Spring naar inhoud

- - - - -

wat doen in een regenachtig weekend

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 13 oktober 2013 - 16:51

FB_IMG_13788384417698361.jpg
Eerst wacht je tot de regen stopt
IMG_22246994458821.jpeg
Als dat niet gebeurd besluit je maar op muizenjacht te gaan..met dit weer altijd succes.
20131012_210832.jpg
20131012_210823.jpg
Natgeregend dus dan volgt er een half uur durende grondige wasbeurd

Snachts lekker binnen bij baasje geslapen en de volgende ochtend alleen eruit om te eten. ..vervolgens weer slapen totdat je om 4 uur smiddags denkt nu genoeg geslapen.
20131013_161902.jpg

20131013_163713.jpg
Je wilt naar buiten maar beseft dat t nog regent..

20131013_163728.jpg
Dan maar voor het raam..maar het voelt warm aan je voetjes..ja balou das nou een verwarming..die we vroeger nooit hadden.
20131013_164126.jpg
Je waagt je dapper naar buiten, maar bent nog sneller weer binnen.

20131013_164204.jpg
Dan besluit je toch maar je weekend verder in te vullen met slapen.

Laptop of tablets moeten even schuingehouden worden voor de foto's haha

Bewerkt door chanatas, 13 oktober 2013 - 16:53.

Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 13 oktober 2013 - 16:57

Heel leuk ...
Joske en Jeanke gaan hier sinds gisteren ook naar buiten. Gisteren was dat geen probleem, maar deze morgen stonden ze samen aan de deur... 2 minuten later waren ze al terug binnen. Dan maar proberen aan de voordeur, je weet maar nooit dat het daar droger is en minder wind. 3 minuten heeft het dan geduurd... Dan nog maar eens een half uurtje zagen ... maar uiteindelijk hebben ze het opgegeven en liggen ze nu al de ganse dag te slapen... Wat moet een kat anders doen?

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 13 oktober 2013 - 17:03

Haha ja op foto 6 zat Balou bij de voordeur, van ja daag ik ga niet naar buiten...2 tellen later hoor ik het kattenluikje bij de achterdeur, waarschijnlijk dacht ze dat het aan die kant niet zou regenen ofzo haha...ze stond echt buiten van ohh jeejj waar ben ik in beland...dus snel mn slaapkamerraam open gezet en binnen was ze haha...
Net lag ze ff bij me op schoot, maja van korte duur...vraag me trouwens af hoelang Balou dr plas op kan houden. Er staat wel een kattenbak, maar daar gaat ze eigenlijk nooit op...maja sinds vanmorgen 7 uur is ze al binnen, en sindsdien niet naar buiten geweest...dus ik denk dat ze zo toch wel een poging naar buiten gaat doen
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 13 oktober 2013 - 17:06

Volgens mij kan een kat wel een hele tijd haar/zijn plas ophouden hoor... Maja, als het moet, dan moet het hé ;)

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 13 oktober 2013 - 17:27

Ja dat weet ik...Toen Taco ziek was en niet naar buiten mocht, hield hij zn plas ook op...gewoon zo;n 18/19 uur...hij gebruikte de kattenbak altijd wel als ik een keer een weekend weg was, maar vertikte het gewoon te doen als ik thuis was...dus toen aan een tuigje met hem buiten gelopen en toen plaste hij wel. Dus zijn voorkeur ging gewoon uit naar buiten, dus ja toen toch maar 2x per dag met hem naar buiten gegaan.
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 14 oktober 2013 - 11:55

Vandaag is het weer al niet veel beter dan gisteren...
Joske vond het weer maar niets om naar buiten te gaan.
Jeanke kon er blijkbaar veel beter tegen en zat al aan het eind van de tuin te gluren naar de buren. ;)

En Balou, is hij die nattigheid al gewoon? ;)

Een mens zou dat eigenlijk moe worden zo'n weer, maar ja wat doe je er aan !!!

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 14 oktober 2013 - 13:39

Ja balou is gisteravond toch even naar buiten geweest. .om 12 uur was ze weer binnen en vanmorgen rond 6 uur was zr weer even op pad. Hier regent hey niet meer dus vermoed dat balou wel veel buiten is geweest..ben benieuwd of ze straks binnrn ligt als ik thuis kom
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 14 oktober 2013 - 13:53

In de krant stond deze morgen: als je de kans wilt dat je een streepje zon ziet dan moet je naar het westen van het land... Ik woon in het westen !!!! Wat moet dat dan in het oosten wel niet zijn ;)
Het regent hier nog altijd pijpenstelen !!!

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 14 oktober 2013 - 16:08

Hier regent het inmiddels weer een beetje...naja in vergelijking met gisteren kan ik dit geen regen noemen haha!!
Balou was braaf binnen toen ik thuis kwam haha, ik denk dat ze gaat beginnen aan haar winterslaap, tis echt geen kat voor regen en kou (lijkt op baasje he). En ze eet ook echt veel meer nu, daarvoor at ze echt weinig brokjes op een dag en hoefde ik het dus maar om de dag ofzo bij te vullen ...en nu werd ik zondagochtend wakker en tot mijn schrik was gewoon haar bakje leeg...nou weet ik niet of er die avond ervoor nog veel in zat. Ik kan ook niet normaal ik de keuken staan of zelf eten, want ze staat altijd naast me heel zielig te kijken (niet eens te miauwen)...maja ze weet dat ik haar blik niet kan weerstaan, dus ze krijgt altijd wat haha...
Geplaatste afbeelding

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 15 oktober 2013 - 12:53

wat een leven!
leuke foto's :loveshower:

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Xiedubbel
Xiedubbel