Spring naar inhoud

- - - - -

Ziek kitten gevonden - hulp gezocht!

• Log in om te reageren
62 reacties op dit onderwerp
Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 28 oktober 2013 - 12:38

Zodra ik weer iets hoor, zal ik het jullie laten weten! Momenteel neemt er nog niemand de telefoon op, maar het asiel is ook pas open vanaf 14u.

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 28 oktober 2013 - 16:06

Even een kleine update:
Mijn vriendin heeft nog eens naar Aarschot gebeld en men wist haar te zeggen dat de oogjes volledig zijn uitgekuist. Het kitten doet momenteel niks anders dan slapen, slapen en slapen... Het moet dus echt wel uitgeput geweest zijn! Wie weet hoe lang sukkelde het zo al rond zonder iets te zien... :(  De dierenarts kwam in de loop van de namiddag, dus daarover later meer. Mijn vriendin heeft ook gezegd dat we morgen zouden langskomen. Ik ga dan met haar mee. We blijven ook samen mee op zoek gaan naar een nieuwe thuis (in de hoop dat het kitten kan worden genezen en naar een nieuwe thuis kan), dus als jullie iemand kennen die het kitten graag in huis zou nemen, dan mag je me altijd een berichtje sturen! Misschien kan ik morgen (als het daar is toegestaan) ook enkele foto's nemen. Ik duim nu alvast voor de gezondheid van ons kleine uppie!

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 28 oktober 2013 - 16:20

Bekijk berichtDierenvriendin, op 28 oktober 2013 - 16:06, zei:

Even een kleine update:
Mijn vriendin heeft nog eens naar Aarschot gebeld en men wist haar te zeggen dat de oogjes volledig zijn uitgekuist. Het kitten doet momenteel niks anders dan slapen, slapen en slapen... Het moet dus echt wel uitgeput geweest zijn! Wie weet hoe lang sukkelde het zo al rond zonder iets te zien... :(  De dierenarts kwam in de loop van de namiddag, dus daarover later meer. Mijn vriendin heeft ook gezegd dat we morgen zouden langskomen. Ik ga dan met haar mee. We blijven ook samen mee op zoek gaan naar een nieuwe thuis (in de hoop dat het kitten kan worden genezen en naar een nieuwe thuis kan), dus als jullie iemand kennen die het kitten graag in huis zou nemen, dan mag je me altijd een berichtje sturen! Misschien kan ik morgen (als het daar is toegestaan) ook enkele foto's nemen. Ik duim nu alvast voor de gezondheid van ons kleine uppie!
ocharme dat sukkeltje, hopelijk lukt het om aan te sterken en het te plaatsen, veel succes !

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 29 oktober 2013 - 16:54

Mijn vriendin en ik zijn net in Aarschot eens gaan kijken. Het gaat helemaal niet goed met het katje, mede doordat ER NOG STEEDS GEEN DIERENARTS geweest is. :cry:  Ze hebben ons nu alleszins wijsgemaakt dat die morgen komt... Het kitten eet en drinkt niet, dus spuiten ze af en toe wat water (en iets om de eetlust op te wekken) op het mondje... Althans, dat zeggen ze toch. De oogjes waren wel schoongemaakt, maar het ziet er echt niet goed uit. Ik heb echt spijt dat er geen enkele dierenarts direct bereid was om ons te helpen. Momenteel zit ik hier gewoon te wenen. Mijn vriendin heeft enkele foto's kunnen nemen. Ik post ze dadelijk.

Pff... Ik hoop echt dat het goedkomt. :(  Mijn mama zei direct: 'Morgen komt daar ommes ook geen dierenarts...' Ik hoop dat ze ongelijk heeft!

Bijgevoegde thumbnails

• Gevonden kitten.jpeg
  • Gevonden kitten (2).jpeg
  • Gevonden kitten (3).jpeg

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 29 oktober 2013 - 16:57

ach verdikke toch :( :(

LilianB1972
LilianB1972
  • 249 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 29 oktober 2013 - 16:59

kon je het nu niet meenemen en naar een dierenarts in de buurt gaan?

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 29 oktober 2013 - 17:06

Bekijk berichtLilianB1972, op 29 oktober 2013 - 16:59, zei:

kon je het nu niet meenemen en naar een dierenarts in de buurt gaan?

De mevrouw van het asiel zei dat we het kitten gerust moesten laten (ook niet aaien, wat ik ergens begrijp, uiteraard), maar het meenemen zou zeker niet mogen.

Bovendien heeft ze ons al gezegd: 'De dierenarts gaat toch niet veel meer weten/kunnen doen, want ik doe al wat ik van de dierenarts geleerd heb...' Ik had het gevoel dat ze het al had opgegeven.

En ze hadden dan eerst gezegd dat de dierenarts op maandag (gisteren dus) zou komen...

Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#23 Geplaatst 29 oktober 2013 - 17:09

denk niet dat iemand van een asiel onderhuids vocht gaat inspuiten ze...

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 29 oktober 2013 - 17:12

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 29 oktober 2013 - 17:09, zei:

denk niet dat iemand van een asiel onderhuids vocht gaat inspuiten ze...

Inderdaad, ik dacht ook direct: 'Dat katje moet aan een infuus...' Verdomme verdomme verdomme! En je krijgt dat katje dus niet gewoon meer mee hé... Het heeft bovendien wel een dekentje enzo, maar die mevrouw deed dan ook nog eens de deur open en liet ze even openstaan... Normaal moet je toch beter weten?

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#25 Geplaatst 29 oktober 2013 - 17:14

als ik zie hoe snel Evy met zo een katjes naar de dierenarts gaat dan heb ik toch ook wel een andere mening dan dit een goed asiel te vinden ze...

Sabine2
Sabine2
  • 8.918 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 29 oktober 2013 - 17:33

Ocharme toch het klein dutske :( Er is duidelijk iets mis en soms is dat maar een onnozel virus dat met medicatie supersnel uit hun systeem verdwijnt. Maar snel bij de DA is de boodschap. Ik hoop ook dat die DA morgen komt maar twijfel of die een infuus bij zich heeft :(

En het grootste deel van de schuld ligt bij de f....ing dumpers :r :r :r

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#27 Geplaatst 29 oktober 2013 - 21:38

Ik blijf toch wel met een serieuze knoop in mijn maag zitten hoor... In de eerste plaats wou ik al niet dat het kitten naar daar ging, en dan is het er toch terechtgekomen en tot nu toe ben ik niet echt tevreden. Had ik het toch maar zelf bijgehouden en de dag nadien naar mijn eigen dierenarts geweest... Dan had het er gisteren toch al één gezien! Ik vraag me ook af wat ik morgen kan doen? Mijn vriendin gaat weer bellen. Wat als er nog steeds geen dierenarts is langsgeweest? Wat als ze me het kitten niet willen meegeven om er dan zelf mee te rijden? Zo veel vragen... Soms wou ik dat ik zelf dierenarts was geweest!

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#28 Geplaatst 29 oktober 2013 - 22:18

Ik heb het niet vroeger gezien en het was ook wel heel ver, maar wij hadden nog plaats
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Sabine2
Sabine2
  • 8.918 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 29 oktober 2013 - 22:36

Ai, had ik dat geweten, dan had ik de link van dit topic in PB naar je doorgestuurd.
'k Dacht dat we volledig volzet waren :(

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#30 Geplaatst 29 oktober 2013 - 22:46

1 kitten is nooit een probleem. Ik heb altijd 1 plaats voor noodgevallen.
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com