Spring naar inhoud

- - - - -

spelletje gezocht

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 13 oktober 2013 - 16:48

hoi ,
misschien domme vraag voor jullie maar voor mij belangrijk
nu het winter is heb ik dus serieuze opstoten van rheuma en arthrose dus lig veel in de zetel door de pijn . Vroeger hield ik poesjes bij voor de vzw en verzorgde ik die . NU doe ik dat niet meer en zoek dus een spelletje op pc dat mijn uren doet rapper gaan hebben jullie soms een hint van spelletje dat leuk is voor te doen aub ?? Tot nu toe gaat het nog voor de muis te hanteren ook al staan de vingers bijna krom van arthrose dus op dat gebied geen probleem nog

thanks al op voorhand

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 13 oktober 2013 - 16:51

Heb je mss een voorkeur? Of dingen die je echt niet interesseren?
Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 13 oktober 2013 - 16:52

Bekijk berichtLilia2055, op 13 oktober 2013 - 16:51, zei:

Heb je mss een voorkeur? Of dingen die je echt niet interesseren?

speel graag  strategy games maar denk dat ik ze al allemaal gespeeld heb maar andere zijn ook welkom ik kijk wel of ik ze leuk vind

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 13 oktober 2013 - 17:23

Enkele strategy games die ik al gespeeld heb: anno, settlers (verschillende reeksen), settlers online, simcity, ceasar, the sims, black and white 2, spore, star craft, age of empires, empire earth

non strategy: world of warcraft, final fantasy, zoo tycoon

en wellicht nog veel meer die ik me nu niet herinner.
Geplaatste afbeelding

NiennaTasartir
NiennaTasartir
  • 438 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 13 oktober 2013 - 18:51

StarCraft 2!  Mijn vader is momenteel ook niet zo mobiel wegens een ongeval. En hiermee gaat hij de verveling tegen. Je hebt de campaign die je kan spelen, dan kan je online matches gaan spelen, en ik geloof dat er binnen een paar maand een nieuwe campaign uit komt, vanuit het standpunt van het 3e ras.
Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 13 oktober 2013 - 19:07

thanks all ga eens opzoeken se wat het allemaal juist is !

Freggel
Freggel
  • 318 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 13 oktober 2013 - 19:24

Ik speel al jaren World of Warcraft. Daar kun je echt uren mee bezig zijn als je wil.
League of Legends is ook erg leuk en stuk strategischer, maar is wat moeilijker om in te stappen. Is wel gratis, terwijl wow en dergelijke vaak betalend zijn.

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 13 oktober 2013 - 20:41

Minder uitgebreid en geen strategy, maar the Mystery Case Files zijn ook echt goed. Hidden object, maar met echt goeie raadsels ertussen.
Verder ben ik meer voor woordspelletjes, dus kan ik je niet echt helpen, vrees ik...
Those who don't believe in magic, will never find it

Auryn
Auryn
  • 1.253 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 13 oktober 2013 - 21:46

Ik ben al lang fan van de Black & White reeks. De tweede heb ik a uitgespeeld maar de eerste is me nog niet gelukt. Het zijn wel al oudere games dus ze installeren op een huidig is niet zo evident, vooral de eerste versie, die dateerd van rond window 95 of 98 denk ik

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 13 oktober 2013 - 22:06

ik heb ook beide black and white's, 1 van mijn favoriete reeksen en zeker niet van de gemakkelijkste vooral de eerste. Een andere favoriet is Cultures, maar die is niet meer verkrijgbaar in de winkels dus heb ik ook niet meer vermeld. Ik vind het spijtig dat de huidige strategy games niet meer hetzelfde zijn als vroeger, toen was je echt urenlang bezig. De huidige games zijn zo  geen uitdaging meer.
Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 14 oktober 2013 - 00:20

amai bedankt al allemaal voor de tips wist niet dat er hier nog zo gamers zaten ik weet morgen wat doen

nog eens allemaal bedankt !!

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#12 Geplaatst 14 oktober 2013 - 09:39

www.spelpunt.nl maar daar kan je nu niet meer op vanuit belgie, moet je via fb doen, daar speel je tegen andere mensen, je kan er wat van alles doen.
Weet wel niet of dit het gene is dat je zoekt...
www.gamepoint.com heb je ook, maar daar zitten er engelse, duitse, franse en nederlandse mensen op....

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 16 oktober 2013 - 19:44

ben eens beginnen kijken en heb wel iets gevonden denk ik

ik ben zo een farm frenzy , build a lot ,   farm game's , fort defense en asian ridles speler .

Heb er al een paar geprobeerd van jullie maar ze zijn niet allemaal mijn gading maar toch al bedankt !!

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 17 oktober 2013 - 18:36

online scrabble op webfeud.com of wordfeud.com of wordswithfriends.com