Spring naar inhoud

- - - - -

Ik heb mijn red point poesje binnen 1.5 weeken

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
Kiera&Tiffan
Kiera&Tiffan
  • 652 berichten

#1 Geplaatst 01 oktober 2013 - 18:53

(Even info over Kiera: ik ben gisteren naar de DA geweest en die zei dat ik Kiera niet meer terug zal krijgen. Kiera woont na al dit gedoe bij de vrienden van de dierenarts waar zij Kiera aan heeft gegeven begin augustus. De DA was heel september op vakantie. En toen ik kam zei ze dat Kiera het nu goed heeft bij die mensen en dat ze daar een kameraadje heeft, nl. De kat van die mensen. Kiera is het na die 2 maanden gewoon geworden bij die mensen. Dus na al dat gedoe van wat er ervoor gebeurt was, dat Kiera haar pootje heeft gebroken, dat wij haar niet meer konden houden enz. Is ze bij die mensen gekomen en verdient ze ook een goed leven. Ze is nu dus ook gewend aan die mensen en haar daar wegnemen en in ons nieuw huis plaatsen gaat haar geen goed doen. Volgens de DA zijn het ook goede mensen, waarvoor ik ook blij ben.)

Deze poes komt een beetje als een vervanging voor Kiera. Want een leven zonder poezen, kan ik me niet voorstellen.

Ik heb deze red point birmaan poes rond 12-13 oktober en dat is dus nog 1.5 weken wachten. Na wat nadenken hebben we besloten het katertje uit Oostenrijk toch niet te nemen en dit poesje, uit Groot Britanie te nemen. (Vraag maar niet waarom ik zo ver aan het zoeken ben) het poesje is nu bijna 4.5 maanden oud. Ik. Moest nog een tijdje wachten voor dat de fokkers van het poesje haar alle entingen zouden geven om haar naar Belgiƫ te kunnen vervoeren.
Ik heb ondertussen ook al wat nieuwe spullen gekocht, nl. Een krabpaal, een kattenbak, eetkommetjes, enz. Omdat ik de oude spullen van Kiera en Tiffan oftewel naar de buur waar Tiffan nu woont heb gegeven of dat die bij die bekende met haar hond (die Kiera's poot heeft gebroken) zijn gebleven.

Het is voor mij echt een opluchting om deze info met iemand te delen.
Nou, als Kiera maar blij is.

kika
kika
  • 3.844 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 01 oktober 2013 - 19:12

Het aftellen kan beginnen...veel plezier met jullie nieuwe poesje!!
Geplaatste afbeelding

Kiera&Tiffan
Kiera&Tiffan
  • 652 berichten

#3 Geplaatst 01 oktober 2013 - 21:21

Bekijk berichtkika, op 01 oktober 2013 - 19:12, zei:

Het aftellen kan beginnen...veel plezier met jullie nieuwe poesje!!

Dankje <3!