Spring naar inhoud

- - - - -

ipad kopen.

• Log in om te reageren
149 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:28

ik ben toch absolute fan van het origineel nl de Ipad.  ik heb de 64 gb geheugen, kun je heel veel foto's op opslaan enz
heb zowel wifi als eventueel 4g indien aanwezig

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:28

Ik zou ook voor een ander merk dan Apple kiezen. Mijn vader heeft een Sony-tablet en mijn neefje een Apple.Ik heb met beiden gewerkt toen we op reis waren met de familie. Op zich vond ik daar weinig verschil in qua gebruiksvriendelijkheid. En als ik zou moeten kiezen vond ik zelfs de Sony nog iets handiger in gebruik.
Maar dus weinig verschil terwijl er in de prijs wel een enorm groot verschil zit.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:29

Bekijk berichtchatoela, op 03 oktober 2013 - 12:26, zei:

de witte met een roze hoes, waarom verschiet ik daar niet van :lachen:

ok, wanneer mag ik dan langskomen om te testen? ;)

Apple iPad 4 Zwart 16GB Retina (Wifi + Cellular)

Als je je iPad met Retina-display oppakt, wordt alles opeens helder. Je hebt letterlijk je fotoalbum, een boek of een complete piano in handen. Er gaat een wereld aan mogelijkheden voor je open. Dat komt doordat de basiselementen van iPad – het display, de A6X-chip, de camera's, de draadloze verbinding – perfect op elkaar zijn afgestemd. En dus kun je op je iPad veel meer dingen doen dan je ooit voor mogelijk had gehouden.
Beschikbaar voor online bestelling
Dit product is verkrijgbaar in deze Makro-winkels:
Lodelinsart - Machelen - Deurne - Eke - Sint-Pieters-Leeuw

Deze dan?is de prijs goed : 585€

Is dat dan de Samsung Galaxy?

Zeg het maar en anders neem ik hem volgende week donderdag mee maar ja ik heb geen kaart voor op internet maar als daar wifi is dan kan je testen.
Of kan je zo lang niet wachten? Ik zou dat niet kunnen :lachen:
Of je moet naar hier komen, dan kan je zeker het internet testen. :)

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:30

Ik kan gewoon niet meer zonder mijn Ipad! :)

Die zorgt ervoor dat ik nu overal en altijd op KS kan! :d Zelfs nu ik studie moet geven aan de kindjes :p
Zij houden zich bezig en ik ook :d

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:32

Hier apple vs samsung

http://www.ipadofgalaxytab.nl/

Op de foto zie je de mijne, met dat penneke :)

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#21 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:34

Mmmm, ga toch bij m'n eerste gedacht blijven en voor een ipad gaan....maar vraag me af of er veel verschil is tussen de 2, 3 en 4, behalve de prijs natuurlijk :p

En weet iemand of een ipad kopen in Hongkong, Wim gaat er eind oktober naartoe, aan te raden is?

Geplaatste afbeelding

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:35

Bij gsm's geeft dat soms een probleem in verband met frequenties ofzo iets, Stijn kent daar mss meer van.

Ik heb de 2 sinds juli en vind ik een heel goede ;)

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:38

Maar klopt niet altijd, ik heb overlaatst wel op mijn i phone een virus binnen gekregen door een app te downloaden, daardoor dat mijn camera kapot was,
ik heb die aan mijn computer gesync. en virus zat op mijn comp met als gevolg i tunes moest ik er af gooien en opnieuw installeren, computer moest ik herstellen en het probleem was nog niet opgelost met als resultaat dat ik mijn i phone binnen moest doen.
Ik wil maar zeggen dat apple te hard wordt aangeprezen terwijl er bij beide effectief iets kan gebeuren, dit weet ik door mijn persoonlijke ervaring. :)

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#24 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:44

Bekijk berichtSolotje, op 03 oktober 2013 - 12:29, zei:

Zeg het maar en anders neem ik hem volgende week donderdag mee maar ja ik heb geen kaart voor op internet maar als daar wifi is dan kan je testen.
Of kan je zo lang niet wachten? Ik zou dat niet kunnen :lachen:
Of je moet naar hier komen, dan kan je zeker het internet testen. :)

Ik heb, net als jij blijkbaar, niet veel geduld, maar kan voorlopig die van Wim gebruiken hé. Als je je samsung zou kunnen meebrengen donderdag verander ik misschien toch nog van gedacht.
En naar jou komen wil ik zeker en vast wel een keertje doen, dan kan ik de katjes ook eens testen, lees knuffelen, maar dan wel als het voor jou beter past hé ;)

Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:44

Kan je de Ipad niet rechtstreeks bij Apple kopen? Online dan?
Een vriendin heeft me aangeraden om voortaan alles van Apple online aan te kopen. Ze hebben een heel goede service ook mocht er iets mis zijn. Je geeft hen een seintje en ze komen je toestel zelf ophalen met een koerier.

Ik vermoed dat die in HongKong ook goed zijn. Alleen ben ik daar voorzichtig mee. Wat als er daarna iets mee gebeurt? Waar ga je dan naartoe met je toestel?

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#26 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:48

Bekijk berichtDorothea, op 03 oktober 2013 - 12:44, zei:

Een vriendin heeft me aangeraden om voortaan alles van Apple online aan te kopen. Ze hebben een heel goede service ook mocht er iets mis zijn. Je geeft hen een seintje en ze komen je toestel zelf ophalen met een koerier.

Ik vermoed dat die in HongKong ook goed zijn. Alleen ben ik daar voorzichtig mee. Wat als er daarna iets mee gebeurt? Waar ga je dan naartoe met je toestel?

Kan die inderdaad bij Apple online aankopen maar is een pak duurder dan op een ander, vb:

Apple IPAD 4 WIFI+4G / 16 GB Black Retina display ( via F-mobile) = 509€ via Apple = 629€

Bewerkt door chatoela, 03 oktober 2013 - 12:52.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:52

Bekijk berichtchatoela, op 03 oktober 2013 - 12:44, zei:

Ik heb, net als jij blijkbaar, niet veel geduld, maar kan voorlopig die van Wim gebruiken hé. Als je je samsung zou kunnen meebrengen donderdag verander ik misschien toch nog van gedacht.
En naar jou komen wil ik zeker en vast wel een keertje doen, dan kan ik de katjes ook eens testen, lees knuffelen, maar dan wel als het voor jou beter past hé ;)

Oke we regelen wel iets :)

Bekijk berichtDorothea, op 03 oktober 2013 - 12:44, zei:

Awel Dorothea ik denk ook dat het beter is, ik heb gisteren mijn camera gaan halen in een kleine winkel, alé ik bedoel niet zo bij een keten en amaaaai wat een service :trance:  echt ongelooflijk, ik wist niet meer dat dat bestond, zo klantvriendelijk, zo hulpzaam, zo'n kennis....  voor zo'n grote aankoop zou ik nu ook kiezen voor rechtstreeks en niet meer bij een keten zoals mediamarkt ofzo...

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#28 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:55

Bekijk berichtSolotje, op 03 oktober 2013 - 12:52, zei:

Oke we regelen wel iets :)

Awel Dorothea ik denk ook dat het beter is, ik heb gisteren mijn camera gaan halen in een kleine winkel, alé ik bedoel niet zo bij een keten en amaaaai wat een service :trance:  echt ongelooflijk, ik wist niet meer dat dat bestond, zo klantvriendelijk, zo hulpzaam, zo'n kennis....  voor zo'n grote aankoop zou ik nu ook kiezen voor rechtstreeks en niet meer bij een keten zoals mediamarkt ofzo...

Dat begrijp ik maar er is wel een verschil in prijs van meer dan 100€ voor net hetzelfde hé?

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:57

Bekijk berichtchatoela, op 03 oktober 2013 - 12:55, zei:

Dat begrijp ik maar er is wel een verschil in prijs van meer dan 100€ voor net hetzelfde hé?

mja daar heb je ook wel een punt, mss eerst eens horen wat je moet doen als er iets scheelt?
Nu denk ik wel dat je dat niet voor gaat hebben maar ja je weet maar nooit he, zie maar naar mijn i phone.

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#30 Geplaatst 03 oktober 2013 - 12:59

Bekijk berichtSolotje, op 03 oktober 2013 - 12:32, zei:

Hier apple vs samsung

http://www.ipadofgalaxytab.nl/

Op de foto zie je de mijne, met dat penneke :)

Thanks, heb het gelezen.....

Geplaatste afbeelding