Spring naar inhoud

- - - - -

ipad kopen.

• Log in om te reageren
149 reacties op dit onderwerp
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#46 Geplaatst 03 oktober 2013 - 15:07

Bekijk berichtchatoela, op 03 oktober 2013 - 15:00, zei:

centiemen veiling? Tell me more.....
dat zijn online veilingen van producten waar je op kan bieden per 0,01€
Je moet dan eerst "credits" aankopen en er dan op bieden, tot de deadline verstreken is en je het hoogste bod hebt...
Kan je mooie koopjes op doen maar vooral veeeel geduld hebben ;)

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#47 Geplaatst 03 oktober 2013 - 15:08

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 03 oktober 2013 - 15:07, zei:

dat zijn online veilingen van producten waar je op kan bieden per 0,01€
Je moet dan eerst "credits" aankopen en er dan op bieden, tot de deadline verstreken is en je het hoogste bod hebt...
Kan je mooie koopjes op doen maar vooral veeeel geduld hebben ;)

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geduld.....dat zal dan niets voor mij zijn :p

Geplaatste afbeelding

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#48 Geplaatst 03 oktober 2013 - 15:09

Bekijk berichtchatoela, op 03 oktober 2013 - 15:08, zei:

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geduld.....dat zal dan niets voor mij zijn :p
dacht het toen ik het schreef :d

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#49 Geplaatst 03 oktober 2013 - 16:28

Bekijk berichtJo, op 03 oktober 2013 - 12:20, zei:

Of ik maak zelf snel even een hotspot met mijn gsm :p

Kan je zelf een hotspot maken met je gsm?
Hoe weten jullie dat toch allemaal...
Ik voel me een echte oude dinosaurus (tja, jonge dinosaurussen bestaan niet natuurlijk...)
Geplaatste afbeelding

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#50 Geplaatst 03 oktober 2013 - 16:31

Bekijk berichtlathyrus, op 03 oktober 2013 - 16:28, zei:

Kan je zelf een hotspot maken met je gsm?
Hoe weten jullie dat toch allemaal...
Ik voel me een echte oude dinosaurus (tja, jonge dinosaurussen bestaan niet natuurlijk...)

Ja Jordy, dat moet je me eens leren.....alhoewel, je hebt daar waarschijnlijk een iphone voor nodig en ik heb nog zo'n oud, antiek geval :lachen:

Geplaatste afbeelding

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#51 Geplaatst 03 oktober 2013 - 16:32

ja Karin... denk niet dat je dat met uw gsm op diesel kan :d

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#52 Geplaatst 03 oktober 2013 - 16:35

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 03 oktober 2013 - 16:32, zei:

ja Karin... denk niet dat je dat met uw gsm op diesel kan :d

Spijtig....ben er anders wel tevreden van, is al heel vaak gevallen maar gaat niet stuk, dus geen reden om een nieuwe te kopen :p ben trouwens ook niet zo'n "belmens", ik ga liever naar iemand dan er urenlang mee aan de telefoon te hangen, mijn rekening is nooit hoger dan 10€.

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#53 Geplaatst 03 oktober 2013 - 16:37

ik heb ook nog zo een diesel gsm maar wil me binnenkort een nieuwe kopen die wat geavanceerder is, probleem is dan, welke moet je dan kopen...
Ik zie de bomen tussen het bos niet meer (of is t bos door de bomen?)

Bekijk berichtchatoela, op 03 oktober 2013 - 16:35, zei:

Spijtig....ben er anders wel tevreden van, is al heel vaak gevallen maar gaat niet stuk, dus geen reden om een nieuwe te kopen :p ben trouwens ook niet zo'n "belmens", ik ga liever naar iemand dan er urenlang mee aan de telefoon te hangen, mijn rekening is nooit hoger dan 10€.

hier t zelfde maar k zou het toch handig vinden om wat nieuwere technologie ter beschikking te hebben als we van huis weg zijn en k zou het ook wel makkelijk vinden als ik toch foto's kan nemen met mijn gsm en ik die direct op de pc/het net kan zetten
Geplaatste afbeelding

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#54 Geplaatst 03 oktober 2013 - 16:45

ik heb me op insiders ingeschreven om Samsung Galaxy S4 Zoom te testen... hoop dat ik mag deelnemen want dat lijkt me wel goeie combinatie smartphone, fototoestel :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#55 Geplaatst 03 oktober 2013 - 16:52

Ah ja ik gebruik mijn gsm ook soms als hotspot en werkt heel goed, dan gaat mijn sam via mijn apple op het internet :d

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#56 Geplaatst 03 oktober 2013 - 17:37

Ik heb niet heel het topic gevolgd maar homespot van telenet is gratis, tenminste als je telenet klant bent.
Zo kan je door heel Vlaanderen gratis surfen met pad en tel. wanneer er een homespot beschikbaar is

Geplaatste afbeelding

socks
socks
  • 58 berichten

#57 Geplaatst 06 oktober 2013 - 09:43

Hallo,
Indien je een apple zou kopen, koop deze dan zeker niet bij makro of zo maar wel bij switch gewoon omdat je daar de echte service krijgt van apple. Wij willen niet andere winkels de das om doen maar onze zoon is een echte apple fanaat, verzamelt ook heel veel producten van apple oude en nieuwe toestellen software en zo veel meer
Wij hebben het ook mee gemaakt i phone gekocht niet bij switch alleen maar ellende ivm garantie enz.
Het is gewoon kwestie van service, heb je problemen of zo dan kan je met je i pad gratis om info bij switch gaan als je die daar koopt.
Altijd handig zou ik verconderstellen voor de prijs moet je het ook niet laten ' apple doet aan prijs bepaling.
Groeten socks

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#58 Geplaatst 06 oktober 2013 - 09:48

Bekijk berichtsocks, op 06 oktober 2013 - 09:43, zei:

Hallo,
Indien je een apple zou kopen, koop deze dan zeker niet bij makro of zo maar wel bij switch gewoon omdat je daar de echte service krijgt van apple. Wij willen niet andere winkels de das om doen maar onze zoon is een echte apple fanaat, verzamelt ook heel veel producten van apple oude en nieuwe toestellen software en zo veel meer
Wij hebben het ook mee gemaakt i phone gekocht niet bij switch alleen maar ellende ivm garantie enz.
Het is gewoon kwestie van service, heb je problemen of zo dan kan je met je i pad gratis om info bij switch gaan als je die daar koopt.
Altijd handig zou ik verconderstellen voor de prijs moet je het ook niet laten ' apple doet aan prijs bepaling.
Groeten socks
Helaas heb ik meerdere extreem slechte ervaringen met Switch. Een extra probleem bij Switch is, dat als je het daar koopt, je enkel daar terecht kan als er problemen zijn. Apple zelf distantieert zich volledig van Apple-producten die door Switch verkocht worden. Met mijn Mac heb ik geen keuze en moet ik altijd naar Switch omdat ik die daar heb aangekocht, maar een volgend Apple-product koop ik niet meer bij Switch.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#59 Geplaatst 07 oktober 2013 - 12:48

Karin,
ik zie net in het reclameboekje van Aldi dat ze zaterdag een aanbieding van een tablet hebben voor 200€. Misschien dat dat nog interessant kan zijn voor hetgeen je die nodig hebt?

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#60 Geplaatst 07 oktober 2013 - 12:49

belangrijkste vraag: kan het spelletje voor de katten er op????????