Spring naar inhoud

- - - - -

kat wordt gek

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Guest_poppymieke_*
Guest_poppymieke_*

#1 Geplaatst 21 augustus 2009 - 13:36

hebben jullie katten dat ook ? Dat ze 'gedrogeerd ' lijken  van bepaalde geuren ?

Mijn kat wordt gek als ze olijven of selder ruikt : ze begint daar als een gek kopjes aan te geven - vooral ehct met haar neus -  en zich in te rollen en lijkt wel high.
Ze is dan echt heel hevig.
Bij selder is dat wel grappig : naderhand ruikt ze zelf ook helemaal naar selder :LOL:
soms doet ze dat ook in het gras, maar wat dan juist die geur afgeeft waar ze zo dol van wordt, weet ik niet.

Hebben jullie katten dat nu ook ? En met wat ?

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 21 augustus 2009 - 13:38

:ha

tijsje doet dat met valeriaan

toulouse wordt daar dan weer heel wild van

voor de rest niet echt iets denk ik

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 21 augustus 2009 - 13:39

hier doen ze het als ik met javel bezig geweest ben!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Helena's bende_*
Guest_Helena's bende_*

#4 Geplaatst 21 augustus 2009 - 14:13

Karamel (maar dat is alweer heel veel jaren geleden) had bij een valeriaanplant een gat gegraven, zodat hij zijn neus echt tegen de wortel aan kon steken.  Hij kan daar plat uitgestrekt op de grond verzaligd liggen genieten.
"Karamel is weer aan het blowen!" zegden wij dan.

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 21 augustus 2009 - 14:36

hier wordt Mira gek als ze een echte plant ziet, die moet eraan, alles moet op de grond liggen, en het groen wordt versnipperd !
geen enkele echte plant overleefd met Mira (uitz. de orchide├źn, maar die hebben de kittens dan weer gesloopt)
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 21 augustus 2009 - 15:07

Komt mij ook bekend voor... hier doen ze dat ook maar ik weet al niet meer met wat :catscratchhead

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 21 augustus 2009 - 16:52

Hier doen ze het ook wel eens maar dan met hun speelgoed, ik vermoed als er catnip op is.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 22 augustus 2009 - 11:51

Hier doen ze het met catnip speeltjes, of als ik ergens valeriaan druppels op doe, je ziet ze dan genieten, en daar geniet ik dan weer van.