Spring naar inhoud

- - - - -

Welke wandhangmat

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 11 oktober 2013 - 16:31

Buiten hangen hangmatten aan de muur van dierenvilla, maar nu vind ik deze van petfun ook wel leuk en beter passen in mijn interieur. Nu heb ik wel al een aantal zaken gekocht waar mijn katten geen gebruik van maken waaronder retrostoeltje voor katten, kussentjes, radiatorhangmat. Nu wil ik niet opnieuw voor niks geld uitgeven en vraag ik me af of het verstandiger is om de hangmat van dierenvilla te kopen aangezien ze deze wel gebruiken of neem ik risico en koop die van petfun??

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 11 oktober 2013 - 17:43

Ik zou in ieder geval de hangmatjes en kussentjes en dergelijke die je katjes niet meer gebruiken proberen te verkopen, hier op de site of op Kapaza of zo. Dan heb je tenminste een deel van je geld terug om in iets anders te investeren.  maar ik kan je jammer genoeg geen raad geven ivm hangmatjes.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 11 oktober 2013 - 18:12

Hier liggen ze graag in die mandjes van de petfun, als ik u was zou het zeker riskeren en mss alles waar ze niet in liggen tweedehands verkopen.

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 11 oktober 2013 - 19:29

Ik heb de wandhangmat van Petfun en ze hangt sinds vandaag. Lemoni ging ze gelijk inspecteren.  Als je een Gyproc muur hebt toch nog ondersteuning geven want anders hangt het niet stevig genoeg. Ik heb onder de wandhangmat ook nog een hangmatje van Petfun hangen.

jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 11 oktober 2013 - 20:18

Ik vind ze super die hangmatjes van petfun, die andere zijn minder mooi maar op.buitenterras wel geschikt. De hangmatjes lijken wel dezelfde als mijn petfun krabpaal dus mss herkennen ze ze wel?