Spring naar inhoud

- - - - -

Zoek de verschillen # Part 2 ;-)

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 15 oktober 2013 - 22:05

Ik weet het. Ik ben verschrikkelijk beïnvloedbaar wat mijn lieve (vermiste ) Jefke betreft.

Maar toch vind ik dat het kleine tijgertje (aangekomen vrijdag, mama overleden, 4 kleintjes 4 weken oud, dus broertjes en zusjes van Jefke)
heel goed op Jefke gelijkt op ongeveer de zelfde leeftijd (Jefke was iets jonger op die foto).

Ik zou hem eigenlijk niet aan iemand anders kunnen meegeven als hij oud genoeg is ..... En het liefst wil ik hem houden, ergens een heel kleine compensatie voor Jefke. (alhoewel hij nooit of te nimmer kan worden vervangen)

Zie ik dan spoken? Of lijken ze echt wel op elkaar? Of WIL ik dat gewoon zien?

Graag jullie mening ...
DSC_0911.JPG DSC_0573.JPG

Jefke is de linkse foto, Marcelleke is de rechtse foto  ;)

Bewerkt door Joske123, 15 januari 2014 - 13:51.

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#2 Geplaatst 15 oktober 2013 - 22:32

Die lijken idd sprekend op elkaar! :o

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 15 oktober 2013 - 22:34

Bekijk berichtShadow, op 15 oktober 2013 - 22:32, zei:

Die lijken idd sprekend op elkaar! :o

Dat vinden wij dus ook ... zou dat een teken kunnen zijn ;)  Dat probeer ik mijn man tenminste wijs te maken ;)
Trouwens hij geeft toch ook toe dat ze op elkaar lijken, dus .... dan zeg ik dat ik hem ECHT niet kan weggeven en dat meen ik dus wel.

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#4 Geplaatst 16 oktober 2013 - 11:47

Ze lijken echt op elkaar al zal het karakter wel verschillen, in ieder geval veel plezier met dit kleintje.
Hij zal jefke niet kunnen vervangen, maar jullie zullen hem ook een prachtig leven geven en van hem gaan houden :duim:

Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 16 oktober 2013 - 13:11

Bekijk berichtInge91, op 16 oktober 2013 - 11:47, zei:

Ze lijken echt op elkaar al zal het karakter wel verschillen, in ieder geval veel plezier met dit kleintje.
Hij zal jefke niet kunnen vervangen, maar jullie zullen hem ook een prachtig leven geven en van hem gaan houden :duim:

We houden er nu al van ;)

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#6 Geplaatst 16 oktober 2013 - 13:23

Het is ook een schatje ;)
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 15 januari 2014 - 12:43

Ik was nog eens de foto's aan het bekijken om een fotoboekje te maken over de poezen.
En ik kwam nog oude foto's van Jefke tegen, nu moest ik toch wel goed kijken om het verschil te zien met Marcelleke. Ze verschillen wat van kleur en Marcelleke is wat magerder omdat hij toch wel heel ziek is geweest en in die periode te weinig heeft gegeten. Ik ben benieuwd naar de toekomst ....
Qua karakter zijn ze voor 80% gelijk ;) Marcelleke is al een even groot "mama's kindje" als Jefke was ... Nu hoop ik natuurlijk dat Marcelleke toch veel langer bij ons mag blijven !!!
DSC_0433.JPG DSC_0056 - kopie.JPG

DSC_0564.JPG DSC_0197.jpg

Zelf zeg ik wel 100x per dag: och het is toch echt wel helemaal Jefke ;) Toen ik de foto toonde van Jefke op tafel dan miste mijn man en zei dat het Marcelleke was ;)

Och ja, de 2 bovenste foto's zijn van Jefke de andere van Marcel.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 15 januari 2014 - 16:22

Wat een schatje!
Lijken inderdaad erg op elkaar!

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 15 januari 2014 - 20:51

Ze lijken heel erg op elkaar. In een vluchtige oogopslag kan in mij voorstellen dat je man zich vergist.
En je kan Marcelleke nu helemaal niet meer wegdoen, ook al zou je willen (wat dus niet zo is, weet ik)
Maar Marcelleke was toch vereeuwigd op je KS-kerstkaartjes? Dat is zo'n beetje de KS-mascotte dan  :goofy:

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 15 januari 2014 - 21:14

Och ik zou hem nooooooiiiiiit kunnen weg doen hoor. Hij is op een bepaalde manier een beetje een troost, een vervanging van mijn vermiste Jefke maar een echte vervanging is dat nooit hé. Ik ben toch echt wel blij dat hij hier bij ons is terecht gekomen nadat hun mama is gestorven....
Voor mij is hij idd een mascotte ;)