Jullie kennen me zeker al maar toch kom ik me nog eens voorstellen.... Ik ben Nyah.
Ik ben samen met mijn broertjes en zusjes gevonden toen ik pas een paar dagen oud was. Joske123 hier op het forum heeft me samen met har dochter met de papfles groot gebracht. Daar had ik ook heel veel lieve half broertjes en zusjes.
Nu ben ik verhuisd en zit ik jammer genoeg eventjes alleen. Ik ben een beetje ziekjes en mag daarom nog geen kennis maken met mijn nieuwe zusje en broer. Mijn nieuwe mama zegt dat ik moet wachten tot mijn antibiotica op is en de dokter mij nog eens onderzocht heeft. Dat is dus pas volgende week.
Mijn nieuwe mama heeft ook nogal zitten vloeken deze week, want blijkbaar is het niet makkelijk om mooie zwarte kittens zoals ik goed op foto te krijgen. Ze heeft er heel veel getrokken maar slechts een paar zijn gelukt. Ik beweeg nogal veel, zie je, en daarom sta ik soms als een zwarte vlek op de foto in plaats van een mooi lief poesje.
Er is 1 ding heel speciaal aan mij... je kan namelijk niet niet van mij houden, eens je mij ontmoet hebt verover ik onmiddellijk je hart. Ik ben heel lief en knuffelig, ik lig graag bij je te spinnen (ok, ik geef het toe, en soms een beetje te bijten). Ik eet als een wolf (maar ik ben niet zo gevaarlijk hoor!).
Geef toe... ik ben een schatje he!