Spring naar inhoud

- - - - -

Kapotte inhoud in pakje Zooplus

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
nouschie
nouschie
  • 131 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 27 oktober 2013 - 10:36

Ik bestel gewoonlijk Chewie haar eten, snoepjes etc via zooplus. Lekker makkelijk, want goedkoper dan in de winkel en ik moet het zelf niet naar huis slepen. Over zooplus hebben we eigenlijk nooit klachten, maar ze leveren via GLS waar we niet zo tevreden over zijn. GLS levert altijd op tijdstippen wanneer we niet thuis zijn, en als we bellen om de levering te herplannen doen ze er vaak moeilijk over ("ja maar kunnen we dat niet op uw werk leveren?"... uhhhh neeeeee).

Deze week kwam er een levering aan van zooplus met een lading droogvoer, natte brokjes, snoepjes, een nieuwe placemat voor onder de poes haar bakjes en wat speelgoed. We deden het pakket open, tot onze verbazing was er een vrij grote scheur in het splinternieuwe placematje. Bovendien had ik whiskas crunchy besteld en in een van de doosjes zat ook een gat waardoor de houdbaarheid volgens mij ook twijfelachtig is.

We maakten er foto's van, maar het probleem is nu zo'n beetje... heeft het nut om een mail te sturen naar zooplus? Zij zullen de schuld waarschijnlijk bij GLS leggen en GLS heeft niet bepaald de beste klantendienst...
Op zich maakt het mij niet zo veel uit dat die dingen kapot zijn, kostte uiteindelijk ook maar een euro of 5, maar dit is al de 2e keer dat er schade is aan een verpakking waar voedsel in zat. Zouden jullie dit melden? Iemand ervaring met het melden van een beschadigd product aan zooplus?

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 27 oktober 2013 - 10:48

In mijn bestelling van zooplus zaten ook beschadigde dingen. Ik had een paar ernstig gedeukte blikjes en een kapot pakje met kattensnoepjes van Whiskas. Ik heb gewoon een mail gestuurd en ik mocht foto's sturen (je kan geen normaal formaat sturen en aangezien ik ze niet kon verkleinen heb ik ze geupload op zo'n foto site (door hen aangeraden) en heb ik die link doorgemaild. Ik heb gewoon mijn geld teruggekregen en moest de beschadigde artikelen niet terugsturen. (die blikjes heb ik in de maxi zoo in de bak van het asiel gestoken). Ze doen er echt niet moeilijk over en je krijgt gewoon je geld terug als je een foto stuurt. Doen dus!
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 27 oktober 2013 - 11:00

Is hier ook gebeurd. Mag niet stuk aankomen he!

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#4 Geplaatst 27 oktober 2013 - 12:17

Foto's nemen, en vermoedelijk betalen ze het gewoon terug of sturen het beschadigde opnieuw op.

Ik heb zo een tijdje geleden een schadevergoeding ontvangen dat het beschadigde ruimschoots vergoedde.

fie
fie
  • 264 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 27 oktober 2013 - 15:35

Yup, Zooplus is heel fair in die dingen. Foto uploaden op een website, doorsturen en je krijgt je geld terug!
Heb het al een paar keren moeten doen, en zonder fout mijn geld teruggekregen.

Geplaatste afbeelding

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 27 oktober 2013 - 15:55

Ik heb hier ook eens een kapotte krabpaal geleverd gekregen. Er zat een deuk in. Niets dramatisch, maar het zou niet mogen. Ook foto's van gemaakt en gemaild naar zooplus en ze hebben me meteen een nieuwe gestuurd. Ik mocht de krabpaal met de deuk zelfs houden. Ik vond hun service echt goed!

nouschie
nouschie
  • 131 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 27 oktober 2013 - 17:09

Oké, dan ga ik een mailtje sturen naar zooplus :)

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 27 oktober 2013 - 19:20

ja, echt wel doen hoor. Ze zijn echt wel héél fair in die zaken. Ook als er iets te kort is, mailtje sturen en de volgende bestelling wordt  het verschuldigde bedrag van je factuur getrokken.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 27 oktober 2013 - 19:23

Inderdaad gewoon een mailtje sturen. Heb toch ook de ervaring dat ze een goeie service na verkoop hebben.
Geplaatste afbeelding

Freggel
Freggel
  • 318 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 27 oktober 2013 - 21:45

Hier ook al een paar keer gehad, en telkens ook netjes een tegoed gekregen. Nooit geen geld terug, maar dus wel dat het bedrag van de volgende bestelling word afgehouden.

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 28 oktober 2013 - 15:45

Hier ook bij de eerste bestelling een kapotte krabton, ik heb een nieuwe gekregen en ze hebben de beschadigde terug opgehaald. Het zal van het bedrag afhangen en of je nieuwe klant bent of niet voor wat ze gaan doen denk ik, maar het wordt in ieder geval netjes opgelost !

Sedes
Sedes
  • 801 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 28 oktober 2013 - 18:46

Ik heb ooit gemaild omdat er 1 blikje ontbrak van m'n bestelling (= +- 1 euro), heb ik mooi teruggestort gekregen.

Bleek nadien dat mijn broer (zonder mij te vragen :louche: ) een blik eruit had genomen om aan de katten van m'n ouders te geven (pakket komt altijd toe bij m'n ouders) :Ooops: