Spring naar inhoud

- - - - -

Vlekken op tegels na overgeven kat

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 16 november 2013 - 18:58

@helpluckyvinden

stoom verdampt rapper en de vloer is rapper droog dan na t dweilen met een vochtige dweil

ik kuis mijn laminaat al meer dan twee jaar met een stoommachine, en die gaat niet hobbelen en bobbelen zoals jij denkt ze!

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.089 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 16 november 2013 - 19:04

Bekijk berichtKaprice, op 16 november 2013 - 18:58, zei:

@helpluckyvinden

stoom verdampt rapper en de vloer is rapper droog dan na t dweilen met een vochtige dweil

ik kuis mijn laminaat al meer dan twee jaar met een stoommachine, en die gaat niet hobbelen en bobbelen zoals jij denkt ze!
Kan maar zeggen wat ze ons afgeraden hebben hé.
Sorry dat ik wou helpen :(

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#18 Geplaatst 17 november 2013 - 01:05

Hier in de keuken ook vlekken op tegels, oa door braaksel van de katten, maar ook door pickels die per ongeluk gemorst zijn, azijn, tomatensap enz. Is nochtans geen natuursteen, en had zo gezegd dat ik geen poreuze vloer wil waar je moet mee opletten voor zulke dingen, maar helaas. Is een antracietgrijze vloer, en zou begot niet weten hoe ik die vlekken er moet uitkrijgen. Ben al lang van plan om terug te gaan naar die winkel om van mijn oren te maken en te vragen hoe ik die vlekken eruit krijg, maar het komt er maar niet van...

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.089 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 17 november 2013 - 01:27

Bij ons lukt het steeds goed om braaksel op te kuisen met van die reinigingsdoekjes (bv. W5 uit Lidl), ook al merken we het pas nadat het opgedroogd is.
Soms moet er wel eens hard gewreven worden, dat wel.
Maar de vloeren zijn niet uit natuursteen ; misschien ligt het daaraan dat het moeilijker weg te krijgen is.