Spring naar inhoud

- - - - -

aftellen tot vanavond...

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Anke1980
Anke1980
  • 161 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 02 oktober 2013 - 10:52

Deze morgen onze Simba naar de DA gebracht voor zijn castratie. Ik had er zo'n medelijden mee want hij mocht niets eten en hij leek zo'n honger te hebben (had gisteravond thans nog flink gegeten) en daarna dat ritje in de auto... Dat vond hij ook helemaal niet leuk, hij heeft de hele weg liggen miauwen. Gelukkig was het niet al te ver. Nu maar hopen dat alles goed gaat. Deze namiddag gaat mijn vriend hem terug ophalen want ik moet jammer genoeg nog werken vandaag. Zie hem dus pas terug vanavond rond half 11 en ik mis hem nu al want hij is normaal altijd bij mij in de buurt. Ik heb daarnet dan maar een appelcake gebakken om mijn gedachten wat te verzetten...

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 02 oktober 2013 - 10:56

Ik ken dat gevoel! Ik moet binnen een maand onze Lenka brengen om te steriliseren en ik ben daar nu al zot veel mee bezig in mijn hoofd! Ik vind dat ook zo zielig dat ze dan niet meer mag eten.. Ze eet zo graag. :( Ik weet nog niet of ik haar zelf zal brengen, kan daar allemaal niet zo goed tegen om de DA met een naald in een gezond beestje te zien prikken voor haar verdoving. En die dag duurt altijd zo eindeloos lang hé.. Ik begrijp je helemaal hoor! ;) Maar het komt allemaal wel goed!

Bewerkt door *Loentje, 02 oktober 2013 - 10:57.

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 02 oktober 2013 - 21:26

Hopelijk is alles goed verlopen bij Simba.

Lily en Léon zijn net terug van hun operatie.

Verwen Simba maar goed vanavond!
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Anke1980
Anke1980
  • 161 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 03 oktober 2013 - 10:55

Alles is goed gegaan met Simba. Toen ik gisteravond terug kwam was hij alweer helemaal zijn speelse zelf. Mijn vriend zei dat hij ook al flink gegeten en gedronken had. Er is al helemaal niets meer aan te zien. Hij is superflink geweest! :jump:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 03 oktober 2013 - 14:28

Gelukkig is alles goed verlopen voor Simba.... Zonder complicaties zijn ze er terug heel vlug door ... Je vraagt je soms wel eens af hoe ze het doen ...

Mijn 2 bengels moeten nog een weekje wachten wegens ziekte, ze hebben nl de ganse nacht overgegeven en diarree gehad. Dus alles is een week uitgesteld. Maar ik heb de indruk dat ze het daar niet zo mee eens zijn. Ze zijn de hele voormiddag al super lastig, de kleine kittens lastig vallen en constant dingen doen die ze niet mogen. Maar wacht maar mannekes, volgende week zal het hier dan toch voor een paar uurtjes rustig zijn :p  

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 03 oktober 2013 - 16:57

Komt heus wel goed je zal wel zien :d