Spring naar inhoud

- - - - -

balou gewond en zoek

• Log in om te reageren
55 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#46 Geplaatst 20 oktober 2013 - 15:48

Ai, hopelijk geneest Archie zijn pootje snel.

Blij te horen dat alles toch wel goed gaat met Balou! Mja, ons Yvonne denkt ook dat gans de buurt hier van hem is. Echt een macho-kat.

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#47 Geplaatst 20 oktober 2013 - 20:49

gelukkig is ie terug !
Macho hé

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 20 oktober 2013 - 21:35

Ja katten kunnen zo eigenwijs zijn he..je zou denken dat ze wel eens een x leren het gevecht niet aan te gaan..na talloze verwondingen, maar nee hoor. Balou denk dat ze ewn grote sterke leeuw is ofzo..maja met haar 3.3 kilo en kleine lichaampje maakt ze weinig kans tegen alle grote katten (voornamelijk katers) in de buurt..
Nu komt straks de winter eraan en kan ik wat geruster zijn, want dan ligt ze praktisch de hele dag binnen.
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#49 Geplaatst 20 oktober 2013 - 23:04

Nou ik heb Balou haar wondje gevonden..en zat toch bij haar voorpoot, ipv van haar achterpoot. Ik vermoedde in het begin al dat het haar voorpoot was, omdat ze daar gromde toen ik haar aanraakte...maja mn broertje zei later dat ze mank liep met haar achterpootje. Zou natuurlijk ook kunnen dat er een wondje bij haar achterpoot zit. Tis niet zo;n grote wond, voelde een klein korstje.
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#50 Geplaatst 21 oktober 2013 - 23:04

Gewoon opletten dat er geen ontsteking onder zit. Juleke had ooit een wondje aan de basis van zijn staart, maar wij hadden dit niet opgemerkt. Tot hij plots een gezwel kreeg. Naar da en die zei dat dat kwam van een klein wondje dat dichtgegroeid was maar waar infectie onder gekomen was. Is toen allemaal in orde gekomen hoor, maar wou het gewoon effe laten weten.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#51 Geplaatst 22 oktober 2013 - 12:16

Ja precies daar moet je inderdaad op letten. Balou heeft al zoveel wondjes gehad, gelukkig is het nooit ontstoken...als het open wondjes waren met bloed dan ontsmette ik dat ook altijd, maar nu bij Balou geen bloed gezien en is al heel snel een korstje op gekomen.

Net hoor ik gerammel ik de keuken, denk wat is dat nou...was Balou een kattenluik gevecht aan het houden met de andere kat haha...die andere kat kon gelukkig niet naar binnen, toen die kat mij zag liep ie weg...Balou er natuurlijk achteraan en bij het gat in de schuttig heeft Balou flink gegromd, gekrijst en geblazen en uiteraard met dr pootjes uitgehaald. Heb haar maar naar binnen geroepen. Zo zie ik nooit andere katten in mn tuin en nu al 2 dagen een verschillende kat.
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#52 Geplaatst 23 oktober 2013 - 18:09

Balou als buitenwipper :lachen:  Hopelijk komt alles goed met zijn pootje.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#53 Geplaatst 23 oktober 2013 - 19:59

Nou ze heeft geen last van dr pootje, doet alles wat ze daarvoor ook deed...voornamelijk slapen, en af en toe een rondje de buurt....soms een gekke speelse bui...en gister kwam ze weer thuis met een muisje!! Dus weer helemaal de oude.
Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#54 Geplaatst 24 oktober 2013 - 12:20

Leu te horen dat alles terug ok is
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#55 Geplaatst 24 oktober 2013 - 18:46

De muizen zullen vloeken, Balou is back!

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#56 Geplaatst 01 november 2013 - 23:06

Muizen zijn inderdaad niet blij, als het regent of naja eerder geregent heeft (Balou heeft een hekel aan regen, dus is zelden buiten dan...tenzij het begint te regenen en ze is op dat moment buiten,dan schuilt ze ergens), dan moeten de muisjes echt oppassen want om 1 of andere reden komt ze dan altijd met 1 of 2 muisjes thuis. Komen muisjes meer te voorschijn als het regent ofzo?? want valt me echt op dat zodra het geregent heeft Balou meer muisjes vangt.
Geplaatste afbeelding