Spring naar inhoud

- - - - -

Vermiste persoon Arcelor Mittal

• Log in om te reageren
55 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#46 Geplaatst 29 oktober 2013 - 16:50

Eerst zeggen ze dat hij de werksite niet heeft verlaten?
Hoe kan hij dan gezien zijn op de baan eventueel.?
Als hij verdwenen is op het werk moet zijn auto toch nog daar staan?
Pfff die zegt dit en die zegt dat en het probleem lijdt een eigen leven.
Vindt het dikwijls spijtig dat je niets meer erover hoort.

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#47 Geplaatst 29 oktober 2013 - 17:24

nee sorry de zoekactie's zijn stopgezet
we weten ook van niets meer

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 29 oktober 2013 - 20:14

Ik vind het echt erg, ik zit echt in met de familie.
En als die man toch in een put ofzo zou zijn gevallen, ik zou mij daar niet meer goed voelen om aan die stand te werken.

Time spent with cats is never wasted

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#49 Geplaatst 29 oktober 2013 - 20:35

Bekijk berichtcatherine, op 29 oktober 2013 - 16:50, zei:

Eerst zeggen ze dat hij de werksite niet heeft verlaten?
Hoe kan hij dan gezien zijn op de baan eventueel.?
Als hij verdwenen is op het werk moet zijn auto toch nog daar staan?
Pfff die zegt dit en die zegt dat en het probleem lijdt een eigen leven.
Vindt het dikwijls spijtig dat je niets meer erover hoort.

Beste Catherine,

Christian heeft ook de werkplaats niet verlaten op de normale manier !
Ik heb nooit geschreven dat hij gezien is op de baan !
Ik heb geschreven dat hij kan over een draad gegaan zijn waar er geen camera's zijn !
Er is nooit over zijn auto gesproken ook want Christian kwam niet met de auto naar het werk er worden speciale bussen ingelegd van het werk zelf die op bepaalde punten staan en werknemers meenemen.
Als er mede ksers dingen suggereren of hun gedacht zeggen kan ik daar niets aan doen is wel normaal dat ze hun reactie's geven is tenslotte een forum hier .
Ik kan er ook niets meer over vertellen want de zoekactie's zijn stopgezet en dit heb ik ook hier gezet .
Moet ik alle dagen hier zetten van ze doen niets ????????????

Gelieve voor je zo dingen schrijft alles eerst goed te lezen dan hoef je zo dingen niet te schrijven .

Sorry als mijn schrijven te erg is voor jou maar dit had niet gehoeven als je alles goed had gelezen .

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 30 oktober 2013 - 08:50

Bekijk berichtliange, op 29 oktober 2013 - 20:35, zei:

Beste Catherine,

Ik heb geschreven dat hij kan over een draad gegaan zijn waar er geen camera's zijn !
Er is nooit over zijn auto gesproken ook want Christian kwam niet met de auto naar het werk er worden speciale bussen ingelegd van het werk zelf die op bepaalde punten staan en werknemers meenemen.
Als er mede ksers dingen suggereren of hun gedacht zeggen kan ik daar niets aan doen is wel normaal dat ze hun reactie's geven is tenslotte een forum hier .
Ik kan er ook niets meer over vertellen want de zoekactie's zijn stopgezet en dit heb ik ook hier gezet .

Gelieve voor je zo dingen schrijft alles eerst goed te lezen dan hoef je zo dingen niet te schrijven .

Sorry als mijn schrijven te erg is voor jou maar dit had niet gehoeven als je alles goed had gelezen .

Dank dat catherine met haar laatste zin het niet op u had. Ze bedoelt dit gewoon algemeen - de media. En ze vraagt zich enkel dingen af, denk niet dat het op jou bedoelt was. Maar ook buiten dit forum zal ze dingen opgevangen hebben.

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 30 oktober 2013 - 08:54

Zo erg voor de familie's en collega's dit, ik zou het zelf echt niet willen meemaken... :(

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#52 Geplaatst 06 november 2013 - 21:28

voor de geïnteresseerden

http://www.nieuwsbla...131105_00825296

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 06 november 2013 - 22:24

Nog steeds die onzekerheid... Jammer om te lezen dat ze nog steeds geen stap verder zijn. Hoewel ik denk dat je toch wel het ergste kan uitgaan nu.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#54 Geplaatst 06 november 2013 - 22:38

Bekijk berichtliange, op 29 oktober 2013 - 20:35, zei:

Beste Catherine,

Oei oei dit is verkeerd begrepen.
Zo heb ik het niet bedoeld, bedoelde in één krant lees je zo andere weer iets anders. Op den duur weten nog minder dan ervoor.
Was niet op u bedoeld zunne. Wil niet op je tenen trappen, amai van ze leven niet.

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#55 Geplaatst 06 november 2013 - 22:49

Bekijk berichtcatherine, op 06 november 2013 - 22:38, zei:

Oei oei dit is verkeerd begrepen.
Zo heb ik het niet bedoeld, bedoelde in één krant lees je zo andere weer iets anders. Op den duur weten nog minder dan ervoor.
Was niet op u bedoeld zunne. Wil niet op je tenen trappen, amai van ze leven niet.

is niets hoor was slecht dagje denk ik zou me ook beter excuseren naar het schrijven toe

gewoon vrienden ze ;)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#56 Geplaatst 07 november 2013 - 00:16

Bekijk berichtliange, op 06 november 2013 - 22:49, zei:

is niets hoor was slecht dagje denk ik zou me ook beter excuseren naar het schrijven toe

gewoon vrienden ze ;)

:hug: