Spring naar inhoud

- - - - -

Boeken kattengedrag / specifiek ras

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 25 september 2013 - 17:43

Hallo allemaal,

Ik heb al enkele boeken gevonden over de Ragdoll zelf. Bijna alle boeken zijn in het Engels maar echt gigantisch duur! 500euro of meer! Maar Engels is niet mijn sterkste punt :)
Ik heb er in het Nederlands ook één gevonden maar deze kan ik bijna nergens online vinden en in de boekenhandel kunnen ze deze ook niet meer bestellen omdat ze deze niet meer drukken.

Hoe zorgen jullie dat je deze boek(en) in jou bezit krijgt? :d
Via 2dehands websites vind ik hem ook niet terug.

Zijn er anders nog andere boeken die jullie me zeker aanraden over kattengedrag, genetica, geschiedenis.... Ik zou me graag verdiepen in alles wat rond de katjes "leeft" ;)
Een hobby is geboren zou je zo denken! :d

Alvast bedankt!

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 25 september 2013 - 17:49

Ik weet dat er vorig jaar een vrij kompleet boek is uitgekomen, helaas wel enkel in het Engels. Als je bij the bookdepository bestelt, dan wordt het gratis aan huis geleverd. Tot nu toe, en ik heb daar toch al wel een dikke 50 boeken besteld in de loop der jaren, gaat dat allemaal prima !

Een link naar 'the friendly floppy ragdoll cat'

http://www.bookdepos...l/9780983986027

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 25 september 2013 - 19:08

Die van Vicky Halls over kattengedrag vond ik superinteressant en ze lezen ook gemakkelijk

Die zijn trouwens in de meeste bibs wel te vinden, dus nog lekker goedkoop ook :)

Bewerkt door Farailde7, 25 september 2013 - 19:09.

Mylo Banner

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten

#4 Geplaatst 25 september 2013 - 19:25

Die van Vicky Halls vond ik ook heel interessant en ook leuk om te lezen! :d

Van die kleine, dunne boekjes over een specifiek ras heb ik al wel gekocht op kattenshows.
En verder heb ik vooral van die kattenencyclopedieën. Die kan je vaak nog redelijk goedkoop krijgen vind ik. Zo heb ik ooit eens een mooie, dikke encyclopedie gevonden in de Zeeman voor 5 euro. Ik weet wel niet of die tekst goed is want ik bekijk vooral de foto's :lachen: