Spring naar inhoud

- - - - -

Versace mysterieus ziek/gewond?

• Log in om te reageren
58 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#46 Geplaatst 31 oktober 2013 - 00:15

Ja, tuurlijk, op eigen houtje dingen beginnen toe te dien zou ik ook niet doen, altijd eerst checken bij de da.

CiCi
CiCi
  • 70 berichten

#47 Geplaatst 01 november 2013 - 12:52

Ik ben gisteren weer bij hem geweest :)
Hij was blij me te zien, leek hetzelfde als eergisteren en had een klein beetje meer gegeten al als de dag ervoor!
Wat snoepjes, een klein beetje natvoer, een klein beetje brokjes en natuurlijk de helft van de lekkere vleesjes die ik voor hem bij had !
Hij heeft wel nog last van de zweertjes aan zijn onderlip en die op zijn tong, al is die laatste echt weg aan het gaan.

De DA vond dat zijn oedeem minder was, dat had ik ook gezien maar vond niet echt een heeeel groot verschil eigenlijk..

Lopen doet hij weer bijna normaal, alleen is hij wel nog heel moe na een inspanning. Hij leek wel erg op zijn gemak daar (als hij los mag gaat hij socializen met de honden die daar in hospi zitten en aan de leiband zitten, hij gaat dan bij hen in de mand zitten net zoals hij thuis met onze hond doet ^^ )

Vandaag kon ik niet komen omdat het een feestdag is, wel mocht ik haar zeker bellen! (Ben me al de hele ochtend aan het bedwingen om nog niet te bellen, ik probeer te wachten tot het midden van de dag ongeveer :) )

Oja, zijn urine onderzoek was ook niet echt iets uitgekomen... er waren wat rode bloedcellen en wat eiwitten in te zien, maar niet verontrustend veel.

Verder blijft het afwachten hoe het verder zal evolueren... Dus jullie duimen zijn zeker nog nodig!

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#48 Geplaatst 01 november 2013 - 13:39

Ik duim voort!! Ocharme, het sukkeltje zit daar nu al lang he bij de dierenarts. Enig idee wanneer hij naar huis mag komen?

CiCi
CiCi
  • 70 berichten

#49 Geplaatst 01 november 2013 - 14:32

Ja inderdaad.. Binnen 3uur zit hij daar dus exact een week... pfft.
Die week duurt in mijn ogen echt wel al 3 maanden ofzo.
De DA heeft nog niet gesproken over evt. naar huis mogen. Ik denk pas als zijn oedeem weg is dat daar sprake van is... :s
Gelukkig lijkt hij er niet te veel last van te hebben. Hij is zo'n gemakkeijke kat die alles goed vindt en zich overal thuis voelt!

Maar ik mis hem ZO!! Bah.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 01 november 2013 - 18:32

Heel veel beterschap voor Versace. :hug:  Ik duim dat alles goed komt met hem. :duim:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

CiCi
CiCi
  • 70 berichten

#51 Geplaatst 01 november 2013 - 18:33

OH MY GOD!!!! Ik heb net telefoon gekregen van de DA : Zijn oedeem is verder weggetrokken en bijna niet meer te voelen, als mijn prachtige man tegen morgenvroeg flink gegeten heeft mag hij naar huis!!!

Zijn eetlust is nog lang niet normaal zei ze, maar dit is toch logisch als hij een week niks meer gegeten heeft denk ik ?! Ze kon niks beloven voor morgen dus ik mag niet té hard van stapel lopen maar JEZUS wat ben ik al blij!!!!

Morgen moet ik om 10u bellen om te horen of ik hem mag ophalen! :jump:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#52 Geplaatst 01 november 2013 - 20:28

Hier draaien de duimen volop overuren, hoop heel hard voor je dat hij naar huis mag. Het is toch nergens beter dan thuis daar kan Versace op zijn gemak herstellen.

Jacqje
Jacqje
  • 850 berichten
  • 3 katten

#53 Geplaatst 01 november 2013 - 21:35

Hopelijk mag je mannetje morgen weer naar huis!
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#54 Geplaatst 01 november 2013 - 23:51

Arm ventje!!
Ik lees net het hele verhaal in spanning. Ben blij dat hij beter aan het worden is!

Wat een enge ziekte... Zeker omdat je er niet tegen kan vaccineren. Heb wel het gevoel dat hij goed verzorgd wordt. Hopelijk is hij snel bij je, dan kan je zelf in de gaten houden hoe het gaat.
Toen Jaro vorige paasvakantie een week lang bij de DA was (kon niet plassen), ging ik ook telkens voor een uur naar daar. Hij had een grote kooi en ik kon daar bij in zitten. Ik ging hem ook zelf dwangvoeren, want ze zagen dat daar zelf uiteindelijk niet meer zitten (zijn karakter kwam terug naarmate hij beter werd). Nu ze wisten ook dat ik het kwam doen hoor, ze lieten mij hem zelf verzorgen. Ik stond er ook op om elke dag zelf te komen en een uur bij hem te zijn. Het eerste weekend, bij Pasen, kon ik ook niet op bezoek gaan. Vreselijk is dat!
We kregen uiteindelijk een rekening tussen 300 en 400 euro. De facturen van het labo kwamen achteraf. Hierbij inbegrepen was de hospitalisatie, de medicatie, minstens 2 echo's, foto,... Viel beter mee dan ik dacht, ik had toen aan 500-600-700... euro gedacht. Hij was er tenslotte een hele week en ik had hem vrijdag op zaterdagnacht met spoed binnen gedaan. Thank god voor een DA die 24/7 bereikbaar is.

Beterschap voor je kleine man! Ik duim verder!

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#55 Geplaatst 02 november 2013 - 15:15

En, is je poezemanneke thuis? Ik hoop het zo voor jullie beiden!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#56 Geplaatst 02 november 2013 - 15:20

Ben ook benieuwd.

CiCi
CiCi
  • 70 berichten

#57 Geplaatst 03 november 2013 - 11:32

JAAAAAA hij is thuis!!! Ik mocht hem gisteren om 12u gaan ophalen!
Snel naar de winkel geweest daarvoor, naar de dierenwinkel om zijn lievelingssnoepjes en dan hem gaan halen!
Eens thuisgekomen merkte ik écht dat hij blij was om hier te zijn ^^ Hij heeft wel 5min lang zijn nagels staan scherpen aan mijn deurmat (waar het normaal niet mag!! ^^ ), dan alles opnieuw even gaan verkennen, knuffeltjes doen met mij en een héél uitgebreid wasje doen!

Zijn eetlust is nog niet helemaal op peil, maar tot hiertoe ben ik wel tevreden. Hij staat zelf op om te gaan eten of drinken. (tov. enkele dagen geleden moest je het hem voorhouden of hij at niks)
Zijn oedeem is met momenten beter en dan een beetje terug! Dit irriteert hem en hij bijt/likt er wel echt veel aan (gisteren bloedde hij zelfs een beetje)
Verder zijn de wondjes op en in zijn mond aan het genezen, alleen maakt hij echt veel speeksel aan heb ik gezien...

Hij is bijna weer zijn oude, fantastisch leuke zelf! Spelen doet hij héél spaarzaam maar toen ik gisteren klaar was met koken ging hij toch zoals gewoonlijk op het aanrecht even kijken wat ik gemaakt had, eens proeven of ik het wel goed gedaan had en proberen van alle glazen die daar stonden omver te krijgen -_-
'K heb er dan maar eentje in de gootsteen gezet en met water gevuld zodat hij zich daar even mee kon amuseren :p (Meneer drinkt ook liever uit een glas, dan nog liefst met zijn pootjes scheppen en dan oplikken!)

Ik moet hem wel nog heel goed in het oog houden zei de DA. AB moet hij ook nog steeds 2x per dag krijgen, als hij binnen een week de goede kant op blijft gaan kunnen we stellen dat hij 'genezen' is!! :)

Ik ben ZOOOOOO BLIJ dat mijn liefie weer thuis is!!!!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#58 Geplaatst 03 november 2013 - 15:20

Ben heel blij voor je, het is nergens beter dan thuis. Geef hem maar een dikke knuffel van me.

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#59 Geplaatst 03 november 2013 - 16:01

Geef hem van mij ook een dikke knuffel! Zo lief om te lezen, hoe hij thuis kan verder doen met zijn typische kattenmaniertjes. Geniet van elkaar!