Spring naar inhoud

- - - - -

stormachtige dag wat doe je dan

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 27 oktober 2013 - 23:03

Het waait hier flink..en balou is daar alles behalve blij mee..wat doe je op zo'n dag dan? Behalve baasje pesten door tig x voor de deur te staan miauwen om naar buiten te willen .baasje de deur open te laten doen en vervolgens gewoon weer weglopen omdat je beseft dat t nog steeds te hard waait buiten

Nou dan gaan je naar de schoonheidssalon om je eigen manicure of pedicure te doen
20131027_170756.jpg
20131027_170752.jpg
20131027_170751.jpg
20131027_170748.jpg

Vervolgens test je een mandje uit om te kijken of dat lekker ligt.
20131027_222742.jpg

En hier nog wat fotos van gisteren. .de fretten zaten haar achterna dus ging ze maar veilig om een stoel liggen

20131026_160318.jpg
20131026_160325.jpg

Bij deze foto was t egt grappig, ze was was gek aan het doen en viel van de stoel af
20131026_160345.jpg

En nog wat foto's achter het gordijn
20131026_163318.jpg
20131026_163516.jpg

Sorry voor de meeste foto's moet je je pc of tablet draaien...irritant dat ze niet automatisch gedraait worden, is daar geen oplossing voor?
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#2 Geplaatst 27 oktober 2013 - 23:48

:lachen: Balou heeft een zalig luilekkerleven :heart:

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 27 oktober 2013 - 23:54

Balou heeft een zalig rotverwend leven, mn ma verklaard me voor gek dat ik de deur voor haar open doe, ze zegt laat haar lekker door het luikje gaan...daar is het voor bedoelt. Gelijk heeft ze wel, maja Balou is eigenwijs en ik ongeduldig...dus ja verkeerde combi. Overigens heeft Balou nog amper gebruik gemaakt van het peperdure kattenluikje...Mn raam in de slaapkamer staat dikswijls altijd open, dus ja waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Nou ga ik vanaf volgende week weer werken, dus dan is het raam dicht en zal ze overdag in iedergeval gebruik moeten maken van het luikje, en als de winter echt begint denk ik ook dat mn raam niet meer open staat.
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 28 oktober 2013 - 07:57

Balou heeft een zalig leven en zal vandaag ook wel veel binnen blijven denk ik. :d
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Guest_Jerboo_*
Guest_Jerboo_*

#5 Geplaatst 28 oktober 2013 - 10:47

haha leuke foto's ! en het is idd rotweer!

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 28 oktober 2013 - 10:54

Zaaaaaaaaaaaaalig :)
Hier moet ik ook portier spelen voor mijnen Archie als hij ziet dat ik thuis ben.
Anders gaat hij wel door het luikje ;)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 28 oktober 2013 - 10:56

Zo herkenbaar  :lachen:     Ons Babette is ook niet blij met dit weer, die heeft een dusdanige hekel aan wind dat ze zelfs nu overdag haar kattenbak gebruikt. Gelukkig is zij die fase van "doe toch nog maar eens even die deur open om te zien of het nog altijd waait" voorbij, ze beoordeelt het blijkbaar door naar buiten te kijken en dan diep zuchtend probeert om een geschikte slaaphouding te vinden.
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#8 Geplaatst 28 oktober 2013 - 11:09

Balou heeft blijkbaar genoten :)
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 28 oktober 2013 - 16:55

Vandaag weinig voor portier hoeven te spelen...Balou kon wel horen in huis dat het te hard waaide...toch heeft ze de wind getrotseerd en is dapper een paar x naar buiten gegaan, om wel na 5 minuten weer terug te zijn...ik denk dat ze ff voor een plasje of poepje naar buiten ging, want op de kattenbak doet ze dat echt niet.

En of Balou genoten heeft, hmm volgens mij verveelde ze zich vandaag behoorlijk..zo erg dat ze bij de frettenkamer ging zitten en met hun wilden spelen...dus heb ze even bij elkaar gelaten, na een paar minuutjes vond ze de fretten toch wel weer erg vervelend, is ook lastig als je van 2 kanten aangevallen wordt haha.

1 voordeel ze heeft vandaag wel alle slaapplekjes kunnen uittesten in huis, en na 2 maanden heeft ze dan eindelijk in het radiatorhangmatje gelegen en geslapen, ja met dit weer ondekt ze nog wat he...Gisteravond ging ze op haar  gourmetbankje slapen...heb haar pas sochtends weer aangetroffen op mn bed, was voor mij ook wel weer ff fijn slapen, zo kon ik me tenminste nog wat draaien haha
Geplaatste afbeelding

vleermuis
vleermuis
  • 35 berichten

#10 Geplaatst 28 oktober 2013 - 18:06

hahahahahahaha heerlijk