Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenren

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#1 Geplaatst 16 september 2013 - 23:33

Een vrienden van mij wilt voor haar katje (en algauw twee katjes :dancer: :dancer: ) een ren laten plaatsen nadat vorige katjes bij de ouders werden overreden. Nu had ze inlichtingen gewonnen, maar de offerte die ze kreeg was blijkbaar nogal duur. Ik ben superblij dat ze haar katjes niet meer buiten laat en had haar graag een handje geholpen. Daarom dat ik mij afvroeg of er hier KSertjes waren die een ren hadden laten maken door een firma en hoeveel jullie ongeveer betaald hebben. Ze woont in de omgeving van Sint Truiden.
Alvast heel erg bedankt :flower: :flower:

Freggel
Freggel
  • 318 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 16 september 2013 - 23:42

Kijk eens even op kapaza of marktplaats ofzo. Zijn best wat mensen die die dingen als hobby maken en die zijn een stuk goedkoper. En ze kunnen ze meestal ook helemaal aanpassen aan je wensen. Zoek dan ook op voliere, en niet enkel op kattenren. De volières voor papegaaien zijn eigenlijk hetzelfde als de kattenrennen.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 16 september 2013 - 23:51

Ik heb mijn ren laten plaatsen door Kurt van Cat's Fantasy.
http://www.catsfantasy.be/index.html
Op zijn site zie je geen foto's, maar hij doet dat wel (en goed). Misschien moet ze hem eens opbellen voor meer info.
Ik weet wel niet of hij ook in Sint-Truiden werkt.

Bewerkt door Dorothea, 17 september 2013 - 00:04.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 17 september 2013 - 00:04

Hey Kate,

Wij hebben hier een ren laten plaatsen en zijn er super tevreden van !! :loveshower:
Er is hier een topic over...waar ik graag zou naar verwijzen, maar ik weet niet goed hoe ik hier de link kan plaatsen van het topic ?? :catnoknow :catscratchhead

Enig idee hoe ik dit kan doen ? :catnoknow
Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 17 september 2013 - 00:15

Bekijk berichtMauro, op 17 september 2013 - 00:04, zei:

Hey Kate,

Wij hebben hier een ren laten plaatsen en zijn er super tevreden van !! :loveshower:
Er is hier een topic over...waar ik graag zou naar verwijzen, maar ik weet niet goed hoe ik hier de link kan plaatsen van het topic ?? :catnoknow :catscratchhead

http://www.kattensit...pijt-pag19-282/
Zo. :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 17 september 2013 - 00:16

Hey Kate,

Is het in dit topic Els? klik

Gewoon je url kopiëren, helemaal zwart maken dan op twee knopjes gelijktijdig drukken ctrl c (kopiëren) en dan waar je het wilt plaatsen in je bericht op ctrl v (plakken) drukken.

Bekijk berichtDorothea, op 17 september 2013 - 00:15, zei:

Oh dit dus :lachen:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#7 Geplaatst 17 september 2013 - 10:29

Hey,

bedankt voor de info!!! :flower: :flower: Ondertussen heeft ze aan 600 euro een tweedehandsren op de kop kunnen tikken, maar ik hou de tips hier wel bij voor mezelf later :)

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 17 september 2013 - 10:44

Die katjes gaan gelukkig zijn met hun ren! :)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#9 Geplaatst 17 september 2013 - 11:16

De ren gaat blijkbaar niet door :lachen: Dus alle verdere info is welkom :x

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#10 Geplaatst 17 september 2013 - 11:25

Hey Kate,

Hey Els,

bedankt, heb in je topic nog adresjes gevonden :thumb: