Spring naar inhoud

- - - - -

Medium

• Log in om te reageren
77 reacties op dit onderwerp
Nivo
Nivo
  • 6.320 berichten
  • 1 katten

#76 Geplaatst 30 oktober 2013 - 11:48

Ik was gisteren mijn favorieten aan het opruimen, heb veel dingen aangeklikt omdat ik al niet meer wist waar ze over gingen.
Toevallig kwam ik zo een medium tegen die ik lang geleden al eens opgeslagen had. Heb ze niet kunnen verwijderen, geen idee waarom. Tot ik jou topic net begon te lezen en je haar bekend wil maken.

Haar naam is ooit eens verschenen op tv in een documentaire die veel indruk op me maakte. Ergens moet ik gedacht hebben dat ik haar niet moest vergeten en ze zo belande ze tussen mijn favorieten.
http://www.barbarama...etReadings.html

In mijn jeugdjaren zag ik ook entiteiten voorafgaand aan een beklemmend gevoel en lichaamstemperatuur die zakte.

Met ouija heb ik ook reeds ervaringen gehad die zeer realistisch waren.

Even een korte schets van iets die me daarna jaren is bijgebleven, letterlijk dan!

Mijn vragen werden beantwoord door een vrachtwagenchauffeur, althans het antwoorde dat hij dat was. Dit was lang voor ik zelf mijn rijbewijs had of ooit dacht wat ik als beroep zou willen doen. Na het behalen van mijn rijbewijs vond ik mijn eerste job, toevallig of niet dit was het begin van eens soort carrière die langzaam opgebouwd werd. Mijn eerste job was voor een autoverhuur bedrijf waar ik veel rijervaring op deed. Daarna nam ik een job bij een koeriersdienst, van daar weer als chauffeur voor een groothandel waar ik een aanbieding kreeg om mijn C rijbewijs te mogen halen. Het rijden leek me gewoon in het bloed te zitten, ik kon niet meer stoppen en behaalde ook mijn CE rijbewijs. Heb daar een job mee gevonden als chauffeur voor een staalfabriek waar ik al snel mocht rijden met uitzonderlijke lengtes of breedtes, groter kon gewoon niet. Al die tijd dat ik op de vrachtwagen reed had ik het gevoel dat ik niet alleen was, het gevoel dat er iets het overnam van mij echt alsof het in mijn bloed zat. Het was niet eng het voelde meer als een soort extra zelfvertrouwen die ik kreeg telkens ik achter het stuur kroop. Er kon mij niks gebeuren........

Vlak voor de firma waar ik voor reed failliet ging kreeg ik een ongeluk. Heb toen echt een beschermengeltje bij me gehad.
Was met een volle vracht buizen van tegen de 30 ton onderweg toen er plots een andere vrachtwagen voor me schoot. Ik week uit om een aanrijding te voorkomen maar met een gangetje van dik 70 sta je niet zo maar stil als je geladen bent. Ik stuurde de berm in en kwam abrupt tot stilstand tegen een betonnen afzetting. Mijn vracht buizen schoot door de oplegger en zelfs door de cabine tot ze tot stilstand kwamen in de stoel waar ik in zat. Het was een ware ravage moest er uit kruipen via een kapot raam.
Natuurlijk was ik in shock en stond over heel mijn lijf te trillen maar ik had geen schrammetje. De hulpdiensten wilden mij meenemen voor de zekerheid maar heb dit geweigerd, reed dezelfde dag nog met een vervangvrachtwagen naar huis.
Was me ervan bewust dat ik er mogelijk niet meer had kunnen zijn en ook die dag en de dagen daarna tot en met nu moet ik denken dat ik door mijn ervaringen met het ouija bord mijn leven te danken heb.

Nog iets vreemd uit die tijd, heb ook internationaal gereden naar landen waar ik nooit eerder was, nog in de tijd dat er geen gps bestond. Heb veel dejavu momenten gehad, reed naar mijn bestemming alsof ik de wegen al kende, of in dorpjes dat ik straten of gebouwen herkende. Heel maf !!

Heb na jaren niet meer gereden te hebben nog eens een baan geprobeerd op de vrachtwagen, ook dan overkwam me dat gevoel weer als dat er iets in mijn bloed kroop. Ben er na een paar dagen mee gestopt omdat het niet meer in mijn leven past met de poezen en de lange werkdagen. (2de werkdag was een 17 uurige dag :s ) Sindsdien weet ik het niet meer, geen enkele andere job lijkt me te passen.

Het ging over het paranormale, wat ik nog kwijt wil is dat ik ooit eens geholpen ben door gewoon mijn verhaal naar een medium te schrijven. De dag daarna stond ik op en alle spoken waren uit mijn hoofd verdwenen. Had toen zorgen over een buurman die er op uit was mijn poezen iets aan te doen. 1 van mijn poezen is ooit niet meer thuis gekomen en wist zeker dat hij bij hem verdwenen was. Was helemaal geobsedeerd door hem en alleen al zijn huis dat het bijna niet meer leefbaar was.
heb mijn verhaal toen geschreven naar Allison Dubois, toen kon je haar nog mailen maar zie dat haar website inmiddels veranderd is.

Mocht ik jou zijn zou ik zeker ook hulp zoeken, je weet alleen nooit waar je verlossing in kan vinden. Ook dit bepaal je niet zelf lijkt het op ;) Misschien dat mijn eerste link wel iets kan betekenen ?!!

sorry laatste keer

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#77 Geplaatst 02 november 2013 - 20:16

Misschien een beetje een rare vraag maar misschien heeft iemand er een antwoord op. Ik vraag me soms af, als je iets vraagt aan die aanwezigheid die je voelt, en je weet wie het is. Je krijgt geen antwoord. Dan stel ik me de vraag, mogen ze niet alles beantwoorden of is het niet willen.

Velen zullen het vast niet weten maar misschien iemand die daar wat met vertrouwd is?

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#78 Geplaatst 02 november 2013 - 20:19

Ik ben er zelf niet mee vertrouwd maar heb wel dingen gelezen en daar komt toch vaak voor dat ze sommige dingen niet mogen zeggen omdat dat niet voor ons bedoeld is of nog nu niet voor ons bedoeld is. Het past nog niet in jouw plan om die wetenschap nu al te hebben.
Geplaatste afbeelding