Spring naar inhoud

- - - - -

Fotoalbum maken

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 18 september 2013 - 18:07

Ik wil  voor mijn schoonzus haar verjaardag (naja krijgt ze later aangezien ze dinsdag al jarig is) een fotoalbum gaan maken met daarin foto's van hun bruiloft en de 1ste 2 jaar van hun kindje Puck (zondag 2 jaar geworden, vandaar dat ik er ook nu pas mee kan beginnen) Ik twijfel nog of ik 2 album laten maken (1 van de bruiloft + het 1ste jaar en 1 van het 2 jaar). Nu zijn hier wel topics overgeweest van mensen die dit hebben laten doen, maar kan die niet zo goed terug vinden.
Over welke site zijn jullie tevreden. Weet dat sommige het gemaakt hebben bij foto.com. Is dat makkelijk om te doen?
En hebben mensen misschien wat voorbeelden van hun fotoalbum?
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#2 Geplaatst 18 september 2013 - 18:16

Ik heb de mijne altijd laten maken bij Kruidvat.
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 18 september 2013 - 18:20

En tevreden over neem ik aan? Moet je daarvoor een speciaal programma downloaden? En wat is de levertijd ongeveer?
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 18 september 2013 - 18:35

ik bestel via smartphoto online, doe het liever online en laat het thuis leveren.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#5 Geplaatst 18 september 2013 - 18:41

Bekijk berichtchanatas, op 18 september 2013 - 18:20, zei:

En tevreden over neem ik aan? Moet je daarvoor een speciaal programma downloaden? En wat is de levertijd ongeveer?
Heb 1 keer gehad dat er een fout instond, en ze hebben toen direct een nieuwe afgeprint.

Je moet inderdaad een programma downloaden en na wat oefenen, ontdek je echt de mogelijkheden qua indelingen, contours, lettertypes...
De levertijd is 1 week ongeveer

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 18 september 2013 - 18:45

@catherine Ik wil het ook online laten maken en bestellen...maar via kruidvat is het ook online maken en leveren aan huis.
@Evyke, oke dank je....beetje jammer dat het een programma downloaden is...maja das wel bij de meeste zo. Ik had van de week even gekeken bij ik geloof posterxxl en daar kon je via je account gewoon foto's importeren, maar ik was niet blij met de indelen...op de kaft kon je bijv. alleen tekst doen en dan een foto op de achtergrond in zijn geheel (of geen foto), maar niet gewoon een foto onder de tekst en dat wil ik wel graag. Ik ga morgen eens kijken op de site van kruidvat.
Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 18 september 2013 - 18:51

ik gebruik deze: http://www.fotofabriek.nl/. Ook wel een progamma'tje voor downloaden, maar heel tevreden :). Goede kwaliteit.
Mylo Banner

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 19 september 2013 - 13:28

Ik heb onlangs bij Albelli besteld en was er heel tevreden over. :cat