Spring naar inhoud

- - - - -

Zino weer thuis en doet het super goed.

• Log in om te reageren
207 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#91 Geplaatst 27 september 2013 - 22:21

Doet me erg denken aan Flair.Hij heeft hepatitis.
Ik wens Zino veel beterschap toe en dat hij heel rap de oude is.Wij zien al even veel af als ze ziek zijn als zij zelf.Zal duimen dat het goed komt.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#92 Geplaatst 27 september 2013 - 22:24

ik hoop zo heel hard dat ze Zino kunnen helpen in t kliniek
ik ga ontzettend hard duimen voor jullie
heel veel sterkte toegewenst catherine !
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#93 Geplaatst 27 september 2013 - 23:41

Hier duimen we ook zo mee voor lieve Zino !! :duim: :duim:

Hou je zo sterk mogelijk, Catherine ! :hug: :hug:

Hoop zo dat alles spoedig goed mag komen met je lieve Zino :pray:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#94 Geplaatst 27 september 2013 - 23:56

Was om 20u 20 daar had een afspraak om 20u, kon er niet eerder geraken, want had mensen voor me in de wachtzaal als ik hem ging ophalen. Maar ze waren in Hasselt op de hoogte. We zijn daar super goed ontvangen, heeft eerst alles goed opgeschreven van wat ik wist en wat hij in dec had meegemaakt. Ze heeft zijn bloedanalyse nagekeken. Dan hem onderzocht echo genomen en heel klein beetje bloed voor onderzoek onder hare microscoop. Ze denkt eerder dat hij een bacterie heeft (weet de naam niet meer ) die op de lever slaat.
Zijn lever en milt waren vergroot en 1 nier was een klein beetje afwijkend. Aan één kant van de milt zat wat vocht maar niet genoeg om hem te prikken voor biopsie.
Als het die bacterie is dan is die te behandelen maar zal hij wel levenslang drager zijn en opstoten krijgen. Maar dan moet hij elke keer behandeld worden met ab.
Morgen gaat ze me opbellen voor 10u en weet ik meer. Nu heeft hij knus hokje gekregen met schapenvelleke kattebak en drinken en rc natvoer. Zijn infuus hebben we eraan gelaten van bij de da zodat ze niet opnieuw moesten prikken.
Het is daar een super goede kliniek heel modern alles nieuw en heel vriendelijk en ze nemen de tijd voor je.
Duimen dat het allemaal goed gaat en we morgen goed nieuws krijgen.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#95 Geplaatst 28 september 2013 - 00:02

Goed dat jullie daar nog terecht konden. Het klinkt nu toch heel hoopvol, vind ik.
Ik duim mee en hoop hier morgen te lezen dat ze een oplossing hebben voor je Zino!
Hopelijk kan je deze nacht wat slapen. :hug:

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#96 Geplaatst 28 september 2013 - 01:47

Ocharme, dit moet echt slopend zijn zowel voor jou als Zino.
Maar nu zijn ze blijkbaar toch op het goeie spoor, hij is blijkbaar terechtgekomen waar ze hem echt kunnen helpen.
Katjes zijn verbazingwekkend sterk en met de goeie behandeling spartelt hij er vast terug door.
Veel sterkte!

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#97 Geplaatst 28 september 2013 - 07:31

Het is al een hele geruststelling als je weet dat je katje daar goed verzorgd wordt. Ik duim voor Zinoke. :duim:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Nans75
Nans75
  • 1 berichten

#98 Geplaatst 28 september 2013 - 09:15

Amaai, wat een lijdensweg 😟
Zit erbij te snotteren... doet me denken aan mijn kater die aan Fip leed...
Je doet alvast al wat je kan, ik hoop van harte dat Zino erdoor komt! Veel moed!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#99 Geplaatst 28 september 2013 - 10:09

oh Cathje toch, hoop dat je nu al nieuws hebt!
en hoop zo dat ze Zino man erdoor kunnen halen,
Zino, niet opgeven , komaan he

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#100 Geplaatst 28 september 2013 - 17:25

Deze middag gebeld, hij doet het goed.
Hematocriet staat nu op 9 eergisteren op 7. Dus het beterd maar traag, deze ab doet precies zijn werk.
De bacterie heeft ze niet terug gevonden in het bloed maar dit kan omdat hij baytrill ab neemt.
Zijn hematocriet moet tss 25 en 45 zijn als hij morgen de 12 haalt mag hij naar huis dus dat is nog effe afwachten.
Ze kon me niet zeggen of hij gegeten had dat moest ze op haar ronde nog vragen aan de assistenten.
Koorts was sinds gisteren ook weg, infuus en baxter blijft hij wel aanhouden dat is gemakkelijker om medicatie toe te dienen.
Deze namiddag is het een andere da die het overneemt voor het weekend en haar mag ik bellen tss 19 u en 20u hopelijk heeft ze dan goed nieuws alhoewel ze zijn bloed niet gingen hertesten deze avond omdat hij al weinig bloed had.
In de echo zag ze ook geen bloedingen dus dat is goed. Pfff maak me toch nog dikke zorgen om mijn rode ventje, mis hem ook enorm. Zien ze morgenvroeg dat hematocriet op 9 is blijven staan dan gaan ze overwegen van cortisonen bij te geven maar dat is nog effe afwachten op de bloedtest van morgen.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#101 Geplaatst 28 september 2013 - 18:01

Zo fijn te lezen dat het al een beetje beter gaat met lieve Zino... :heart:

Hoop zo dat de hematocriet waarden blijven stijgen en dat je lieverdje morgen naar huis mag komen... :pray:

Kan me heel goed voorstellen dat je je rode ventje enorm mist... :( Nog eventjes doorbijten...en hopelijk straks terug goed nieuws ! :pray:

Hier blijven de duimpjes volop draaien :duim:

En een dikke knuffel voor jou, Catherine :hug:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#102 Geplaatst 28 september 2013 - 18:26

dit klinkt al iets beter, hopelijk blijft het in stijgende lijn verlopen!!!!!!
en mag hij naar huis, kan me voorstellen dat je m mist!

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#103 Geplaatst 28 september 2013 - 18:42

Veel succes lieve zino!!  
Zo fijn dat het iets beter gaat hopelijk morgen nog beter nieuws he  :d

Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#104 Geplaatst 28 september 2013 - 19:13

Ook al gaat hij de goede weg op, ik kan begrijpen dat je je nog grote zorgen maakt. Je zal pas helemaal gerust zijn als hij terug thuis is en helemaal de oude is.
Ik duim voor goed nieuws zodadelijk!

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#105 Geplaatst 28 september 2013 - 19:27

Ik blijf ook nog steeds duimen op goed nieuws....
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |