Het mandje dat ik heb is van Karlie de grootste maat. Die van zooplus zijn hetzelfde model , alleen weet ik niet of dat dezelfde maat is.
Die van zooplus hebben enkel een fijnere gaas , geen idee of die even stevig is. Ze staan volgens mij ookal een hele tijd aan dezelfde prijs als nu.
Voor Smeagle is die ideaal, voor mijn kat van 5kg zou ik hem niet gebruiken, dat zou te krap zijn.
Smeagle zit niet graag opgesloten, dan gaat hij continue mauwen voor aandacht en daar is dit mandje ideaal voor.
Onderweg in de auto gaat het dakje open en dan kan hij rondkijken of hij gaat gewoon rustig slapen, hij maakt geen aanstalten om uit het mandje te springen maar hangt natuurlijk wel met zijn tuigje aan een veiligheidsriempje. Op die manier kan hij comfortabel reizen alsof het zijn slaapmandje is , maar als we over straat gaan kan ik het toch veilig dichtritsen. Ik vind het mandje dus echt wel handig voor een rustige kat (geen kat die koste wat het kost wil ontsnappen)
PS : moest je graag een zwart, roze of blauwe willen zoals Smeagle kan ik wel eens kijken of ik die link nog kan vinden, was 40% goedkoper dan de normale winkelprijs daar.