Vermiste persoon Arcelor Mittal
#1 Geplaatst 21 oktober 2013 - 18:10
Zaterdagnacht had die persoon specifiek gevraagd om om 02u vervangen te worden zodat hij zogezegd kon gaan eten en van sinds dien is geen enkel spoor meer van hem.
Mijn man werkt daar en ze zijn dus allen ondervraagd zondag morgen al er is een helicopter en honden geweest het spoor stopt plots van Christian . Nu kijken ze of er gepest enzo was en ook de familie word ondervraagd . Er zijn dus wel al problemen gevonden op relationeel vlak met zijn vriendin (portugese vrouw).
Aangezien hij nergens op camera's staat de bewaking hem niet gezien heeft . Gsm, brooddoos en kledij ligt allemaal in zijn kastje. En hij niet heeft uitgeklokt allemaal dingen waardoor ze dus denken dat hij nog steeds op het bedrijf is.
Is hij in 1 van de vele putten gevallen heeft hij zelfmoord gepleegd niemand weet het . Ze blijven zoeken en iedereen ondervragen.
Niemand weet iets en dus de mensen van die ploeg zelf zeker de ploegbaas die heeft hem het laatst gezien word serieus ondervraagd . Wat er wel niet gedaan word is de personen die het moeilijk hebben temeer die nu nog steeds moeten werken op de plek waar hij het laatst gezien heeft . Mijn ventje moet weer de nacht op en moet er op 1 shift zo steeds passeren waar hij het laatst gezien is is zo al een gevaarlijke plaats waar ze werken maar nu zijn ze allemaal met hun gedachten er niet bij en is dus nog gevaarlijker .
Ik hoop maar dat ze Christian rap vinden liefst levend maar dat is een serieuze vraag en als ze hem dan vinden is de vraag naar het waarom zeker te weten dat hij nog staan grappen maken heeft voor 2u met zijn ploegmakkers.
Vanavond om 19u is er op VTM nieuws een opsporingsbericht je weet nooit dat hij toch buiten geraakt is zonder dat de bewaking iets zag.
Vind het erg voor mijn ventje en zeker voor de ploegbaas dat ze zo ondervraagd worden terwijl ze zelf niet weten met hun blijf .
Sorry moest me effe van het hart
#2 Geplaatst 21 oktober 2013 - 18:15
#3 Geplaatst 21 oktober 2013 - 18:16
Ik hoop dat hij snel goed en wel terecht is!
#4 Geplaatst 21 oktober 2013 - 18:18
Ik hoop dat er snel positief nieuws komt

#5 Geplaatst 21 oktober 2013 - 19:04
Bewerkt door *bonnie*, 21 oktober 2013 - 19:05.
#6 Geplaatst 21 oktober 2013 - 19:22

Hopelijk komt die man nog boven water en is alles ok. Het is vreselijk om zoiets mee te moeten maken.
#7 Geplaatst 21 oktober 2013 - 19:28
Eibhlin, op 21 oktober 2013 - 19:22, zei:

Hopelijk komt die man nog boven water en is alles ok. Het is vreselijk om zoiets mee te moeten maken.
oesje eibhlin en nu je dit leest komt het weer boven sorry was dit ook op Mittal want is de eerste keer dat we dit weten te gebeuren .
#8 Geplaatst 21 oktober 2013 - 19:33
De onwetendheid moet verschrikkelijk zijn

#9 Geplaatst 21 oktober 2013 - 19:52
liange, op 21 oktober 2013 - 19:28, zei:
#10 Geplaatst 21 oktober 2013 - 23:38

#11 Geplaatst 22 oktober 2013 - 08:31
#12 Geplaatst 22 oktober 2013 - 08:45
#13 Geplaatst 22 oktober 2013 - 09:04
Hopelijk is hij snel terecht.

#14 Geplaatst 22 oktober 2013 - 11:52
Christoph zelf zijn zoon weet nog van niets en er word hem van niets op de hoogte gehouden maar er zijn vele op het werk die alles al weten en in geuren en kleuren gaan rondbazuinen terwijl er niets van waar is pff.
Dat ze maar rap iets weten want in die onzekerheid werken is ook niet goed denkende dat hij in een put of in een pan ligt en plots dood gevonden word de mannen lopen o de toppen van hun tenen voor te werken.
#15 Geplaatst 22 oktober 2013 - 16:02