Spring naar inhoud

- - - - -

tussendoor eens natvoer gegeven.... stank als dank (letterlijk)

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 25 september 2013 - 12:53

Mijn katten eten normaal gezien enkel KVV, ze doen het daar heel erg goed op en ik ben daar heel erg tevreden van. Ik heb mij een beetje laten verrassen en door een langere levertijd dan normaal moet ik nu de komende dagen wat natvoer bij geven om toe te komen tot maandag. Gisteren avond hebben ze zich royaal tegoed gedaan aan Porta21, een heel goed merk toch, en deze morgen vond ik al dat het kakje van Sookie merkbaar veeeel harder stonk.... stank als dank :misselijk: :misselijk: :misselijk:

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#2 Geplaatst 25 september 2013 - 12:54

:lachen: :lachen: :lachen:
  Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 25 september 2013 - 14:05

Oei, zo snel al? Daar verschiet ik wel wat van. Heel grappig verteld, wel. ;)
Hier staat er eentje op KVV-natvoer en ik heb geen last van geurtjes bij haar.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 25 september 2013 - 14:15

:lachen:

Al is porta21 wel een heel goed merk om daar al zo'n stinkie kakje van te hebben :lachen:

Het is precies overal kakjesviewing :lachen:

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 25 september 2013 - 14:32

Als je gewoon bent om geen geur van de kattenbak te ruiken, dan is een beetje geur al heel snel 'stank' natuurlijk. Het was een walm van geur die er uit kwam onmiddellijk toen ze van de kattenbak af kwam, momenteel ruik ik de kattenbak totaal niet meer hoor. Het viel me gewoon op want normaal als ze een kakje gedaan hebben komt er geen geurwalm mee naar buiten.

Kiera&Tiffan
Kiera&Tiffan
  • 652 berichten

#6 Geplaatst 25 september 2013 - 14:45

:slach:

Mister B.
Mister B.
  • 335 berichten

#7 Geplaatst 25 september 2013 - 15:20

Vroeger stonk da ook enorm,herinner me da nog heel goed,...ma sinds een paar jaar is er een totaal nieuwe wereld open gegaan...om het maar zo te zeggen LOL

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 25 september 2013 - 17:19

Jaja dat ken ik maar al te goed! Wij wonen in een appartement en de kattenbak staat wegens geen andere plek mogelijk in de keuken.  Dusja, als ik 's ochtends men cornflakes uithaal steeds die vreselijk geur van z'n nachtelijke bezoekjes.  Die kat gaat even vaak naar het toilet als een baby me dunkt! En als ie plast ist precies 'power pee', zo'n beek!
Natvoer maakt het inderdaad stinkier, de onze is 13 en heeft amper nog tandjes, dus hij eet maar sporadisch droogvoer, interesseert hem niet echt veel.  Heb al meerdere opties natvoer geprobeerd, maar meneer heeft het liefst ongezond natuurlijk.  De duurdere opties eet hij amper van en hij werd me echt te dun, zelfs de DA zei dat ie best toch wat verdikte.  Nu, hij komt uit het asiel en is wss alleen sheba en van die toestanden gewend.  We proberen nog wat andere opties, maar als hij enkel tevreden is met ongezondere merken dan moet het maar zo! Liever zo dan dat hij helemaal niets eet!
De kakjes stinken hierdoor helaas nog meer.. zucht! Gelukkig doet men vent meestal de kattenbak :p

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#9 Geplaatst 25 september 2013 - 17:33

:lachen: ken het helemaal, sinds cloe last heeft van haar tanden eet ze veel meer natvoeder , en wanneer ze in haar bak gaat vallen mijn neusharen bijna uit en ik bijna flauw ;)
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 25 september 2013 - 17:51

Daarom ben ik zo blij met de KVV. Ze eten 'natvoer', rauw welliswaar, dus ze krijgen voldoende vocht binnen en GEEN stank !

Bekijk bericht_Athena_, op 25 september 2013 - 17:19, zei:

Jaja dat ken ik maar al te goed! Wij wonen in een appartement en de kattenbak staat wegens geen andere plek mogelijk in de keuken.  Dusja, als ik 's ochtends men cornflakes uithaal steeds die vreselijk geur van z'n nachtelijke bezoekjes.  Die kat gaat even vaak naar het toilet als een baby me dunkt! En als ie plast ist precies 'power pee', zo'n beek!
Natvoer maakt het inderdaad stinkier, de onze is 13 en heeft amper nog tandjes, dus hij eet maar sporadisch droogvoer, interesseert hem niet echt veel.  Heb al meerdere opties natvoer geprobeerd, maar meneer heeft het liefst ongezond natuurlijk.  De duurdere opties eet hij amper van en hij werd me echt te dun, zelfs de DA zei dat ie best toch wat verdikte.  Nu, hij komt uit het asiel en is wss alleen sheba en van die toestanden gewend.  We proberen nog wat andere opties, maar als hij enkel tevreden is met ongezondere merken dan moet het maar zo! Liever zo dan dat hij helemaal niets eet!
De kakjes stinken hierdoor helaas nog meer.. zucht! Gelukkig doet men vent meestal de kattenbak :p

Hier met de KVV dropt elke kat welgeteld één kakje per dag, en nog niet eens zo heel erg groot vind ik.

Sedes
Sedes
  • 801 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 25 september 2013 - 19:08

En ik geef altijd porta 21 en almo :catscratchhead  en vind het nog meevallen...
wel al eens gedacht om me in te lezen over KVV/rauwvoer/e.d. (ik weet er quasi niets over voor het ogenblik ;)) maar m'n kat moet niet eens rauw kipfilet hebben...

Ik vind het bij de katten waar ik soms oppas eigenlijk veel harder stinken (krijgen sheba).

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 25 september 2013 - 22:34

Het zal ook per kat verschillend zijn denk ik, er is één bak vandaag die harder stonk dan de andere en ik denk dat dat van Sookie is.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 30 september 2013 - 10:12

Hahaha! Ja, dat verschil merk je haast altijd direct!
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding