Spring naar inhoud

- - - - -

Galaxy Tab3 : tevreden erover?

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 08 oktober 2013 - 22:18

Een tijdje geleden lazen we een aanbieding voor een abonnement op de krant De Morgen.
Als cadeau boden ze een Galaxy Tab3 gratis aan!!
Daar Bernard al een I-pad heeft, ben ik nu de trotse (en blije) eigenaar van zo'n Galaxy Tab3 pad!
Is wel even wennen, maar ik ben er héééééél blij mee!
Het scherm is wel maar half zo groot als van de I-pad, maar eiegnlijk is dat geen bezwaar; wanneer ik iets niet kan lezen, dan moet ik enkel een bepaalde beweging met mijn vingers doen en is alles uitvergroot
Ik moet wel nog leren om ermee te werken, want aan de gebruiksaanwijzing heb je letterlijk NIKS!!!
Ik zou bvb de klank véél stiller willen zetten, maar vind niet hoe dat moet..... .
Bij "instellingen" zie ik het niet staan...;
iemand raad??

Bewerkt door Lut, 10 oktober 2013 - 12:35.

Kiera&Tiffan
Kiera&Tiffan
  • 652 berichten

#2 Geplaatst 08 oktober 2013 - 22:21

Ik heb alleen de IPad hier. Van de galaxy tab weet ik niets. Is er misschienniet op de rand een knopje dat het geluid zachter zet?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 08 oktober 2013 - 22:26

ha ha helemaal bovenaan aan de zijkant is er een knopje om harder en zachter te zetten :)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 09 oktober 2013 - 21:00

Ik heb een afbeelding gevonden op Google gevonden waarop je heel goed ziet hoe groot (of klein) deze pad is.
Mijne Samsung Galaxy Tab3 is dus dat kleinere toestel

Samsung Galaxy Tab3.jpg

Bewerkt door Lut, 09 oktober 2013 - 21:01.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 09 oktober 2013 - 22:22

Is dat dan ten opzichte van de galaxy tab2? Mijn vriend heeft zo ene en is daar heel tevreden mee. Ik heb zelf een ipad en eigenlijk zou zo'n kleibere versie, de ipad mini, doms wel handiger zijn. Veel plezier ermee!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 10 oktober 2013 - 12:33

Bekijk berichtMurron, op 09 oktober 2013 - 22:22, zei:

Is dat dan ten opzichte van de galaxy tab2? Mijn vriend heeft zo ene en is daar heel tevreden mee. Ik heb zelf een ipad en eigenlijk zou zo'n kleibere versie, de ipad mini, doms wel handiger zijn. Veel plezier ermee!

Ik denk het toch ja; ik vond die foto op google he
Dit is misschien duidelijker: mijn galaxy tab3 is net de helft  van de I-Pad (Apple) van mijn man.
Ik kan er steeds beter mee overweg; dat gaat dus nog leuk worden!!
Wat hij echter niét goed doet, is foto's trekken ! De foto's zijn echt heel onscherp....!
Toch spijtig, want de foto's die mijn man neemt met zijn I-pad zijn superscherp!!
Nu ja, ik zal verder mijn gewoon fototoestel gebruiken he....!

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 10 oktober 2013 - 12:51

Je hebt bij de galaxy tabs verschillende uitvoeringen he...ik heb een 10.1 inch, en jij hebt denk ik een 7.0 inch en dan heb je geloof ik ook nog de 8.0 inch. Foto's zijn inderdaad onscherp, maja vind het sowieso onhandig om met een tablet foto's te maken, daarvoor gebruik ik mijn telefoon of fototoestel wel.
Geplaatste afbeelding