Spring naar inhoud

- - - - -

Catnip kopen

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
MissSanne
MissSanne
  • 81 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 27 oktober 2013 - 16:04

Hoi iedereen!
Ik ga starten met een winkeltje van zelf gemaakt kattenspeelgoed!
Maar even een vraagje weet er iemand waar Ik vrij goedkoop een grote hoeveelheid catnip kan vinden?
Groetjes Sanne

Freggel
Freggel
  • 318 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 27 oktober 2013 - 21:51

Is zelf kweken niet iets? Is niet veel werk en je hebt zo een hele hoop bij elkaar. Duurt alleen nog wel even voor je het dan kunt verkopen want moet na het oogsten ook nog eens drogen.

En anders als je iemand uit Polen ofzo kent, vragen of ze een paar zakken voor je willen meebrengen en die dan zelf in kleinere porties verdelen. Ik heb een collega zo een kg laten meebrengen. Koste me 5 euro en volgens hem verkochten ze dat daar gewoon in zakken van 250gram in de meeste dierenwinkels in wat grotere steden. Ook medicijnen voor dieren zijn daar veel en veel goedkoper, die laat ik altijd van daar meebrengen.

Dat gaat je de meeste winst opleveren. Denk niet dat je het hier in B of NL ergens heel erg goedkoop gaat vinden.

MissSanne
MissSanne
  • 81 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 27 oktober 2013 - 22:21

Heel erg bedankt!
Helaas ken ik niemand uit Polen!:-( gaat jou collega er toevallig niet nog eens naar toe!??:-p

Het is om In de speelgoedjes te doen!:-)

Freggel
Freggel
  • 318 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 27 oktober 2013 - 22:28

Rond kerst gaat hij weer naar daar denk ik. Als het niet dringend is dan kan ik het hem wel vragen en dan zal hij vast wel een nieuwe lading willen meebrengen. Ik stop dat ook in speeltjes, anders kijken ze er hier niet naar om.

MissSanne
MissSanne
  • 81 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 27 oktober 2013 - 22:33

Heel graag!!
Dan los ik het voorlopig zo op!
En kan ik er na er volledig tegen aan gaan!:-)