Spring naar inhoud

- - - - -

eigenaardig of niet?

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 23 oktober 2013 - 18:37

Ik heb hier voor jullie een vraag. Telkens als ik met Nanou naar de DA moet voor de jaarlijkse spuitjes, terwijl de 'vlijmscherpe' nagels inkorten, oren check, enz ... dan is er dit.
Als we thuiskomen van haar avontuur, opent het deurtje zich en haar reactie is normaal, wat ze dan toch voor een paar dagen doet is dan gewoon terug in haar transportmand kruipen en daar vertoeven, de deur staat natuurlijk open en haar draagmand staat op de gewone plaats zoals altijd. Ze zit daar niet angstig in of zo dat niet maar blijft daarin slapen en vertoeven. Na een paar dagen is dit gedrag over en kijkt ze dan totaal niet meer naar haar draagmand of tenzij om er op te gaan liggen want die staat tegen de chauffage. Ik vraag mij af waarom ze dit doet? Hebben jullie daar een verklaring voor, het stoort mij niet hoor het is gewoon een vraag om te zien of jullie dit ook tegenkomen?
:catwalk2

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#2 Geplaatst 23 oktober 2013 - 18:40

Hier is Pluche ook gek op draagmandjes.
Als er iemand een kitten komt ophalen, heb ik het al een paar keer voorgehad dat ze ook Pluche meehadden :lachen:
Aan het gewicht te  voelen, wisten ze wel dat er iets niet klopte :)

Fijn dat ze er niet bang van is

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#3 Geplaatst 23 oktober 2013 - 19:49

Hier gaat het ook zo, we gaan regelmatig een weekend naar zee en cloe gaat natuurlijk altijd mee, alhoewel ze niet graag in haar mandje opgesloten zit in de auto, kruipt ze er toch terug in na de autorit.
Dan ligt ze er soms uren in te slapen en na een paar dagen heeft het mandje terug afgedaan

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 24 oktober 2013 - 10:00

Hier gebeurd dat ook, je zou denken dat ze het mandje na een DA bezoek niet leuk vinden, maar niets is minder waar vreemd genoeg, na een paar dagen is de belangstelling inderdaad verdwenen :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Kyetje
Kyetje
  • 741 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 24 oktober 2013 - 20:17

Jullie hebben geluk dat ze daar graag inzitten. Hier krijgen ze al stress als ik die dingen nog maar uit de kelder haal :s

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 24 oktober 2013 - 21:16

Bekijk berichtKyetje, op 24 oktober 2013 - 20:17, zei:

Jullie hebben geluk dat ze daar graag inzitten. Hier krijgen ze al stress als ik die dingen nog maar uit de kelder haal :s
Misschien niet in de kelder zetten maar gewoon in huis, bij mij staat het in de keuken, dus het wordt niet aanzien als iets gruwelijks en de link met de DA wordt denk ik niet zo gemaakt ;). Nanou ligt er in de winter op om met haar poepje tegen de chauffage aan te liggen, lekker warm. Dus ik denk dat de associatie positief is. ;)