Spring naar inhoud

- - - - -

Zouden jullie durven kijken... ? Adapter gevonden ! P3 #35

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 18 september 2013 - 22:46

Bekijk berichtkate2, op 18 september 2013 - 22:14, zei:

Waw dan beleef je nu een hele mooie relatie! Fantastisch voor jou! :)
Ik zou kijken en op stop duwen als ik het mij beklaag :d

Inderdaad Kate, ondanks alle probleempjes met de kids en hun puberteit en mijn gezondheidsprobleempjes, hebben we een heel mooie relatie !! :love: Ik zou geen dag meer kunnen zonder Dirk... :heart:

En we gaan gewoon kijken...mét de "stop-knop" in de hand ;)
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#17 Geplaatst 18 september 2013 - 22:47

Hey Els, ik moet bekennen dat ik eerst dacht dat het om een soort mopje ging ofzo... Sorry hoor, niet slecht bedoeld, maar vond het ganse verhaal nogal raar (niet van je vorig huwelijk enzo, wel van die cassettes) dus ik dacht dat het een grap was.

Ernstig nu. Ik heb de reacties hier gelezen en dus beseft dat het totaal geen grap is. Het moet een enorme shock zijn (en da's nog zacht uitgedrukt) om zoiets mee te maken, trouwen om dan even nadien te horen te krijgen dat je wederhelft gevoelens heeft voor iemand anders.
Ik ben heel blij voor jou dat je ondertussen een fijne man gevonden hebt om je leven mee te delen!

En wat die video betreft, ik weet het eerlijk gezegd niet wat ik zou doen. Ik denk als je het allemaal verwerkt hebt en dus nu gelukkig bent ook met iemand die het (wél) waard is, dat het bekijken van die film geen verschil uitmaakt. Maar het is allemaal zo zwart-wit niet, en ik ken jou niet persoonlijk, dus ik kan je ook niet zeggen of je er wel of niet zou moeten naar kijken. Ik denk dat dit iets is dat jij alleen kan uitmaken.
Laat ons in alle geval iets weten!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 18 september 2013 - 22:47

Bekijk berichtSolotje, op 18 september 2013 - 22:17, zei:

Ik zou ook kijken Els, zeker omdat je nieuwsgierig bent en je hebt toch alles verwerkt dus normaal zou je er dan tegen moeten kunnen. :)
En als je merkt dat het je niet zo goed af gaat, gewoon direct stoppen en weg gooien die handel :)

Zo gaan we het dus doen...kijken en als het moeilijk zou worden of gewoon "teveel"...weg gooien die handel ! (= leuke uitspraak ! ;) :))
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 18 september 2013 - 22:56

Bekijk berichtgrumpje, op 18 september 2013 - 22:37, zei:

Als je man met je wilt kijken... zou ik zeggen een beter steunbord kun je niet hebben
Julie hebben het er al over gehad en misschien heb je hem ook al over je twijfels verteld..
Als ik je over hem hoor praten is het een warm en begripvol persoon, die zeker ook snapt dat het wel eens heftige gevoelens kan oproepen.. en hij staat ook zeker voor je klaar om je daarin te steunen ..

Heel mooi verwoord, Grumpje... :heart:

En ja...we praten enorm veel met elkaar...ik denk dat we intussen bijna alles weten ivm elkaars "verleden"...we hebben allebei een huwelijk gehad en een scheiding... :( Dus ook allebei heel moeilijke periodes beleefd...maar door er zoveel samen over te praten, hebben we het volgens mij ook allebei goed kunnen verwerken en een plaats kunnen geven. En volgens mij is het gewoon omdat we beiden zoveel tegenslag hebben gehad in het verleden, dat we nu samen zo gelukkig zijn... :catnoknow :love:

Ik ben altijd iemand geweest die moeilijk afstand kan doen van gelijk wat...dus het verleden loslaten is ook altijd moeilijk geweest...ik bewaar meestal alles :heart: Heb hier een hele kamer vol met souvenirtjes uit het verleden...en die kan ik echt niet wegdoen ;) Behalve de echt negatieve dingen...en deze video heb ik nooit kunnen wegdoen...dus volgens mij een teken dat ik er toch ooit eens moet naar kijken... :)
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 18 september 2013 - 23:02

Ikzelf zou kijken, gewoon omdat ik een curieuzeneus ben. Maar ik zou het ook samen bekijken. Dan kan je je hart luchten gelijk na of tijdens de film. Heel veel succes met het bekijken alvast en il ben wel benieuwd.

Ik vind het wel heel erg om te horen dat je dan getrouwd bent en 5maand nadien alweer gescheiden.
Maar gelukkig heeft die pijn plaatd gemaakt voor ongelofelijke liefde :)

Time spent with cats is never wasted

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 18 september 2013 - 23:04

Bekijk berichtjuleken, op 18 september 2013 - 22:47, zei:

Hey Els, ik moet bekennen dat ik eerst dacht dat het om een soort mopje ging ofzo... Sorry hoor, niet slecht bedoeld, maar vond het ganse verhaal nogal raar (niet van je vorig huwelijk enzo, wel van die cassettes) dus ik dacht dat het een grap was.

Ernstig nu. Ik heb de reacties hier gelezen en dus beseft dat het totaal geen grap is. Het moet een enorme shock zijn (en da's nog zacht uitgedrukt) om zoiets mee te maken, trouwen om dan even nadien te horen te krijgen dat je wederhelft gevoelens heeft voor iemand anders.
Ik ben heel blij voor jou dat je ondertussen een fijne man gevonden hebt om je leven mee te delen!

En wat die video betreft, ik weet het eerlijk gezegd niet wat ik zou doen. Ik denk als je het allemaal verwerkt hebt en dus nu gelukkig bent ook met iemand die het (wél) waard is, dat het bekijken van die film geen verschil uitmaakt. Maar het is allemaal zo zwart-wit niet, en ik ken jou niet persoonlijk, dus ik kan je ook niet zeggen of je er wel of niet zou moeten naar kijken. Ik denk dat dit iets is dat jij alleen kan uitmaken.
Laat ons in alle geval iets weten!

Een mopje is het jammer genoeg niet...maar ik kan wel begrijpen dat die cassettes niet echt meer van deze tijd zijn... ;) Is intussen ook al 15 jaar geleden :)

Het is inderdaad een heel zware periode geweest...we waren al 5 jaar samen...ik was zo gelukkig met het aanzoek, de voorbereidingen, de dag zelf...het was echt een sprookje...maar jammer genoeg van heel korte duur...toen is mijn wereld echt in elkaar gestort...ik heb me toen 2 jaar echt opgesloten in mijn appartementje en eigenlijk dankzij mijn zus en mama ben ik er geleidelijk aan terug bovenop geraakt :heart:

Maar daar wil ik nu niet meer aan denken...het is allemaal voorbij en nu ben ik écht gelukkig ! :love:

Het is meer het gevoel van te zien hoe ik, mijn familie en vrienden die dag toen hebben beleefd...want na 15 jaar weet ik het echt niet zo goed meer (waarschijnlijk ook veel "verdrongen" ?). Vandaar de enige twijfel om terug te kijken...maar dan denk ik, die dag was super...dus waarom zou ik niet kijken ? ;)

En intussen heb ik hier de antwoordjes gevonden : kijken met m'n ventje mét de stopknop in de hand :)
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 18 september 2013 - 23:11

Bekijk berichtSteffie_G, op 18 september 2013 - 23:02, zei:

Ikzelf zou kijken, gewoon omdat ik een curieuzeneus ben. Maar ik zou het ook samen bekijken. Dan kan je je hart luchten gelijk na of tijdens de film. Heel veel succes met het bekijken alvast en il ben wel benieuwd.

Ik vind het wel heel erg om te horen dat je dan getrouwd bent en 5maand nadien alweer gescheiden.
Maar gelukkig heeft die pijn plaatd gemaakt voor ongelofelijke liefde :)

Ik ben ook wel heel benieuwd...vandaar... ;)  En we gaan het inderdaad samen doen...met een glaasje... ;)

En inderdaad...niets kan nu nog veranderen aan de échte liefde die we nu samen beleven ! :love:

(En het grappige is...ik en Dirk hadden het dikwijls over trouwen enzo...en we hebben 5 jaar volgehouden dat we nooit van ons leven nog zouden trouwen...gewoon samenwonen en gelukkig zijn...maar toen hij me iets meer als 2 jaar geleden "ten huwelijk vroeg", heb ik zoveel traantjes gelaten...en zoooo overtuigd "ja" gezegd ! En ik heb er nog geen seconde over getwijfeld...dit is voor de rest van ons leventje ! :love:)
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#23 Geplaatst 18 september 2013 - 23:14

Doen, zou ik zeggen. Het belangrijkste is dat je nu weer je geluk gevonden hebt. Bij mij is het mijn eerste huwelijk, maar ben voor ik mijn man leerde kennen ook een paar keer met mijne kop tegen de muur gelopen. Het heeft heel lang geduurd eer ik mijn ventje echt kon vertrouwen.
Maar ik kan me dus voorstellen dat, in jouw geval, na een huwelijk zo uitspelen, dat dat echt wel harde noten zijn.

Bekijk berichtMauro, op 18 september 2013 - 23:11, zei:

Ik ben ook wel heel benieuwd...vandaar... ;)  En we gaan het inderdaad samen doen...met een glaasje... ;)

En inderdaad...niets kan nu nog veranderen aan de échte liefde die we nu samen beleven ! :love:

(En het grappige is...ik en Dirk hadden het dikwijls over trouwen enzo...en we hebben 5 jaar volgehouden dat we nooit van ons leven nog zouden trouwen...gewoon samenwonen en gelukkig zijn...maar toen hij me iets meer als 2 jaar geleden "ten huwelijk vroeg", heb ik zoveel traantjes gelaten...en zoooo overtuigd "ja" gezegd ! En ik heb er nog geen seconde over getwijfeld...dit is voor de rest van ons leventje ! :love:)

Eind goed, al goed!!

Nivo
Nivo
  • 6.320 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 19 september 2013 - 09:12

Zou zeker kijken, denk dat het eerder fascinerend zal zijn om te zien hoe het 15 jaar terug nog was.

Heb hier ook een lange film van de tijd dat ik in Z-Fr woonde die ik lang niet heb durven kijken. Maar de mooie herinneringen gaven me juist een warm gevoel ;)

Hoop dat jullie er een gezellige avond mee hebben kunnen vullen :)

sorry laatste keer

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 23 september 2013 - 16:54

Probleempje... :help: :lachen:

Hebben we nu uiteindelijk beslist om te kijken naar deze video, nu kunnen we nergens meer zo'n adapter cassette vinden om deze cassette in af te spelen... :catscratchhead

Het gaat om een VHS-C adapter...ik heb er ééntje gevonden via 2de hands maar deze persoon reageert niet op mijn berichtjes... :catnoknow

Heeft er iemand toevallig nog zo een adapter cassette liggen ?? :catnoknow
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#26 Geplaatst 23 september 2013 - 16:56

Oei nu dat weer :lachen:
ik kan je jammer genoeg niet helpen, hopelijk vinden jullie snel een oplossing.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 23 september 2013 - 17:00

oei, da's minder...
Heb je niemand in de familie of oudere buren die dat toevallig nog hebben?
Ik weet dat mijn ouders er nog eentje hebben, maar mijn moeder gebruikt dat nog om alle Disney films af en toe te bekijken (in 't geniep als ze alleen thuis is :lachen: )

Time spent with cats is never wasted

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#28 Geplaatst 23 september 2013 - 17:03

Ik kan je spijtig genoeg niet helpen maar kan je die nergens anders meer vinden, tja dan zal dat het lot zijn denk ik ;)
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 23 september 2013 - 21:49

Amaai Elsje, ik had géén idee dat je zo'n slechte ervaring hebt, echt vreselijk dat je ex je dat kon aandoen... :knuppel: ..... :hug: ! Ik denk dat ik dat niet zou overleven....
Het doet heel erg deugd te horen hoe graag jullie elkaar zien!! SUPER gewoon!! Eigenlijk merkte ik dat dadelijk toen ik Dirk voor de eerste keer zag, en ook hoe het voelt om te te zien hoeveel liefde jullie uitstralen!!!
Wat die oude opnames betreft, ikzelf zou er niet willen naar kijken, omdat ik veel te bang zou zijn dat het weer alle verdriet naar boven zou brengen... . Maar dat is natuurlijk iets persoonlijks!! Jou Dirk is er eentje uit de duizend dat hij er samen met jou wil naar kijken!!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 23 september 2013 - 22:24

Bekijk berichtLut, op 23 september 2013 - 21:49, zei:

Amaai Elsje, ik had géén idee dat je zo'n slechte ervaring hebt, echt vreselijk dat je ex je dat kon aandoen... :knuppel: ..... :hug: ! Ik denk dat ik dat niet zou overleven....
Het doet heel erg deugd te horen hoe graag jullie elkaar zien!! SUPER gewoon!! Eigenlijk merkte ik dat dadelijk toen ik Dirk voor de eerste keer zag, en ook hoe het voelt om te te zien hoeveel liefde jullie uitstralen!!!
Wat die oude opnames betreft, ikzelf zou er niet willen naar kijken, omdat ik veel te bang zou zijn dat het weer alle verdriet naar boven zou brengen... . Maar dat is natuurlijk iets persoonlijks!! Jou Dirk is er eentje uit de duizend dat hij er samen met jou wil naar kijken!!

Tja..."ieder huisje heeft zijn kruisje", Lutje... :(  Gelukkig is het allemaal verleden tijd...en inderdaad...nu ben ik super gelukkig met Dirk !! :love:

Hetgeen me overtuigd om naar deze video terug te kijken, is gewoon het feit dat deze dag echt wel schitterend was...en de eerste 5 maanden ook ! Daarna is alle pijn en verdriet begonnen...nu dit verwerkt is, denk ik dat ik de mooie momenten van toen wel zal "aankunnen"... :) En hoe meer ik er nu aan terug denk, hoe meer ik overtuigd ben dat ik het echt wel eens terug wil zien ! :)

En samen met Dirk moet dit zeker lukken ! (En wat het bizarre is...ik ken Dirk al heel m'n leven...we hebben samen 20 jaar in de harmonie geweest...maar hij was me gewoon nooit "opgevallen"... :catscratchhead dus hij kent ook iedereen die toen op het feest was...we zijn geboren in hetzelfde dorpje en kennen elkaar eigenlijk al ons hele leven...heel raar dat we "elkaar zo laat zijn tegen gekomen"... :))

Bewerkt door Mauro, 23 september 2013 - 22:25.

Geplaatste afbeelding