Spring naar inhoud

- - - - -

Porta21 Grain free

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 20 oktober 2013 - 00:04

Wie van KS geeft Porta21 grain free aan de poezeltjes?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Ik zou het in combinatie met rauwvoer geven :) .

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 20 oktober 2013 - 09:09

Wij waren ook overtuigd van de goede samenstelling van de Porta 21 grain free en kochten meteen een zak van 23 kg (samen met de andere variant van porta adult)

De poezels vonden het na enkele dagen reeds niet meer lekker. Na 10 maanden waren de zakken nog steeds niet half leeg en naderden de houdsbaarheid datum. Ze zijn dan aan de poezenopvang gegeven waar ze ook niet lang een succes waren, ook daar waren ze na vele maanden nog steeds niet verbruikt.

Deze brokken ruiken ook enorm sterk :misselijk: en vullen de hele kamer.

Als het aan de poezen lag nooit meer, zou zeggen mocht je het willen proberen begin met een kleine verpakking.

sorry laatste keer

CatteryLaLau
CatteryLaLau
  • 197 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 20 oktober 2013 - 12:02

ik geef het sinds begin dit jaar en ben er tevreden mee. alle 7 katten vinden het lekker. ik geef wel ook nog BARF erbij.

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 20 oktober 2013 - 16:45

Na lang zoeken heb ik porta 21 graanvrij gekozen omwille van de goede prijs-kwaliteit verhouding.
Mylo eet het hier ondertussen zo'n 2 maand en zijn pelsje is veel mooier dan toen we hem pas uit het asiel haalden (al zal dit misschien ook wel deels door de minder stress zijn).
De brokken ruiken inderdaad wel wat, maar Mylo lijkt het nog altijd lekker te vinden en zijn stoelgang is prima in orde!
Mylo Banner

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 08 november 2013 - 19:18

Ik geef porta 21 graaanvrij heel af en toe aan Tobyn en dat is het enige van droogvoer waar ze geen diaree van krijgt daarmee dat ik bijna altijd
kvv geef.

Geplaatste afbeelding

CatteryLaLau
CatteryLaLau
  • 197 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 12 november 2013 - 09:33

Ik ben er weer mee gestopt nadat ik een nieuwe zak opende en bijna al mijn katten diarree kregen en moesten overgeven. Ik heb mijn geld ook terug gekregen van die 10 kilo zak die ik dus niet meer kon gebruiken. Ik ben weer terug op mijn oude vertrouwde Animonda brokken.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 12 november 2013 - 16:02

Ik geef alleen het natvoer van porta21 en ze doen het daar goed op, droogvoer daarvan heb ik nog nooit geprobeerd :)

Romilla
Romilla
  • 13 berichten

#8 Geplaatst 16 november 2013 - 10:56

Ik ben erg tevreden van het natvoer, mijn katten zijn wel kieskeurig over welke smaken ze willen eten maar verder nooit problemen mee gehad.