Spring naar inhoud

- - - - -

auto-immuunsysteem van Winny werkt niet meer

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#46 Geplaatst 29 september 2013 - 22:45

Heel veel sterkte, ze zal een heel mooi sterretje aan de hemel zijn en voor altijd schitteren in jullie hart. :hug:

meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#47 Geplaatst 30 oktober 2013 - 21:36

2 weken na Winny is mijn man overleden aan een hartstilstand, het is zo onwerkelijk allemaal, ik begrijp het niet, en kan het niet begrijpen......

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#48 Geplaatst 30 oktober 2013 - 21:39

Heel veel sterkte
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#49 Geplaatst 31 oktober 2013 - 00:07

Heel veel sterkte. :hug:

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#50 Geplaatst 31 oktober 2013 - 00:24

Meitepeit, ik had het gelezen op de regenboogbrug. Ik zou willen vragen hoe het met jou gaat, maar da's zo een lege vraag he... Ik wil gewoon laten weten dat ik het verhaal van Winny gevolgd heb, met tranen in de ogen, zo herkenbaar.
Maar om dan een paar weken later op de regenboogbrug te lezen van jouw man...
Ik ken jou niet, maar heb echt al zo veel aan jou gedacht. Zo onwezenlijk... Ik hoop dat je veel mensen hebt die je met liefde en aandacht omringen.
Ik wil je nogmaals heel veel sterkte toe wensen, innige deelneming ook :hug: :hug: :hug:

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#51 Geplaatst 31 oktober 2013 - 08:11

Oh nee!
Veel sterkte! :hug:

meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#52 Geplaatst 31 oktober 2013 - 09:50

http://www.kattensit...je-slaap-zacht/
Na het overlijden van Winny was het net of alle levensvreugde weg was, we hadden allebei zoveel verdriet, Winny was alles voor ons. Mijn man zag dat het niet goed ging, hij wilde graag een nieuwe poes in huis, overal op internet gezocht, we wilde een lapjespoes net als Winny. Per toeval? kijk ik op een site vermiste en gevonden huisdieren, jawel hoor een lapjespoes, hij zei tegen me, stuur een mailtje, als niemand de poes komt ophalen, dan gaan wij ze halen, hij zag direct dat ze een lieve poes was aan haar snoetje.  De naam van de poes had hij ook al bedacht, Patty is haar naam. niet Winny dat wilde hij persé niet, er was een Winny.
Het was 3 en een half uur rijden, we zijn haar gaan ophalen, we zitten net in de auto, belde mijn schoonzoon helemaal overstuur op dat mijn man niet goed was geworden, we zaten in de auto meer als 300 km van huis, dat was meer als 3 uur rijden, we hoorden  op de achtergrond dat ze mijn man aan het reanimeren waren. ik begreep er niets van, s 'morgens was er niets aan de hand, de avond van te voren waren we nog op stap geweest.
We zijn thuis gekomen, vraag me niet hoe, Patty thuis gebracht dat ze kon bijkomen van de reis, toen naar het ziekenhuis naar mijn man.
Daarna weer naar huis, Patty is in een hectische situatie gekomen, maar het was net of ze jaren bij  ( ons ) me was, ik ging naar bed, Patty ga je mee? ze loopt achter me aan, het is ongelooflijk.
Mijn man en ik waren er vast van overtuigd voor we Patty gingen ophalen, dat ze gestuurt is door Winny. Dit is geen toeval meer.
Winny heb ik van mijn dochter gekregen, Patty is gestuurt door Winny, jammer dat mijn man haar niet meer heeft gezien, hij verheugde zich zo op onze thuiskomst.

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 31 oktober 2013 - 10:10

Wat erg voor jou en je familie!
Ik leef met je mee :hug:

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 31 oktober 2013 - 10:30

ongelooflijk :hug:
het leven is zo onvoorspelbaar...

hopelijk kan je een beetje troost vinden samen met Patty,
het geeft inderdaad het gevoel alsof Winny en je man ervoor wilden zorgen dat ze je kon troosten, en bij je kon zijn!

want woorden schieten me te kort  :cry:

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#55 Geplaatst 31 oktober 2013 - 12:12

heel veel sterkte, het leven is soms zo hard!
hopelijk vind je troost samen met Patty

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 31 oktober 2013 - 12:25

Ik heb geen woorden die het beter maken of geen woorden die de pijn verzachten.

Ik wil alleen maar zeggen dat ik het héél erg voor je vind en dat ik intens met je meeleef.

Liefs

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#57 Geplaatst 31 oktober 2013 - 14:19

Patty is gestuurd door Winny én je man volgens mij. Moet hels geweest zijn, je zit in de auto en kan niets doen. Ik ben blij voor Patty dat het beestje een goede thuis heeft en ben blij dat ze blijkbaar van in het begin zo aan jou gehecht is.
Zo spijtig dat Patty jouw man nooit gekend heeft. Hij heeft haar uitgekozen. Het leven kan mooi zijn maar ook zoveel pijn doen en oneerlijk zijn.
Nogmaals, veel sterkte Meitpeit bij jouw onbeschrijfelijke verlies.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 31 oktober 2013 - 14:28

Heel veel sterkte :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#59 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:21

Ontzettend veel sterkte gewenst! :cry: :cry:

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#60 Geplaatst 06 november 2013 - 11:18

Winny
Winny*
Patty is gestuurd door Winny
Patty.