Spring naar inhoud

- - - - -

tussenstuk voor de schuifraam met kattenluik in?

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
zerkaantje
zerkaantje
  • 903 berichten
  • 16 katten

#1 Geplaatst 30 september 2013 - 10:47

weet er iemand waar je een tussenstuk kan laten maken om tussen je schuifraam te zetten waar dan een kattenluik in kan? het zou wel isolerend moeten zijn want zou er dan deze winter tussen de raam in moeten komen zodat ze wel zelf in de ren kunnen zonder dat ik steeds portier moet spelen. het mag volledig in de pvc zijn van mij moet toch maar de breedte hebben van een kattenluikje + iets meer.

Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 30 september 2013 - 10:58

ik zou zoiets vragen aan schrijnwerken om dat te maken... kan niet moeilijk zijn hé ;)

zerkaantje
zerkaantje
  • 903 berichten
  • 16 katten

#3 Geplaatst 30 september 2013 - 11:07

ik weet niet hoor, ik zou dit dan in hetzelfde witte pvc willen als dat het schuifraam is.
een nieuw glas laten plaatsen met luikje in gaat veel te duur zijn vrees ik.

Bewerkt door zerkaantje, 30 september 2013 - 11:07.

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#4 Geplaatst 30 september 2013 - 11:21

luikje in het glas laten maken gaat je snel 3-400€ kosten

Wanneer wij een kattenren zetten ga ik zelf een kader maken uit hout, daar 6cm PIR insteken en schilderen in ongeveer zelfde kleur als onze ramen...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 30 september 2013 - 11:45

Bij een verkoper van ramen en deuren, die komen dan opmeten en maken dat op maat. Luikje geef je dan mee.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 30 september 2013 - 22:34

Als je eens op google kijkt bij : vliegenramen maken ... Dan zijn er daar firma's die niets anders doen ...
Wij hebben die van ons besteld vlak voor de zomer. In hetzelfde RAL kleur als de ramen.
Onze vliegendeur heeft aan het onderste deel een kattenluik die ze zelf hebben geïnstalleerd.
Tegenwoordig zijn er wel meer mensen die zich met zo'n zaken bezighouden dan vroeger. Als je gewoon naar een verkoper van ramen en deuren gaat dan zien die dat als een klusje "als ze eens tijd hebben" en dan kan dat heel lang duren ....
veel succes