Spring naar inhoud

- - - - -

vraagje wondvocht?

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 04 oktober 2013 - 13:34

Ah ja, als ze dat niet doen, dan merk je het al minder gemakkelijk.
Hopelijk is het snel over.

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#17 Geplaatst 18 oktober 2013 - 10:52

Vandaag is het zo ver :) Wappy wordt gesteriliseerd. 'Normaal' mag ze om 4 uur naar huis komen, ben benieuwd...
Mijn andere Jack is sinds woensdag opgenomen bij de dierenarts, ze heeft een acute pancreas of zoiets, ze moet nu minimum 5 dagen aan een infuus, en krijgt nog 4 medicijnen erbij, gisteren hebben we er naar toe geweest, we mochten ermee wandelen wel raar met dat infuus mee, maar het braken was over en haar oogjes blonken al terug als een spiegel :d ook had ze sinds die ochtend geen koorts meer, maandag wordt haar bloed getest (mocht normaal maandag naar huis, maar wil 100 % zekerheid) en dinsdag weten we de uitslag, dusja is een nachtje langer dan voorzien maar beter wat langer dan dat ze opnieuw ziek wordt :)
hoop dat ze beide terug snel thuis zijn :)

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#18 Geplaatst 08 november 2013 - 14:55

Ik zit met een vraagje, zoals jullie weten is me jongste jack gesteriliseerd geweest 18 oktober, er kwam redelijk wat wondvocht uit en heb dus terug gebeld naar de dierenarts, ik heb paar keer moeten gaan ermee voor nazorg en op dinsdag 29 oktober heeft hij er de draadjes uitgehaald, ze had de dagen erna nog steeds wat wondvocht dat ze verloor maar kan volgens de dierenarts geen kwaad. Nu zijn we goeie week verder, ze lekt nog redelijk veel aan haar wonde, maar hij is mooi genezen, ik vroeg gisteren aan me vriend of hij nog eens haar buikje wilde controleren (ik ben geen zo'n held in zo'n dingen te bekijken van mijn eigen honden tot het perfect genezen is O:) ) en hij riep me om toch zelf eens te kijken omdat er nu bulten opzaten, dusja ik keek en zag inderdaad dat er een paar bultjes op zitten, en haar buikje staat redelijk hard en nog wat gezwollen (ik vermoed doordat het wondvocht niet naar buiten kan)

Kan ik daar iets aan doen zodat het wegtrekt, of moet ik gewoon wachten, of toch de dierenarts nog eens contacteren (maar die zegt telkens dat ik veel te vlug panikeer en ga)

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 08 november 2013 - 19:37

Voelt het warm aan? Is het rood? Het kan inderdaad zijn dat die 'bulten' tijd nodig hebben om weg te trekken.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#20 Geplaatst 08 november 2013 - 20:34

Bekijk berichtTinne, op 08 november 2013 - 19:37, zei:

Voelt het warm aan? Is het rood? Het kan inderdaad zijn dat die 'bulten' tijd nodig hebben om weg te trekken.

nee rood staat het niet echt, warm ook niet, maar het ruikt wel sinds vandaag, en is terug wat minder mooi :s

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 10 november 2013 - 21:15

Zou er toch eens naar laten kijken. Heb nog nooit meegemaakt dat mijn teven wondvocht verliezen na een sterilisatie (zelfs niet het teefje dat acuut aan een baarmoederontsteking én buikvliesontsteking moest geopereerd worden)  Het is nu bijna een maand verder en dat moest allemaal al lang netjes genezen zijn.

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#22 Geplaatst 10 november 2013 - 21:59

Bekijk berichtKaszi, op 10 november 2013 - 21:15, zei:

Zou er toch eens naar laten kijken. Heb nog nooit meegemaakt dat mijn teven wondvocht verliezen na een sterilisatie (zelfs niet het teefje dat acuut aan een baarmoederontsteking én buikvliesontsteking moest geopereerd worden)  Het is nu bijna een maand verder en dat moest allemaal al lang netjes genezen zijn.

wordt morgen ochtend zoiezo dierenarts, madam zat net doodleuk een onderhuids draadje uit te trekken :s dusja wond terug deeltje open (kleine cm)
met mijn andere teef had ik dat ook niet, maarja dan zeggen de dierenartsen dat ik veel te snel panikeer en loop naar hen :s

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#23 Geplaatst 11 november 2013 - 14:30

ze reageert dus extreem allergisch op de draadjes waarmee de 2de laag genaaid wordt, de blaasjes zijn nu ook weg, en het gaatje gaat uit zich zelf genezen. Hoop dat het snel genezen is pf

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#24 Geplaatst 12 november 2013 - 23:15

Niet leuk :( Hopelijk is het snel over.