Spring naar inhoud

- - - - -

De knoop is doorgehakt !

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 8.647 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 21 oktober 2013 - 09:05

Proficiat met je nieuwe poezelke.
Lewis vind ik wel leuk klinken :)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#17 Geplaatst 21 oktober 2013 - 09:20

Wat een knoddig manneke :love3:
  Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 21 oktober 2013 - 10:13

Mooi ventje, proficiat met jullie nieuwe aanwinst! :)

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 21 oktober 2013 - 11:28

Lilo, Loeki, Levis, Loewi?

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 22 oktober 2013 - 07:16

Naam gevonden!(kwam zo ineens in mijn gedachten). Voortaan zal hij door het leven gaan met de naam Lirko :jump:  (uitgesproken Lierko) ... wat vinden jullie ervan? ;)

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#21 Geplaatst 26 oktober 2013 - 19:54

Mooie naam, is eens iets anders. Veel succes met je nieuwe katje

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 27 oktober 2013 - 08:49

Bekijk berichtJoske123, op 26 oktober 2013 - 19:54, zei:

Mooie naam, is eens iets anders. Veel succes met je nieuwe katje
:hug: dank je

Bewerkt door marieke v. Damme, 27 oktober 2013 - 08:49.

Kaprice
Kaprice
  • 4.914 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 27 oktober 2013 - 10:29

kwil toch even opmerken :
een HTK kan perfect binnen hé! Ik heb er hier drie rondlopen die het helemaal geen zonde vinden niet buiten te kunnen.
ze zijn van kitten af niks anders gewoon, zijn altijd appartement katten geweest, en nu sinds een paar jaar huis katjes, die buiten aan het raam met een hor zitten, niks kennen van de buiten wereld.

dus een HTK als binnen kat opvoeden is perfect mogelijk!

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 27 oktober 2013 - 13:01

Bekijk berichtKaprice, op 27 oktober 2013 - 10:29, zei:

kwil toch even opmerken :
een HTK kan perfect binnen hé! Ik heb er hier drie rondlopen die het helemaal geen zonde vinden niet buiten te kunnen.
ze zijn van kitten af niks anders gewoon, zijn altijd appartement katten geweest, en nu sinds een paar jaar huis katjes, die buiten aan het raam met een hor zitten, niks kennen van de buiten wereld.

dus een HTK als binnen kat opvoeden is perfect mogelijk!
Kaprice niet doen, nu voel ik mij toch alweer wat schuldiger :catsad  ... maar het is nu dat ik de knoop moest doorhakken. Ik moet ook rekening houden met het feit dat ik er niet jonger op wordt en het is nu al een paar jaar dat ik met het gedacht rondloop van een rexje. Mocht er een kitten nog langskomen in mijn leven dat ik moet binnenhalen dan wie weet .... :catwalk2

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 28 oktober 2013 - 15:25

rrrrrrr nog een halfuurke en mag mijn schat halen!  :jump: :jump: Duimen jullie mee dat het lukt tussen Nanou en Lirko ;). Ik ben van plan mijn rexje niet direct te laten zien aan Nanou, direct naar boven naar zijn ingerichte kamer en dan mag hij daar overnachten en tot rust komen. Mocht Nanou naar de ren gaan, dan haal ik Lirko naar beneden en laat hem wat rondlopen, zodat zijn geurtje verspreid wordt. Dan terug naar boven en Nanou binnen laten. (ik heb al een doekje meegenomen en mijn nieuweling ingewreven toen ik hem vorige week nog eens bezocht. Dan Nanou laten ruiken toen ik thuiskwam aan het doekje). Zij heeft niet geblazen, niet gegromd, gewoon geroken). Morgen haal ik de kleine de ganse dag naar beneden en aangezien ik morgenavond weg moet dan steek ik hem terug in zijn kamertje. En dan de dagen erop waag ik het om ze tesamen te laten. Wat denken jullie? Misschien lezen jullie dit niet direct dus ik zet het ook onder de sectie opvoeding ;)