Spring naar inhoud

- - - - -

Storm is schuw en zoekt bewust contact en aanrakingen

• Log in om te reageren
227 reacties op dit onderwerp
chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#106 Geplaatst 25 november 2013 - 08:25

Wat een leuk gevoel moet het zijn voor je....stapje bij stapje win je Storm zijn vertrouwen niettegenstaande je hem dagelijks moet "pesten" met medicatie!
Ben blij voor je!!!!

Geplaatste afbeelding

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.225 berichten
  • 6 katten

#107 Geplaatst 25 november 2013 - 10:04

goed nieuws Mireille!!! Blijven volhouden!!!

Sabine2
Sabine2
  • 8.294 berichten
  • 5 katten

#108 Geplaatst 25 november 2013 - 10:10

Super dat je resultaat ziet van de medicatie!! :thumb:
Storm zijn schuw gedraag gaat ook echt de goeie richting uit :)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Solotje
Solotje
  • 51.546 berichten
  • 9 katten

#109 Geplaatst 25 november 2013 - 12:43

Dat is weer een stap vooruit, echt super, ik ben blij voor jouw. :)

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#110 Geplaatst 25 november 2013 - 15:16

Bekijk berichtRanda, op 24 november 2013 - 22:45, zei:

Er is in tegenstelling tot het begin een vorm van vertrouwen tussen hem en mij.  Ook als ik de pilletjes geef, hem was of zijn poep was dan ook blijft hij nadien altijd wel nog even liggen op de schoot.

Dat klinkt goed!!! :cheer:

juleken
juleken
  • 7.132 berichten

#111 Geplaatst 25 november 2013 - 20:05

Blij te horen dat het goed gaat!

Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#112 Geplaatst 26 november 2013 - 13:17

Nog 3 keer panacur geven en dan mag ik 2 dagen niets doen.
ik vraag mij af of ik de vrij strakke dicipline die ik voer ga doorbreken, ik denk eraan van hen die 2 dagen in plaats van een pilletje 2 dagen een stukje vlees of een snoepje te geven zodat ik bij hen géén valse verwachtingen creer van 's avonds binnen te komen en ze doet niets.  Op dit moment weten ze als ik 's avonds kom met hun eten dat ze eerst worden gepakt, gewassen en een pilletje worden gegeven.
Storm is trouwens de afgelopen avond en dag weer iets minder toegangkelijk, ik denk dat de TF hem parten speelt, had de afgelopen 2 dagen iets plattere stoelgang.  Janis die blijft harde worstjes geven zoals altijd.  Ik ben er nog altijd van overtuigd dat zij niet besmet geworden is in de periode sind ze hier bij mij woont. Maar geen risico's dat is het belangrijkste.
Ik verlang zo erg naar 14 december !!! en dan naar de volgende datums zoals 15 januari, 15 februari en 15 maart.  (dit zijn de test datums) en ik hoop dan als alles goed gaat dat ik kan beginnen met de echte terapie om hem helemaal sociaal te maken samen met Anneleen Bru en natuurlijk ook om het probleem tussen Nisaba en Alegria op te lossen.

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Chidi, Maicis, Alegria, Janis, Storm, Trouble, Kiri en Dakota
BannerUry's-Legend.jpg

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#113 Geplaatst 26 november 2013 - 13:25

Goe bezig Mireille!!!Het einde van de kuur komt meer en meer in zicht.....
  Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#114 Geplaatst 26 november 2013 - 13:29

Je bent toch al van superver gekomen met hen beide en het blijft langzaam maar zeker goed gaan hé :) Nog eventjes volhouden! En hopelijk dan positief nieuws!

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#115 Geplaatst 26 november 2013 - 14:08

Als je na die twee dagen (misschien) weer pilletjes moet gaan geven, dan zou ik het inderdaad doorzetten met iets anders. Ze zijn het nu waarschijnlijk toch al gewend...

Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#116 Geplaatst 26 november 2013 - 23:07

Deze avond toen ik thuis kwam, ik zit helemaal op mijn roze wolk. Voor ik naar schol gin, ben ik nog even bij Storm en Janis langsgegaan en ze lagen samen in de zetel.  Ik mocht Storm aanraken zonder dat hij ging lopen :dancer: :loveshower: .
ik kan echt dansen van blijdschap.  Dit voelt zo goed aan en geeft zoveel hoop voor de toekomst.  Ook na de pilletjes is hij niet meer de angsthaas van het begin.  Ik besef maar al te goed da ter dagen zullen zijn dat hij terug valt inplaats van vooruit te gaan maar dit is zo hoopgevend.

Ik weet het niet maar op een of andere manier doet deze hele toestand toch ergens goed.  Ik werk ook met Zylkene en mogelijks doet dat ook wel ergens iets.
nu nog enkel morgen en overmorgen Panacur en dan zit die behandeling erop.  Dan beginnen we met de 2de.

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Chidi, Maicis, Alegria, Janis, Storm, Trouble, Kiri en Dakota
BannerUry's-Legend.jpg

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#117 Geplaatst 26 november 2013 - 23:10

Superleuk bericht om te lezen!! :)

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#118 Geplaatst 27 november 2013 - 09:08

Bekijk berichtRanda, op 26 november 2013 - 23:07, zei:

Deze avond toen ik thuis kwam, ik zit helemaal op mijn roze wolk. Voor ik naar schol gin, ben ik nog even bij Storm en Janis langsgegaan en ze lagen samen in de zetel.  Ik mocht Storm aanraken zonder dat hij ging lopen :dancer: :loveshower: .
ik kan echt dansen van blijdschap.  Dit voelt zo goed aan en geeft zoveel hoop voor de toekomst.  Ook na de pilletjes is hij niet meer de angsthaas van het begin.  Ik besef maar al te goed da ter dagen zullen zijn dat hij terug valt inplaats van vooruit te gaan maar dit is zo hoopgevend.

Ik weet het niet maar op een of andere manier doet deze hele toestand toch ergens goed.  Ik werk ook met Zylkene en mogelijks doet dat ook wel ergens iets.
nu nog enkel morgen en overmorgen Panacur en dan zit die behandeling erop.  Dan beginnen we met de 2de.

Geluk bij een ongeluk....kan het geloven dat je kan dansen van blijdschap!!!

Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#119 Geplaatst 27 november 2013 - 09:45

Deze morgen had Storm weer super platte diaree maar dat is de TF maar wat ik belangrijker vond hij lag samen met Janis in de zetel en ik mocht hem terug aanraken en aaien zonder dat hij ging lopen. Ik doe het niet te lang even en dan terug uitgebreid Janis knuffelen terwijl hij ernaast blijft liggen zonder te gaan lopen en terwijl hij ook de occasionele aanrakingen aanvaard zonder schrikken of verstijven.
Hopelijk is de diaree deze avond beter.

BannerUry's-Legend.jpg

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#120 Geplaatst 27 november 2013 - 09:48

Wat een goede update weeral, dat van het aanraken en aaien, wel erg voor dat venteke dat hij met die diaree zit, hopelijk betert dat snel!
  Geplaatste afbeelding