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#61 Geplaatst 25 september 2013 - 23:15

:hug:
Ik stuur zoveel mogelijk energie en blijf duimen. Nog niet opgeven!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#62 Geplaatst 25 september 2013 - 23:19

Ach Catherine...vind het zo erg dit allemaal te lezen... :(

Toch al een goed teken dat er niets meer te horen is op zijn longetjes en dat de koorts is gezakt ? Maar natuurlijk echt niet fijn dat hij niet wil eten... :( :cry:

Hoop zo dat de ab en aanvullende medicatie heel spoedig beterschap zal geven ! :pray:

Van hieruit sturen we heel veel energie en de duimpjes draaien hoor !! :duim:

Heel veel beterschap voor Zino en heel veel sterkte voor jullie :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#63 Geplaatst 26 september 2013 - 09:47

een enorme knuffel,
erg veel energie en kracht
dat hij niet opgeeft en erdoor komt!!!! :hug: :hug: :hug:

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#64 Geplaatst 26 september 2013 - 12:58

Hoe doet Zino het vandaag?

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#65 Geplaatst 26 september 2013 - 14:15

Zino is alert maar wil niet eten, heb zijn medicatie gegeven en geprobeerd terug te dwanvoeren. Heb er maar 15 ml ingekregen dus veel te weinig. Veel loopt hij niet meer rond hij ligt liever in de kelder in een kartonnen doos dan ergens in een zacht mandje.
Snoepjes waar hij zo zot op is wil hij niet, tonijn ook al niet, hills ad met moeite. Viyo likt hij wel op.
Ga sevves met sardienen proberen hopelijk vandaag de ommekeer anders ziet het er heel slecht uit.
Da zegt dat ik de medicatie ook de kans moet geven om te werken, ik had liever dat ze hem aan een infuus legde dat gaat veel sneller.
Heb de indruk dat alle da hetzelfde zijn, heel veel klanten voor niks nog tijd.
Zoals het nu is zal het slecht aflopen, want een kat die niet eet krijgt leververvetting, en het is toch al meerdere dagen dat hij niet genoeg eet. Hij slaapt veel maar ja wat wil je geen energie meer. Heb de indruk dat zijn lichtje zo stillekes uit gaat gaan. Heb al zoveel gehuild voor hem, ik vecht voor twee met hem maar het helpt allemaal niet.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#66 Geplaatst 26 september 2013 - 14:18

Oh, Catherine. Ik vind het echt erg om dit te moeten lezen.
Blijven proberen en zeker niet opgeven! Hoe moeilijk het ook is.
Als Zino een normaal gewicht heeft, is de kans op leververvetting al iets kleiner.
Roeien met de riemen die je hebt en hopelijk slaat de medicatie heel snel aan!
:hug:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#67 Geplaatst 26 september 2013 - 14:25

misschien terug contact opnemen met je dierenarts en er heel hard op aandringen dat hij hem aan t infuus legt, hem zeggen dat je zijn lichtje zo ziet uitgaan en je t slechtste verwacht als er niks wordt gedaan nu
Ik zou die dierenarts niet met rust laten tot hij het doet
veel sterkte toegewenst
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#68 Geplaatst 26 september 2013 - 15:06

Heb haar opgebeld mag hem binnen brengen tss half 6 en half 7 deze avond, ze heeft dan wel om 7u een vergadering maar direkt als ze terug komt ervan gaat ze hem bloed trekken en aan infuus leggen en ook zo medicatie toe dienen. Morgen stuurt ze zijn bloed dan op naar labo. Nier en lever waarden gaat ze ook laten testen om te zien hoe het daarmee is. Infuus is de beste oplossing zo kan ze hem voeding vocht en medicatie toe dienen. Ik hoop dat mijne rooie er door geraakt vooral morgen is het al weer vrijdag en dan weekend. Duimen allemaal hij kan alle steun gebruiken.

#69 Geplaatst 26 september 2013 - 15:09

Mijn duimen zijn alvast ter Zino's beschikking!
Hopelijk gaat het beter met het infuus, veel sterkte.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#70 Geplaatst 26 september 2013 - 15:17

Wat goed dat je gebeld hebt en je nog mag komen vandaag.
Succes!

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#71 Geplaatst 26 september 2013 - 15:46

dat wou ik net nog vragen, of er al naar zijn nierwaardes was gekeken.
Omdat indertijd onze poessieman ook ziek werd
En de dierenarts zei dat hij een zware luchtweginfectie had.
We zijn toen iedere dag met hem naar de dierenarts gereden omdat hij maar niet verbeterde en zijn medicatie maar niet aansloeg en je zag hem zo zieker worden.
Op t eind van de week nam de dierenarts uiteindelijk bloed af (volgens onze huidige dierenarts is dat veel te laat gebeurd, bloed trekken doe je altijd  eerst zegt hij en niet t laatst maar wij hadden er toen allemaal nog geen verstand van) en toen bleken zijn nieren het helemaal te begeven.
We hebben hem moeten laten inslapen...
Die luchtweginfectie maskeerde het onderliggende probleem van de nieren en tegen dat we het doorhadden was het te laat...
Ik hoop dat dat niet t geval is bij Zino
nog eens veel sterkte toegewenst !
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#72 Geplaatst 26 september 2013 - 16:14

we spraken elkaar al maar hier ook nog een hele dikke knuffel,
ik ben er he!!!
je weet me te vinden!

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#73 Geplaatst 26 september 2013 - 22:08

Mis mijn ventje zo, vondt het zo hard hem te moeten achter laten daar. Alles vreemd kent daar niks.
Pff heb al de hele avond zo een druk op mijn hart en mijn maag ligt er ook van overhoop.
Morgen mag ik haar bellen en hopelijk is het nieuws dan wat beter.

Ja Nadine ben ook bang voor die nier en leverwaarden, vooral omdat ik hem 4 dagen zit te dwangvoeren en het eigenlijk geen volledige maaltijd is geweest altijd maar kleine beetjes ale op en al 100 ml per dag. Zo erg, konden ze maar babbelen.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#74 Geplaatst 26 september 2013 - 23:03

ik duim mee dat je morgen goed nieuws krijgt!!
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#75 Geplaatst 26 september 2013 - 23:50

Ze heeft me al gemaild daarnet, Zino zijn situatie is zeer delicaat, ze denkt dat er geen longontsteking in het spel is. Zijn slijmvliezen zijn heel bleek op het licht gele af. Dikwijls wijst dit op zware bloedarmoede. Ze gaat het staal morgenvroeg zelf binnen brengen bij het labo en hopelijk heeft ze eerste resultaten namiddag al. Het gaat dus heel slecht met mijn ventje.
Ben daarnet wat gaan bij lezen en katten met bloedarmoede hebben hele rare gewoontes ze gaan dingen eten die ze normaal niet eten gaan likken aan dingen... ewel zino ging aan modder likken, deed hij verleden jaar ook. Nu is zijn hele ziekte bij mij toch in twijfel getrokken, heeft hij wel longontsteking gehad zowel verleden jaar als nu????
Hopelijk weet ze rap meer en kan ze de gepaste behandeling geven. Ben zo bang dat hij het niet haalt. :cry: