Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Perzisch Langhaar

Ozzy

• Log in om te reageren
179 reacties op dit onderwerp
marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#46 Geplaatst 30 oktober 2013 - 09:39

HOe is het met Ozzyke?

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.329 berichten
  • 3 katten

#47 Geplaatst 30 oktober 2013 - 09:56

rond de middag mag ik terug bellen naar de da, dan zou ze alle testresultaten binnen moeten hebben
en kan alles besproken worden

hopelijk kan ze dan beter een vinger leggen op zijn ziektebeeld, en kan der een behandeling starten of gegeven worden!
en kan hij terug naar huis komen! want raar maar waar, zo een weekje Ozzy hier, en dan ineens niet meer, geeft wel een leegte...

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#48 Geplaatst 30 oktober 2013 - 12:02

Kaprice, op 30 oktober 2013 - 09:56, zei:

rond de middag mag ik terug bellen naar de da, dan zou ze alle testresultaten binnen moeten hebben
en kan alles besproken worden

hopelijk kan ze dan beter een vinger leggen op zijn ziektebeeld, en kan der een behandeling starten of gegeven worden!
en kan hij terug naar huis komen! want raar maar waar, zo een weekje Ozzy hier, en dan ineens niet meer, geeft wel een leegte...
och en dat sukkeltje verdient ook een beetje menselijke warmte hé ;)

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.329 berichten
  • 3 katten

#49 Geplaatst 30 oktober 2013 - 14:24

net gebeld :)
kheb precies een direct lijn met de da :p

Ozzy loopt al de ganse ochtend actief rond in de praktijk, hij heeft goed gegeten, en mag volgens haar vandaag naar huis!
ze kreeg wel nog niet alle bloedtesten, en hij blijft nog heel bleek in zijn oogjes, tandvlees en neusje, maar het feit dat hij veel actiever is kan wel een goed teken zijn
ze durft me wel te vertrouwen hem terug mee naar huis te brengen met extra voedingsrijk eten zodat hij "hier" verder kan aansterken

en dan afwachten hoe hij het doet, en eventueel nog maals bloedcontrole doen als hij nuchter is

ook het gezwel in zijn nek blijft een mysterie, maar zolang hij der geen last van heeft zou ze der niet aankomen

dus hiep hiep hoera, Ozzy mag terug naar huis komen !
en wees maar zeker dat we hem gaan verwennen met speciaal voedsel van bij de da om extra aan te sterken!

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 30 oktober 2013 - 14:43

Goed dat hij naar huis mag!
Verzorg hem dan nog maar goed. :)

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#51 Geplaatst 30 oktober 2013 - 14:46

Kaprice, op 30 oktober 2013 - 14:24, zei:

net gebeld :)
kheb precies een direct lijn met de da :p

Ozzy loopt al de ganse ochtend actief rond in de praktijk, hij heeft goed gegeten, en mag volgens haar vandaag naar huis!
ze kreeg wel nog niet alle bloedtesten, en hij blijft nog heel bleek in zijn oogjes, tandvlees en neusje, maar het feit dat hij veel actiever is kan wel een goed teken zijn
ze durft me wel te vertrouwen hem terug mee naar huis te brengen met extra voedingsrijk eten zodat hij "hier" verder kan aansterken

en dan afwachten hoe hij het doet, en eventueel nog maals bloedcontrole doen als hij nuchter is

ook het gezwel in zijn nek blijft een mysterie, maar zolang hij der geen last van heeft zou ze der niet aankomen

dus hiep hiep hoera, Ozzy mag terug naar huis komen !
en wees maar zeker dat we hem gaan verwennen met speciaal voedsel van bij de da om extra aan te sterken!

Dat is goed nieuws!!!En dat Ozzy gaat verwent worden bij jullie daar twijfel ik niet aan.

Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#52 Geplaatst 30 oktober 2013 - 14:53

Goed nieuws :loveshower: :loveshower:
Ik denk dat er straks ten huize Kaprice een ex-dutske zodanig in de watten gelegd gaat worden, dat hij niet gaat weten wat er hem overkomt :love4:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.329 berichten
  • 3 katten

#53 Geplaatst 30 oktober 2013 - 17:41

t is blijkbaar superdruk vandaag in de praktijk, er is zelfs een extra da assistent aanwezig

maar ik mag Ozzy om 18u ophalen :dancer:
en wees maar zeker dat we dat ventje gaan verwennen!

vandaag al die calo-pet pasta van medpets besteld, dus we gaan dervoor....

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 30 oktober 2013 - 18:05

Super dat Ozzy naar huis mag  :thumb:

Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.328 berichten

#55 Geplaatst 30 oktober 2013 - 18:31

Super nieuws geniet er van :)
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.329 berichten
  • 3 katten

#56 Geplaatst 30 oktober 2013 - 19:36

hij had blijkbaar vanmorgend zijn infuus er uit gebeten, toen was wel duidelijk dat hij sterk genoeg was om terug naar huis te komen
hij liep al de ganse dag rond in de praktijk (als der geen afspraak was, natuurlijk) en goed gegeten
hij krijgt nu wel tijdelijk hills a/d en hills i/d om hem toch wat extra energie te krijgen

en als nieuw baasje natuurlijk enkele blikjes voor hem meegebracht, dat we toch zeker tot volgende week te kunnen "vetmesten" want hij is nog steeds graatmager
ook blijft hij twee maal daags viyo krijgen
en er goed op letten, dat hij genoeg eet en drinkt (hij woog daarnet op de weegschaal bij de da 3,9kg)

we gaan hem zeker heel intensief in de gaten houden, want helemaal gerust zijn we nog niet, maar oh zo content hem terug bij ons te hebben...

en als hij beter is en aangesterkt misschien nog eens een bloedtest laten doen op zijn rode bloedcellen, om meer te weten of er kanker in zijn frele lichaampje woed, en eventueel dat gezwel in zijn nek laten wegnemen, maar dan pas als hij een verdoving aankan
maar de da denkt dat de grootste problemen kwamen omdat hij ondervoed is en uitgedroogd, zijn nieren, lever en schildklier zijn allezins gezond ( dus geen van de gekende ouderdomsziekten)

allemaal zeker bedankt voor jullie duimpjes, blijkbaar waren we op tijd en hebben we kunnen helpen hem te redden!

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.328 berichten

#57 Geplaatst 30 oktober 2013 - 21:12

Ozzy heeft heel veel geluk dat hij jou is tegen gekomen, hou ons maar op de hoogte hoe het verder met hem gaat :flower:
Geplaatste afbeelding

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#58 Geplaatst 31 oktober 2013 - 08:46

wij volgen ook hoor, hij verdient het om met zijn pluimstaartje in de boter te vallen :jump:

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#59 Geplaatst 01 november 2013 - 10:28

goed nieuws :cheer: :cheer: wat een geluk dat Ozzy bij jullie is terecht gekomen :b  en hij is super knap :love:

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.329 berichten
  • 3 katten

#60 Geplaatst 01 november 2013 - 11:07

hij is er duidelijk sterker uitgekomen!
twee dagen & nachten aan het infuus hebben hem precies veel extra energie gegeven :dancer:

gisteren zijn we smorgens gestart met die mousse/natvoer van hills, amai meneer was precies uitgehongerd ... had in no time een vierde van zo een blikje van 156gr op
dan rond elf uur eventjes geprobeerd met wat "kleine" droge brokjes van royal canin van een testzakje gekregen bij de da
Ozzy vond die blijkbaar ook wel lekker, kheb der zelfs een filmke van gemaakt, dat hij zijn buikje rond at
in de namiddag, ging ik iets halen uit de frigo, en meneerke had het door, daar staat mijn eten in, dus kom ik er netjes onder zitten, en ik loer en loer, zou der nog iets te eten vallen?
dus hem nog een kleine portie van het natvoer gegeven hé, hij moet duidelijk aankomen en aansterken, dus Ozzy mag vaak eten :d
dan heeft hij zelfs nog meegespeeld met baloe en de voedingsbal, waar hij ook netjes de brokjes die eruit vielen oppeuzelde
en savonds toen de andere hun avondportie brokjes kregen, kwam hij ook al terug aangelopen naar de keuken, heb ik hem nog de rest van het blikje gegeven

dus eten kan hem nu als een grote vent! alleen moet ik nog uitdokteren hoe ik hem voldoende kan laten drinken!
want ik denk of vrees dat hij geen ervaring heeft met een waterfonteintje
en kheb hem ook nog niet zien drinken uit een extra waterpotje dat ik er speciaal nog heb bijgezet...

maar we zijn duidelijk op een goeie weg :eDance:

(voor de verslaafden van Ozzy ben ik ook al gestart met zijn foto album! waar ik regelmatig zijn foto's ga posten!)

oeps bijvoegen van mijn videobestandjes lukt blijkbaar niet!
effe navragen, hoe en wat, maar die komen er dus straks nog bij, zodat jullie kunnen meegenieten :d

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Perzisch Langhaar