Spring naar inhoud

- - - - -

Wij zijn in blijde verwachting ... NIEUWE FOTO'S #97

• Log in om te reageren
122 reacties op dit onderwerp
*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#61 Geplaatst 02 oktober 2013 - 22:37

Bekijk berichtFreggel, op 30 september 2013 - 16:11, zei:

Ik durf het amper te zeggen, maar is toch echt wel een Smeagel hoor. Staat hem op het lijf geschreven.  :dancer:

Jaaaaaa het wordt dus ne Smeagle .....

Manlief is hem al 2 dagen zo aant noemen en hij draait altijd zijn kop om als je Smeagle zegt dus mijn vriend gelijk "zie je wel, dat is hem"

Hier zijn alle foto's van gisteren : http://s1332.photobu...de77/slideshow/

Morgen nog eens proberen wat foto's te maken ;)

Vandaag kregen ze hier alvast een nieuwe krabton , hangmat , mandje en wat speeltjes.
Ook Cleopatra en Sheba weten niet waar ze het hebben , Cleopatra voelt zich op slag weer jong ;)

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#62 Geplaatst 02 oktober 2013 - 22:58

Wat lijkt hij klein tegenover Dolph. :love3:
Het ziet er echt een deugenietje uit.
Ik ben fan! :hart:

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#63 Geplaatst 02 oktober 2013 - 23:04

Tis een klein deugnietje tot hij mij ziet , dan miauwt hij zooooooo zielig en verandert hij in een kleine baby'tje hahahaha
"pak mij en cuddle mij"

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#64 Geplaatst 02 oktober 2013 - 23:06

Echt een mooi lieverdje, Bonnie !! :love:

Hoe meer ik naaktkatjes zie, hoe meer ik ze echt graag zie... :love:

Had vroeger totaal dit gevoel niet... :catscratchhead Maar ik kende het ras ook niet echt... ;)

En Smeagle is echt wel een mooie naam :heart:
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#65 Geplaatst 02 oktober 2013 - 23:10

Pas maar op ... ik had dat vroeger ook niet tot ik er ene in levende lijve leerde kennen bij een vriendin , nou ben ik helemaal verkocht :p
En mijn katten, dat is zo maf , die vonden dat meteen OK.... alsof het nooit anders geweest is ;)

Zooooooo leuk en mijn Cleopatra die voelt zich ineens 8 jaar jonger :)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#66 Geplaatst 02 oktober 2013 - 23:18

Bekijk bericht*bonnie*, op 02 oktober 2013 - 23:10, zei:

Pas maar op ... ik had dat vroeger ook niet tot ik er ene in levende lijve leerde kennen bij een vriendin , nou ben ik helemaal verkocht :p
En mijn katten, dat is zo maf , die vonden dat meteen OK.... alsof het nooit anders geweest is ;)

Zooooooo leuk en mijn Cleopatra die voelt zich ineens 8 jaar jonger :)

Zo fijn dit te lezen !! Super dat alles zo goed verloopt :loveshower:

En ik ga inderdaad oppassen...ben nu al verliefd geworden op een ras...en mijn ventje is akkoord gegaan... :love:

Maar vrees dat ik best niet meer opnieuw zal verliefd worden....... ;) :)
Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#67 Geplaatst 02 oktober 2013 - 23:21

Bekijk bericht*bonnie*, op 02 oktober 2013 - 22:37, zei:

Manlief is hem al 2 dagen zo aant noemen en hij draait altijd zijn kop om als je Smeagle zegt dus mijn vriend gelijk "zie je wel, dat is hem"
:slach:

Freggel
Freggel
  • 318 berichten
  • 2 katten

#68 Geplaatst 02 oktober 2013 - 23:22

Bekijk bericht*bonnie*, op 02 oktober 2013 - 22:37, zei:

:dance: :eDance:

Bekijk bericht*bonnie*, op 02 oktober 2013 - 23:10, zei:

Ik vind ze leuk, op een ander. :d
Mijn zusje heeft een cattery met sphynxen, en hoewel ik het erg leuk vind om daar met haar katjes te spelen, zou ik er geen in huis willen. Niet dat ik ze lelijk vind, maar ik kijk toch nog liever naar een behaard katje. Wel ben ik helemaal verkocht aan devon rexjes, en die zijn toch ook wel sphynx-achtig (en hebben toch nog een beetje haar :p).

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#69 Geplaatst 03 oktober 2013 - 08:37

Wat een heerlijk ventje en Smeagle past echt bij hem!

Hoe is het met zijn staartje nu?
En ik denk dat het ook wel aangeboren zou kunnen zijn, een knikstaart komt wel meer voor bij katten én honden.  Is niets verkeerds mee enkel een schoonheidsfoutje.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#70 Geplaatst 03 oktober 2013 - 09:16

Het is echt een lieverd. :heart: Leuk dat alles zo goed verloopt met de andere katjes. :thumb:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#71 Geplaatst 03 oktober 2013 - 09:36

Nee tis niet aangeboren, hij had het niet toen ik naar hem was gaan kijken.  Tis echt gekneusd en door klein beetje vocht van ontsteking wordt de wervel omhoog geduwd, hij krijgt nu 5 dagen metacam, ben benieuwd of de zwelling eraf gaat.   Was er gisteren toch rap mëe langs mijn dierenarts gereden :)

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#72 Geplaatst 03 oktober 2013 - 10:38

echt een dotje! :love:

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#73 Geplaatst 17 oktober 2013 - 00:53

Bekijk bericht*bonnie*, op 28 september 2013 - 10:55, zei:

Het draagmandje is ondertussen ook aangekomen, ben er supertevreden mee ... vele mogelijkheden, ik hoop dat hij het ook leuk gaat vinden.
Is dit het mandje 'Sandy' van Zooplus? En ben je er tevreden over nu je het eindelijk kan gebruiken voor Smeagle?
Ik heb gezien dat ze nu in promotie staan en vroeg me af of het interessant zou kunnen zijn.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#74 Geplaatst 17 oktober 2013 - 14:42

Het mandje dat ik heb is van Karlie de grootste maat.  Die van zooplus zijn hetzelfde model , alleen weet ik niet of dat dezelfde maat is.
Die van zooplus hebben enkel een fijnere gaas , geen idee of die even stevig is.  Ze staan volgens mij ookal een hele tijd aan dezelfde prijs als nu.

Voor Smeagle is die ideaal, voor mijn kat van 5kg zou ik hem niet gebruiken, dat zou te krap zijn.
Smeagle zit niet graag opgesloten, dan gaat hij continue mauwen voor aandacht en daar is dit mandje ideaal voor.
Onderweg in de auto gaat het dakje open en dan kan hij rondkijken of hij gaat gewoon rustig slapen, hij maakt geen aanstalten om uit het mandje te springen maar hangt natuurlijk wel met zijn tuigje aan een veiligheidsriempje.  Op die manier kan hij comfortabel reizen alsof het zijn slaapmandje is , maar als we over straat gaan kan ik het toch veilig dichtritsen.  Ik vind het mandje dus echt wel handig voor een rustige kat (geen kat die koste wat het kost wil ontsnappen)

PS : moest je graag een zwart, roze of blauwe willen zoals Smeagle kan ik wel eens kijken of ik die link nog kan vinden, was 40% goedkoper dan de normale winkelprijs daar.

Bijgevoegde thumbnails

• Smeagle_auto.jpg

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#75 Geplaatst 17 oktober 2013 - 17:38

Oh, wat leuk om te lezen dat het mandje zo in de smaak valt bij hem. Het is toch altijd maar afwachten of ze fan zijn van de spulletjes die we voor hen kopen he. :)
Neem je hem nu overal mee naartoe zoals je van plan was?

Als het niet te veel moeite is, mag je me de link zeker doorsturen. Kijken, kan nooit kwaad. ;)