Spring naar inhoud

- - - - -

zelfgemaakte decoratiestukjes

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#16 Geplaatst 17 oktober 2013 - 18:25

Gezellig en mooi gemaakt :)
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 17 oktober 2013 - 20:04

Bekijk berichtSelmo, op 17 oktober 2013 - 15:09, zei:

Dolfjeweerwolfje, van waar heb je die decoartiestukken gehaald? Tis echt knap!

Dank je!
Goh, een beetje van overal :-). Axion, Big Bazaar, de natuur :-), wat ik nog had liggen, ....
Als ik iets tegenkom waarvan ik denk: 'Dat is wel leuk!', dan neem ik het mee. Vaak weet ik niet wat ik er mee ga aanvangen :-).

In de Big Bazaar verkopen ze nu leuke spulletjes.

Oh ja, die kokosnoot waar dat egeltje in zit van Cools (fruitboer), hahaha. De inhoud hebben wij opgegeten. De andere helft ga ik vullen voor de vogeltjes.

Bekijk berichtChristel70, op 16 oktober 2013 - 20:25, zei:

Amai zo mooi. Dat zou hier niet lang heel blijven denk ik :)

Voorlopig zijn ze hier er al mooi afgebleven !

Ik ben nogal 'een gevaarlijke' voor zo'n winkels. Vandaag moest ik in boekenvoordeel zijn en ja, daar hadden ze leuke spulletjes (wel voor kaartjes te maken). Een deel 2 + 1 gratis....
Ook Wibra heeft wel eens leuke dingetjes die je kan verwerken.

De echte bladeren (die heel gekleurde) heb ik van school meegenomen (van een struik).

--> Op de foto liggen ze er nog niet bij.

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 17 oktober 2013 - 21:23

Ik had zo eens een paasbloemstukje staan. Daar zat ook een haantje in. En dat gingen ze er elke keer uittrekken. Op den duur had die geen veren meer :lachen:
Tis ons Toki die overal opspringt en Milo zit dan beneden te wachten tot dat op de grond valt. En dan hebben die 2 deugenieten dolle pret. Gelukkig hebben ze nog nooit grote stukken gemaakt :-)

Bewerkt door Christel70, 17 oktober 2013 - 21:26.

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 17 oktober 2013 - 21:31

Bekijk berichtChristel70, op 17 oktober 2013 - 21:23, zei:

Ik had zo eens een paasbloemstukje staan. Daar zat ook een haantje in. En dat gingen ze er elke keer uittrekken. Op den duur had die geen veren meer :lachen:
Tis ons Toki die overal opspringt en Milo zit dan beneden te wachten tot dat op de grond valt. En dan hebben die 2 deugenieten dolle pret. Gelukkig hebben ze nog nooit grote stukken gemaakt :-)

Dan had je stukje een multifunctioneel nut!!

Hier zijn ze ook wel verzot van pluimen.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 20 oktober 2013 - 12:35

uppie?

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#21 Geplaatst 25 oktober 2013 - 22:41

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 17 oktober 2013 - 20:04, zei:

Goh, een beetje van overal :-). Axion, Big Bazaar, de natuur :-), wat ik nog had liggen, ....
Als ik iets tegenkom waarvan ik denk: 'Dat is wel leuk!', dan neem ik het mee. Vaak weet ik niet wat ik er mee ga aanvangen :-).

In de Big Bazaar verkopen ze nu leuke spulletjes.

Ik ben nogal 'een gevaarlijke' voor zo'n winkels. Vandaag moest ik in boekenvoordeel zijn en ja, daar hadden ze leuke spulletjes (wel voor kaartjes te maken). Een deel 2 + 1 gratis....
Ook Wibra heeft wel eens leuke dingetjes die je kan verwerken.

bij mij t zelfde, ik ben ook een gevaarlijke voor zo een winkels, ik wil me creatief kunnen uitleven en was op zoek naar iets  bepaalds creatiefs waarmee ik dat kon doen, ik heb me oa onnozel gekocht aan gerief om kaartjes te maken (op beurzen en in action en boekenvoordeel oa) maar nu ligt dat hier dus allemaal te liggen...
Want het lukt me niet om kaartjes te maken zoals ik ze wil maken.
Ik wil niet gewoon prentjes in 3D uitknippen en op mekaar plakken enzo, ik wil echt creatief uit de bol gaan, maar ik weet dan niet hoe ik dat kan doen en er worden in mijn buurt geen cursusjes gegeven daarover, dus blijft het allemaal maar liggen, zo een zonde van t geld (k denk erover om het te verkopen allemaal tegen een prijs die lager ligt dan waarvoor ik het aangekocht heb, k weet nog niet wat ik er mee ga doen, misschien krijg ik toch nog inspiratie of kan ik er nog dingen van gebruiken in tekenles)
Ik ben ook dol op papier, alle soorten en kleuren van papier, maar ik kan er dan uiteindelijk niks mee aanvangen of ik vind het gewoon veel te grote zonde om er aan te knippen omdat ik het zo mooi vind en dan ligt het hier...
Ik heb me ook al onnozel gekocht aan wol om sjaals en versieringen voor sjaals te breien en te haken, maar dat is nu niet weggesmeten geld, dat kan ik nog eens tussendoor doen af en toe, maar ik heb er echt een stop op moeten zetten met dat wol kopen want als ik dan schone wol zie liggen dan moet en zal ik die hebben maar t ligt hier daarna jaren in de kast natuurlijk.
Jaren geleden heb ik me dan hopen tekengerief en schildergerief gekocht, en kijk, 20 jaar na aankoop kan ik het eindelijk gebruiken...
Ik ben al blij dat ik nu eindelijk iets gevonden heb waar ik me creatief in kan uitleven.
En dat ik mijn uitgeven van centjes nu kan kanaliseren en ik doelgericht spullen kan kopen die ik echt in de praktijk ga gebruiken en waar ik heel veel plezier aan ga hebben in plaats van dat ze jaren en jaren in de kast liggen te liggen.
Ik zou me wel willen uitleven in decoratie ook maar dat kan gewoon niet, de poezels kunnen nergens afblijven, zo een mooi stukje zoals jij gemaakt hebt zou hier ook geen lang leven beschoren zijn jammer genoeg en in Steffie haar stukje zouden ze ook nogal zitten scharten toch, er zou ook niet veel van overblijven.
Leuk dat jullie je op zo een manier kunnen uitleven en jullie poezels er toch vanaf blijven
Mooi gedaan allebei !
ik hoop dat er nog mensen hun creatieve uitleefsels gaan komen posten
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 15 december 2013 - 21:59

Bekijk berichtSteffie_G, op 16 oktober 2013 - 20:49, zei:

Heel erg simpel, maar het brengt wel wat sfeer :)

De kaarsjes zijn zo van die led kaarsjes, anders zit ons madam er weer aan te ruiken en ik wil geen verbrande snorharen :lachen:

Geplaatste afbeelding

Ik heb altijd super veel ideetjes, maar als ik dan in de winkel sta weet ik nooit wat ik moet meenemen

Ik koop altijd wat vanalles, zonder een doel voor ogen. Dat komt later ... Ik kan me echt uitleven in het 'snuffelen' in zo'n soort prullekes.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 16 december 2013 - 09:55

Ja da's wel leuk als je dat kunt doen. Helaas hebben wij hier momenteel 0,0 plek om losse deco stukken weg te zetten. Hopelijk als de commode in de slaapkamer staat kan ik daar wat spullen insteken en dan kan ik ook eens afwisselen

Time spent with cats is never wasted

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 16 december 2013 - 11:34

Hoe leuk :)  je hebt er een goed oog voor. :)
ik zou zoiets niet kunnen zetten met al mijn katten, dat is in hun ogen speelgoed :lachen: