Spring naar inhoud

- - - - -

Medium

• Log in om te reageren
77 reacties op dit onderwerp

#61 Geplaatst 09 oktober 2013 - 10:57

@ Carolientje;

Amaai zeg, zo'n eng verhaal! Ik heb er ijskoud van gekregen!

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#62 Geplaatst 09 oktober 2013 - 13:48

Bekijk berichtNele, op 26 september 2013 - 18:45, zei:

ik ken iemand die met entiteiten kan praten, ook met mijn vader.
ik ga daar minstens 1x, meestal 2x per week, ik voel me daar goed. maar als ik er ben, krijgt ze nooit 'iets' binnen, als mijn zus dan eens gaat (tis via mijn zus dat ik hen ken, is haar ex-schoonmoeder, en we zijn daar alletwee blijven gaan) dan krijgt ze vanalles te horen... maar altijd met betrekking op mijn zus.
het gaat zelden over mij (vrijdag ging eht eens over mij, dat mijn dieren niet gelukkig zijn,d at ik er moet wegdoen en ga zo maar door...)

nu, mijn vader heeft zich nooit veel aangetrokken van mij, mijn zus is altijd het lievelingetje geweest. is het daarom? of is het omdat hij (of zij, als iemand anders raad geeft) denken dat ik het niet nodig heb?dat is natuurlijk helemaal niet de reden dat ik ga hoor, maar het is frustrerend soms, ik zou ook graag eens dingen weten of bepaalde antwoorden krijgen, ipv dat het altijd om mijn zus draait (zoals overal en bij iedereen)...

dus ik geloof zeker dat er meer is!!! en ik hoop dat je ergens een antwoord krijgt, steffie!!

Mss eens stoppen met naar die te gaan, ik zou al nooit naar één gaan waar een familielid van me zou gaan. Die kan ook dingen gewoon gezegd hebben over u en dat medium of kaartlegster heeft die gewoon terug gezegd, zijn slimme mensen, weten hoe ze moeten doen, om je elke keer terug te lokken. Wat op den duur weggegooid geld is.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#63 Geplaatst 26 oktober 2013 - 11:41

Effe van onder het stof halen. Iemand ooit iets raar meegemaakt met lampen in huis??

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#64 Geplaatst 26 oktober 2013 - 14:11

Niet echt, behalve deze zomer de dag dat Yvette overleden is. We zaten 's avonds laat in de keuken te wenen en herinneringen op te halen, en plots viel de elektriciteit een fractie van een seconde uit; digitale klok van de oven, microgolf, lichten, alles. Efkes niets en toen was alles weer gewoon, hebben ook geen klokken moeten herinstalleren ofzo.
Jij?

Bewerkt door juleken, 26 oktober 2013 - 14:11.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#65 Geplaatst 26 oktober 2013 - 19:30

Ja ik had deze nacht iets vreemd voor. Midden in de nacht werd ik wakker omdat er licht in mn gezicht scheen. Mijn nachtlamp stond te branden. Ik doe het uit en zie dat er nog steeds licht is. Kijk om, bleek het licht aan de andere kant op het nachtkastje ook te branden maar in een lichtere dim stand.

Ik behoorlijk geschrokken naar beneden naar de wc. Toen ik terug boven kwam dacht ik bij mezelf. Stel je voor dat die lampen nu weer raar doen. Ik stond net in mn deurgat als de lampen beiden de ganse tijd, wel zeker 15 tellen lang niet anders deden dan de 3 dim standen doorlopen, uit, weer aan en weer tot stand 3. Zo de ganse tijd. :o

Bewerkt door Eibhlin, 26 oktober 2013 - 19:30.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#66 Geplaatst 26 oktober 2013 - 19:33

draadje verkeerd?

Plus licht is niet iets slecht é, licht is goed
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#67 Geplaatst 26 oktober 2013 - 19:39

Bekijk berichtLilia2055, op 26 oktober 2013 - 19:33, zei:

draadje verkeerd?

Plus licht is niet iets slecht é, licht is goed
Ik heb die lampen al zeker een jaar of 4-5. :)

Nee dat bedacht ik me ook, beter dat mn lichten aan gaan dan dat ze me in het donker steken. Dan zou ik pas flippen haha. Stel mij in het midden van een donkere kamer en ik sla door.

Mijn broer is electriciën en ik vroeg hem of hij een logische verklaring wist. Hij wist ook niet dat de oorzaak kon zijn. Ook de katten kunnen het niet zijn want die waren niet in de kamer. Een laken kan ook niet want daar reageert het niet op (getest). Ook tocht kan niet (ook getest). GSM kan ook niet want die had ik de 2de keer in mn handen.

Bewerkt door Eibhlin, 26 oktober 2013 - 19:42.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#68 Geplaatst 26 oktober 2013 - 19:45

Goh electriciteit is iets raar hoor. voorbeeld: mijn nachtlamp zit in een verdeelstekker die dan in een stopcontact zit. Deze zomer werkte die verdeelstekker niet meer. Eventjes geprobeerd om een ander stopcontact: alles in orde, verdeelstekker werkt. Dus logisch gedacht: ofwel lamp kapot of stopcontact kapot. dus lamp alleen in stopcontact gestoken: werken allebei nog. Dus verdeelstekker weer in gestoken, werkte dus nog steeds niet op dat stopcontact. En maand dan maar in een ander stopcontact gestoken en dan nog eens geprobeerd en  tada: nu werkt het wel weer. Toch wel verwarrend...
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#69 Geplaatst 26 oktober 2013 - 19:48

Ik heb ook zoiets dwaas met mn haardroger. Als ik die 2x kort na elkaar aan zet dan wilt die niet meer. Mag ik die in eender welke stekker steken, niets! Als ik die dan een uurtje laat liggen, tadaaaa gaat ie weer.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#70 Geplaatst 26 oktober 2013 - 19:51

lol mijn haardroger heeft dat dus ook. Die van mijn mama is meer dan 15 jaar oud en die heeft die kuren niet.
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#71 Geplaatst 26 oktober 2013 - 20:08

Bekijk berichtLilia2055, op 26 oktober 2013 - 19:51, zei:

lol mijn haardroger heeft dat dus ook. Die van mijn mama is meer dan 15 jaar oud en die heeft die kuren niet.
Erg vervelend he. Ik gebruik die om mn verf sneller te doen drogen en dan sta ik daar vantijd dat hij niet meer wil. Tegen dat die weer gaat is de verf is droog...

Hopelijk deze nacht geen gekke lampen. Ik heb ze beiden uitgetrokken. Eentje staat beneden om ze gade te slaan. Boven staat er nu eentje met een schakelaar. :) Nog steeds geen garantie maar daar moet je toch al meer moeite voor doen. Ams kind namelijk zo eens iets meegemaakt met een lamp ook.

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#72 Geplaatst 27 oktober 2013 - 01:13

Bekijk berichtEibhlin, op 26 oktober 2013 - 19:48, zei:

Ik heb ook zoiets dwaas met mn haardroger. Als ik die 2x kort na elkaar aan zet dan wilt die niet meer. Mag ik die in eender welke stekker steken, niets! Als ik die dan een uurtje laat liggen, tadaaaa gaat ie weer.

Is dat geen soort beveiliging? Als ik m'n haar droog, droger afzet en weer wil opzetten doet ie het ook niet meer, moet gewoon weer afkoelen. Zelfde met badkamervuurtje.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#73 Geplaatst 27 oktober 2013 - 08:34

Bekijk berichtjuleken, op 27 oktober 2013 - 01:13, zei:

Is dat geen soort beveiliging? Als ik m'n haar droog, droger afzet en weer wil opzetten doet ie het ook niet meer, moet gewoon weer afkoelen. Zelfde met badkamervuurtje.
Geen idee, zo lang gebruik ik die nooit. Verf droogt vrij snel op dus zo warm zal het niet worden.

Deze nacht niets vreemd voor gehad. De lampen staan beide op non actief. :)

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#74 Geplaatst 27 oktober 2013 - 11:31

Lamp in de keuken doet bij ons nog altijd vreemd, ondanks dat we de bedrading hebben nagekeken en nieuwe lampen hebben ingestoken.

Time spent with cats is never wasted

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#75 Geplaatst 29 oktober 2013 - 23:25

Als je dicht bij zo'n hoogspanningsmast woont kan er vanalles raar gebeuren met je lampen. Springen er ook vaker kapot dan. Mijn vorige wake-up light was nogal koekoek, maar dat kwam door een blikseminslag. Was helemaal ontregeld. Als ik het licht aan wou doen, dan ging de radio spelen. Het volume van de radio sloeg soms op hol zodat ik 's avonds plots kei luide muziek had. Enz. Was sinds het pukkelpop-onweer (niet heel ver bij ons vandaan). Heb die nog een hele tijd staan gehad, gewoon om het uur op af te lezen, want al de rest sloeg te veel op hol.

Slecht contact, kan ook altijd. En die haardroger is gewoon omdat hij oververhit is waarschijnlijk.

Ik ben nogal nuchter in al deze dingen. Ik geloof vooral dat al die mediums enz. een grote mensenkennis hebben, die ze vaak misbruiken. Ze kunnen gewoon erg veel aflezen van mensen en gebruiken dat om geld uit de mensen te kloppen.
Wat niet betekent dat ik nergens in geloof. Ik heb ook wel eens iets raars meegemaakt, ben gevoelig en pik veel op.