Spring naar inhoud

- - - - -

kittens

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 04 oktober 2013 - 12:47

Hallo,

We hebben hier op kantoor 3 gestrande kittens van ongeveer 10 weken. Beestjes zien er wel oke uit op vlooien na maar nu had er net eentje diarree gehad en ik zag dat daar een sliertje bloed bijzat.
Mijn vraag is eigenlijk: ik heb deze kittens vastgehad maar ga binnen een paar uren naar huis, naar mijn katten. Ik heb mijn handen al meermaals gewassen en ben ook over mijn pull gegaan met water met zeep maar ik wil onder geen enkele omstandigheid mijn katten thuis ziek maken.
Is het voldoende als ik mijn schoenen en pull buiten uitdoe en dan binnen ga?

En is er nog iemand die een grijs kittentje wil? of 2? want ik weet niet wat ik ermee aan moet...
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#2 Geplaatst 04 oktober 2013 - 12:48

grijs getijgerd of anders grijs?
omdat ik mensne weet die 2grijsjes zoeken ;)

Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 04 oktober 2013 - 12:54

Grijs zoals een britse korthaar...

https://www.facebook...&type=1
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#4 Geplaatst 04 oktober 2013 - 12:57

kan je me een PB'ke sturen ;)

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#5 Geplaatst 04 oktober 2013 - 13:54

Petra (een opvangmama) gaat je contacteren om de lieverds in opvang te nemen ;) (als ze ze zelf niet zal houden ;) )

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 04 oktober 2013 - 14:15

Dank je wel mellemeis. Ik ben hier even aan het nakijken tot wanneer er iemand is en aan het denken voor een oplossing voor het witteke want dat komen ze morgenvroeg halen maar kan dat hier toch geen hele nacht alleen laten zitten zonder broertjes of zusjes?

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#7 Geplaatst 04 oktober 2013 - 14:41

Petra zal dat niet erg vinden hoor als hij/zij een nachtje dara zou blijven ne je collega er dan omgata ;) vraag het haar gewoon effe ;) mssn kan ze hem/haar vanavodn dan laten mee inenten dat je collega dna de enting terugbetaald ;)  dan heeft hij/zij ook d echeck-up gehad ;) er valt zeker iets te regelen met petra ;)