Spring naar inhoud

- - - - -

Tinlo een pak duurder geworden ?

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 15 oktober 2013 - 12:59

Ik kreeg vandaag de melding dat de cattery mix van Tinlo (10x1kg) een stuk duurder is geworden, ondertussen 51,5 Euro.... dat is nog al eens een verschil met Nederland zeg (43 Euro). Niet leuk voor de dealers natuurlijk, want zo krijgen ze niets meer verkocht. Blijkbaar heeft het te maken met het BTW verschil tussen België en Nederland.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 15 oktober 2013 - 20:04

Jemig wat een prijzen.... zelf malen is dan meer werk maar zo'n maalmachine heb je er dan zo uit..
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 15 oktober 2013 - 21:36

Oei, dat is echt wel niet zo'n goed nieuws.
Ik veronderstel dat dat dan ook voor de andere rollen van Tinlo geldt?

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 15 oktober 2013 - 21:56

blijkbaar wel, er is een fikse prijsopslag voor alle Tinlo rollen

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 15 oktober 2013 - 22:01

Ja, heb het ondertussen ook opgezocht. Echt wel jammer omdat ik het graag wil blijven geven als afwisseling. Dan zit er bijna niets anders op dan het te bestellen bij Lupa. Daar zijn het nog de 'oude' prijzen, maar dan moet je wel al meteen voor 125€ aankopen, wil je geen leveringskosten betalen. :(

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#6 Geplaatst 15 oktober 2013 - 22:26

Heb vandaag nog besteld voor t eerst bij Lupa. Wel andere merken vooral omdat ik meer afwisseling wil geven, maar het viel me wel op dat de prijzen van Tinlo zonder BTW duurder zijn in NL dan wat ik hier steeds betaalde. Maar door de 6% komt het uiteindelijk dan toch nog voordeliger uit bij Lupa.

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#7 Geplaatst 27 oktober 2013 - 01:21

klopt, het is van 6% naar 21% gegaan.
Mocht eigenlijk niet dat ze aan 6% verkochten, nu dat dit aangepast is zijn de prijzen gestegen.
Ik verkoop de catteryworst van 10 kilo aan 49€, voor mensen die een kitten bij mij hebben aangekocht is de prijs nog iets lager.
Waarom? Voor mij is de winst niet belangrijk maar wel dat elk kitten de juiste voeding krijgt.

Geplaatste afbeelding