Spring naar inhoud

- - - - -

auto-immuunsysteem van Winny werkt niet meer

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 27 september 2013 - 12:10

Heel veel sterkte. 1 van de moeilijkste dingen die er zijn denk ik. Ik leef met je mee.
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#32 Geplaatst 27 september 2013 - 12:12

Ik heb gevraagd aan Winny, wat kan ik voor je doen?
Ze keek me doordringend aan, we waren op een lijn, alles was weg om ons heen, toen wist ik het antwoordt .Winny wil eindelijk rust.
Op weg naar de dierenarts dacht ik, is dit de goede beslissing om haar laten in te slapen? ineens voelde ik blijdschap en warmte door me heen, toen wist ik het zeker, dit is wat Winny wilt.
We zijn naar de dierenarts gegaan, ze kreeg bijna geen zuurstof meer, daarom was ze zo verzwakt.
Als we nog gewacht hadden, had ze misschien een herseninfarct gekregen.
Ik kan alleen maar zeggen, Winny is zachtjes weggegleden in een diepe slaap, dat is wat zij en wij wilden.
Met heel veel respect naar Winny toe, net zoals wij altijd met haar zijn omgegaan.
We hebben heel veel liefde van Winny mogen ontvangen, voor haar was alleen het beste goed genoeg.
Ook een waardig afscheid hoort daarbij, ik weet ze is er niet meer, maar toch blijft ze voor altijd om ons heen en in mijn hart.
De enige "troost "wat ik heb, ik heb haar overleefd, dat is altijd mijn grootste angst geweest, dat ik haar achter moest laten.
Lieve lieve Winny rust zacht, mijn schat :hart:

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#33 Geplaatst 27 september 2013 - 12:28

Bekijk berichtmeitepeit, op 27 september 2013 - 12:12, zei:

Ik heb gevraagd aan Winny, wat kan ik voor je doen?
Ze keek me doordringend aan, we waren op een lijn, alles was weg om ons heen, toen wist ik het antwoordt .Winny wil eindelijk rust.
Op weg naar de dierenarts dacht ik, is dit de goede beslissing om haar laten in te slapen? ineens voelde ik blijdschap en warmte door me heen, toen wist ik het zeker, dit is wat Winny wilt.
We zijn naar de dierenarts gegaan, ze kreeg bijna geen zuurstof meer, daarom was ze zo verzwakt.
Als we nog gewacht hadden, had ze misschien een herseninfarct gekregen.
Ik kan alleen maar zeggen, Winny is zachtjes weggegleden in een diepe slaap, dat is wat zij en wij wilden.
Met heel veel respect naar Winny toe, net zoals wij altijd met haar zijn omgegaan.
We hebben heel veel liefde van Winny mogen ontvangen, voor haar was alleen het beste goed genoeg.
Ook een waardig afscheid hoort daarbij, ik weet ze is er niet meer, maar toch blijft ze voor altijd om ons heen en in mijn hart.
De enige "troost "wat ik heb, ik heb haar overleefd, dat is altijd mijn grootste angst geweest, dat ik haar achter moest laten.
Lieve lieve Winny rust zacht, mijn schat :hart:

Wat een mooi afscheid!

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 27 september 2013 - 12:37

Ze is met veel liefde rondom haar zachtjes kunnen inslapen. :hug: Heel veel sterkte. :hug: Rust zacht lieve Winny achter de brug en zonder pijn. :hug:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#35 Geplaatst 27 september 2013 - 13:27

Heel erg veel sterkte :hug:

Anke1980
Anke1980
  • 161 berichten
  • 1 katten

#36 Geplaatst 27 september 2013 - 14:42

Veel sterkte!

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 27 september 2013 - 14:46

Het is zo ontzettend moedig wat je gedaan hebt! Daar heb ik alle respect voor....

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 27 september 2013 - 15:03

Heel veel sterkte.Rust zacht,lieve Winny.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#39 Geplaatst 27 september 2013 - 15:09

sterkte!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#40 Geplaatst 27 september 2013 - 15:47

Innige deelneming bij je grote verlies
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#41 Geplaatst 27 september 2013 - 20:31

Ik lees dit nu pas... heel veel sterkte bij het verlies van jullie allerliefste poes.

meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#42 Geplaatst 27 september 2013 - 22:06

Voor Winny is het beter zo, voor ons een gigantisch gemis, ze is meer als 18 jaar bij ons geweest.
Ze was een pittige kwebbeltante, we konden geen minuut zonder elkaar, ze was net een kippetje als ze bij me was.
Ze hoefde me maar aan te kijken, dan wist ik direct wat ze wilde.
Na het inslapen zijn we naar het crematorium gegaan, we zijn overal bij geweest, na de crematie heb ik haar de laatste keer in mijn handen gehad, voordat ze haar in een prachtig urntje hebben gedaan.
Winny was altijd nadrukkelijk aanwezig, nu is het leeg en kil in huis zonder Winny....
Ons verdriet is erg groot, maar we hadden geen andere keuze, we moeten haar los laten.
Hoe erg het ook is, we hebben haar laten inslapen, beter 1 week te vroeg, dan 1 dag te laat.
Maar het gemis blijft, vergeten doen we haar nooit, daar was ze te speciaal voor.

snoupyke
snoupyke
  • 386 berichten

#43 Geplaatst 27 september 2013 - 22:42

Bekijk berichtmeitepeit, op 27 september 2013 - 22:06, zei:

Voor Winny is het beter zo, voor ons een gigantisch gemis, ze is meer als 18 jaar bij ons geweest.
Ze was een pittige kwebbeltante, we konden geen minuut zonder elkaar, ze was net een kippetje als ze bij me was.
Ze hoefde me maar aan te kijken, dan wist ik direct wat ze wilde.
Na het inslapen zijn we naar het crematorium gegaan, we zijn overal bij geweest, na de crematie heb ik haar de laatste keer in mijn handen gehad, voordat ze haar in een prachtig urntje hebben gedaan.
Winny was altijd nadrukkelijk aanwezig, nu is het leeg en kil in huis zonder Winny....
Ons verdriet is erg groot, maar we hadden geen andere keuze, we moeten haar los laten.
Hoe erg het ook is, we hebben haar laten inslapen, beter 1 week te vroeg, dan 1 dag te laat.
Maar het gemis blijft, vergeten doen we haar nooit, daar was ze te speciaal voor.

Meitepeit wens jullie veel sterkte  !!!Winnyke heeft een heel goed leven gehad bij jullie
Geplaatste afbeelding

meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#44 Geplaatst 28 september 2013 - 01:55

Snoupyke wat lief van je, om Winny speciaal zo te herdenken..

Kyetje
Kyetje
  • 741 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 29 september 2013 - 21:43

Heel veel sterkte meitepeit met dit verlies! Je hebt jullie Winnytje een mooi leven gegeven, geniet nu van de mooie herinneringen die je van je poezel hebt!

Bewerkt door Kyetje, 29 september 2013 - 21:43.