Spring naar inhoud

- - - - -

spelletje voor op facebook rond te gaan

• Log in om te reageren
134 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#106 Geplaatst 29 oktober 2013 - 21:15

Nou opzich snap ik het punt van het nieuwsblad wel, met dat antwoord...maar er staat niet in dat je van te voren weet dat het je ouders zijn (overigens is er ook een versie met dat er gasten om 7 uur sochtends aanbellen, wat wel logischer is voor een ontbijt dan om 3 uur snachts). Okej meer ga ik niet zeggen, want ik vermoed dat ik al teveel gezegt heb eigenlijk.

Overigens heel grappig, ik was vandaag weer voor het eerst aan het werk...en het ging dus ook over het raadsel rond FB, ikzelf heb ben het raadsel nog geen 1x in mn vriendenlijst tegengekomen...dus blijkbaar niet erg populair onder mn vrienden.
Geplaatste afbeelding

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#107 Geplaatst 29 oktober 2013 - 22:04

Ik ga akkoord met het antwoord van het Nieuwsblad :d

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#108 Geplaatst 29 oktober 2013 - 22:07

ik heb er spijt van dat ik het erop zette ze laten mij niet gerust :(

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#109 Geplaatst 29 oktober 2013 - 22:09

Bekijk berichtliange, op 29 oktober 2013 - 22:07, zei:

ik heb er spijt van dat ik het erop zette ze laten mij niet gerust :(
ja, jong geen paniek 't zal wel koelen zonder blazen :d :d :d

@ thundernimf: ik ga met jouw akkoord !!!

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#110 Geplaatst 29 oktober 2013 - 22:10

Bekijk berichtJoske123, op 29 oktober 2013 - 22:09, zei:

ja, jong geen paniek 't zal wel koelen zonder blazen :d :d :d

@ thundernimf: ik ga met jouw akkoord !!!

geen paniek hoor als ik nu terug pb zie kijk ik hoeveel keer ze al op de kattensite iets gezegd hebben is het 0 keer vliegen ze buiten zonder antwoord :p

;) ;) ;) ;) ;)

Bewerkt door liange, 29 oktober 2013 - 22:11.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#111 Geplaatst 29 oktober 2013 - 22:13

Nee ik ga niet akkoord met het nieuwsblad...ongeacht wie er aanbelt hun antwoord klopt niet...maar nou vind ik nog steeds dat er 2 antwoorden mogelijk zijn....die met het nieuwsblad niet meegerekend.
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#112 Geplaatst 29 oktober 2013 - 22:30

Bekijk berichtchanatas, op 29 oktober 2013 - 22:13, zei:

Nee ik ga niet akkoord met het nieuwsblad...ongeacht wie er aanbelt hun antwoord klopt niet...maar nou vind ik nog steeds dat er 2 antwoorden mogelijk zijn....die met het nieuwsblad niet meegerekend.

waarom blijven we eigenlijk discussiëren over zo'n dom onderwerp? Het is toch echt wel te gek voor woorden ????

Waarom heeft niemand hier het lef om "hun" antwoord hier te plaatsen? Dan zijn we er ineens van af.

Dan kan de discussie beginnen wie nu eigenlijk gelijk had !!! :d :d :d :d :d

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#113 Geplaatst 29 oktober 2013 - 23:02

Waarom we over zo'n dom onderwerp blijven discussieren...omdat het leuk is en ik me verveel whahaa!! En ik ga het antwoord niet plaatsen dat laat ik aan TS over, tis haar topic en dat wil ik niet verpesten. Dus als iemand het antwoord plaatst moet het TS zijn.

En ik heb wel zin in een verhitte onozele discussie over wie gelijkt heeft en wie niet hoor...de discussie zwarte piet is eindelijk weg..dus tijd voor een nieuwe :catwalk2 :jump:
Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#114 Geplaatst 29 oktober 2013 - 23:05

ww

Bekijk berichtchanatas, op 29 oktober 2013 - 23:02, zei:

Waarom we over zo'n dom onderwerp blijven discussieren...omdat het leuk is en ik me verveel whahaa!! En ik ga het antwoord niet plaatsen dat laat ik aan TS over, tis haar topic en dat wil ik niet verpesten. Dus als iemand het antwoord plaatst moet het TS zijn.

En ik heb wel zin in een verhitte onozele discussie over wie gelijkt heeft en wie niet hoor...de discussie zwarte piet is eindelijk weg..dus tijd voor een nieuwe :catwalk2 :jump:

wie is ts ???

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#115 Geplaatst 29 oktober 2013 - 23:16

Bekijk berichtliange, op 29 oktober 2013 - 23:05, zei:

ww

wie is ts ???
Dat ben jij Topic Starter!!
Geplaatste afbeelding

Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#116 Geplaatst 30 oktober 2013 - 08:47

eigenlijk heeft discussie geen enkel nut... want om het op te lossen moet je veronderstellingen doen en dan is je antwoord sowieso voor discussie vatbaar...
als je bv zegt deur dan ga je er vanuit dat je in een huis woont met een deur (wat als dit bij eskimo's voorkomt in een iglo?) of wat als je ouders een sleutel hebben en zelf binnenkomen?
de redenering van het nieuwsblad dat zegt dat ogen verkeerd is ah ja want je weet al dat het je ouders zijn, hoe kan je dat weten zonder je deur open te doen? dus voor het nieuwsblad is ogen verkeerd maar met dezelfde redenering is dan deur ook verkeerd... dus simpel er bestaat niet 1 goed antwoord omdat er te weinig gegevens zijn :)

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#117 Geplaatst 30 oktober 2013 - 08:53

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 30 oktober 2013 - 08:47, zei:

eigenlijk heeft discussie geen enkel nut... want om het op te lossen moet je veronderstellingen doen en dan is je antwoord sowieso voor discussie vatbaar...
als je bv zegt deur dan ga je er vanuit dat je in een huis woont met een deur (wat als dit bij eskimo's voorkomt in een iglo?) of wat als je ouders een sleutel hebben en zelf binnenkomen?
de redenering van het nieuwsblad dat zegt dat ogen verkeerd is ah ja want je weet al dat het je ouders zijn, hoe kan je dat weten zonder je deur open te doen? dus voor het nieuwsblad is ogen verkeerd maar met dezelfde redenering is dan deur ook verkeerd... dus simpel er bestaat niet 1 goed antwoord omdat er te weinig gegevens zijn :)

Ligt ge er nu nog altijd wakker van? :ha dat raadseltje heeft al veel tijd in beslag genomen van u hoor :p

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#118 Geplaatst 30 oktober 2013 - 08:59

ik lig er niet wakker van ze :)
maar ik ben altijd geleerd om logisch te redeneren dus voila ;)

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#119 Geplaatst 30 oktober 2013 - 13:39

Bekijk berichtchanatas, op 29 oktober 2013 - 23:16, zei:

Dat ben jij Topic Starter!!

a o zo ja amai ik leer nog steeds bij hier ;)

Ik ga niet echt het antwoord hier opzetten reden is ik amuseer mij met alles te lezen van reactie's over het raadsel ;)
Leer je de mensen op een andere manier kennen en zal na een tijd wel verwateren ook .

Sorry chanatas of andere van de Ks  als jullie liever  zouden  hebben dat het antwoord gegeven word zal niet door mij zijn ;)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#120 Geplaatst 30 oktober 2013 - 18:42

Joepie, ik lees net dat mijn eerste gokje meteen juist was!! Géén giraf voor mij dus :eDance: :slach: