Spring naar inhoud

- - - - -

Wat eet jullie kat vandaag?

• Log in om te reageren
76 reacties op dit onderwerp
Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 29 augustus 2009 - 17:04

Omdat ze zo braaf geweest zijn krijgen ze alle drie wilde zalm uit blik deze avond.  Dat lusten ze allemaal. Deze morgen was het Animonda lam en deze nacht stond er Orijen droogvoer.
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#47 Geplaatst 29 augustus 2009 - 18:16

Ester zei:

Ja zeker weten! Rauwe voeding heeft een zeer hoge verteerbaarheid, doordat de voeding weinig "overige stoffen" bevat waar een kat weinig aan heeft. Een kat is natuurlijk een carnivoor en kan rauwe voeding dus het beste benutten. Katten op rauw hebben vaak nauwelijks ruikende ontlasting en ook veel minder.

dan moet ik het mss eens wat meer geven af en toe ,
dank je!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#48 Geplaatst 29 augustus 2009 - 19:15

met de overschakeling hebben thor en mila beide diaree gehad , maar niet erg hoor , ge hoorde alleen maar prrrrttt
thor heeft de eerste week veel overgegeven , mila niet
maar nu geen problemen meer , geen onverklaarbare kloven aan thor zn poten , geen blaren op zn lip
en mila is plots 500gr bij
dus slecht zal het niet zijn he :x

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#49 Geplaatst 29 augustus 2009 - 19:16

:LOL: :LOL:

kitten zei:

met de overschakeling hebben thor en mila beide diaree gehad , maar niet erg hoor , ge hoorde alleen maar prrrrttt
thor heeft de eerste week veel overgegeven , mila niet
maar nu geen problemen meer , geen onverklaarbare kloven aan thor zn poten , geen blaren op zn lip
en mila is plots 500gr bij
dus slecht zal het niet zijn he :x

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#50 Geplaatst 29 augustus 2009 - 19:30

technozino zei:

Vandaag op het menu; een blikje almo nature, deze middag hun brokjes rc en deze avond een fijn gesneden kalkoentje met fijn gesneden konijntje met stukken bot bij, overgoten met hun natuurlijke jus en stukjes kippenhart. :dancer:

amai da zal ni slecht zijn!!!!!!

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#51 Geplaatst 29 augustus 2009 - 19:31

ester, het is rundshart dat ik hier liggen heb in diepvriezer...
Die schelvislever vind ik hier blijkbaar niet hoor, in de gb is hij niet te vinden en in een ander grootwarenhuis ook niet.......... :( :( :( :(
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#52 Geplaatst 29 augustus 2009 - 20:41

tash zei:

ester, het is rundshart dat ik hier liggen heb in diepvriezer...
Die schelvislever vind ik hier blijkbaar niet hoor, in de gb is hij niet te vinden en in een ander grootwarenhuis ook niet.......... :( :( :( :(

In de carrefour in Korbeek-lo vind je kippenlever en kippenhartjes.

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#53 Geplaatst 29 augustus 2009 - 20:59

technozino zei:

In de carrefour in Korbeek-lo vind je kippenlever en kippenhartjes.

haha, ja da weet ik ,k heb er van daar meegebracht ;)

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#54 Geplaatst 30 augustus 2009 - 12:37

Deze morgen hun blikje almo nature tonijn, deze middag rc indoor en deze avond, op een bedje van metaal, gestoomde kabeljauw overgoten met natuurlijke jus. :ha
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guest_poppymieke_*
Guest_poppymieke_*

#55 Geplaatst 30 augustus 2009 - 18:21

vandaag gemalen steak met pilleke en dat is in 1 keer binnen gegaan. vindt madam dus duidelijk lekkerder dan kippenfilets.
En een half potje katteneten van aro ( makro ). Ze heeft daar nog niet superveel van gegeten, maar toch een beetje en dat is tussen al die verwennerijen door toch goed. Een teken dat ze dat dus echt lekker vindt .

Voor haar avondpillekes krijgt ze een stuk van mijn gebalkken kotelet en nog een beetje steak. maar morgen zal het terug kippenfilet zijn ...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 30 augustus 2009 - 19:39

poppymieke zei:

Voor haar avondpillekes krijgt ze een stuk van mijn gebalkken kotelet .

Kotelet is varkensvlees en dat is ongezond voor poezen ;)

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poppymieke_*
Guest_poppymieke_*

#57 Geplaatst 30 augustus 2009 - 22:38

ach, het gng er toch ook niet in : ik had het gemalen, maar zelfs dan ging het niet door haar keel  :( ( en het was maar ene klein stukje zenne )

even later dan maar gekookte fijngehakte kippenfilet, maar daar heeft ze snel genoeg van. Ik denk dat dat te droog is, misshcien moet ik het wat vochtig maken zodat het beter glijdt...
Steak ( rauw ) gaat er wel goed in !

kletskater
kletskater
  • 97 berichten

#58 Geplaatst 08 september 2009 - 09:17

Onze katten, kittens en honden eten al een tijdje Meadowfield.
Voor de katten is een compleet nieuwe lijn opgezet.

Guest_angela1983_*
Guest_angela1983_*

#59 Geplaatst 09 september 2009 - 17:39

Vandaag eten ze carnibest :d

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#60 Geplaatst 09 september 2009 - 17:46

Hier allemaal een halve kwartel en wat hart. Jaja, Sam eet alles mee, behalve de hele prooitjes. Toch heeft hij laatst een halve muis op! We blijven proberen! :)
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding