Spring naar inhoud

- - - - -

Dag allerliefste Julius

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Jolandamariette
Jolandamariette
  • 223 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 28 oktober 2013 - 17:04

Ook wij hebben afscheid moeten nemen van onze kitten Julius, op 14 september 2013. Julius was pas 5 maanden oud toen hij overleed. Hij was echt het leukste katje ooit! Liep de hele dag achter je aan en wilde dan opgetild worden. Als je dat niet deed, tikte hij je aan met zijn pootje: optillen baas! Mijn man heeft al vaak met Julius op zijn arm staan koken! Elke nacht sliep hij op de zoldertrap(bij onze slaapkamer). Lekker handig als je nachts naar de wc moest. Goed opletten en over hem heen stappen. En in de ochtend zat hij klaar naast de deur: optillen baas! En spinnen dat hij kon, spinnen.... En dan in ene wordt dat mannetje ziek. Lusteloos. At eerst nog wel, maar deed niets meer. Naar da. Testje hier Testje daar. Pilletje. Mannetje stopte met eten. Dwangvoeren. Niets hielp. En op de fatale ochtend kroop hij weg in een hoekje. Ik zei tegen mijn man: hij gaat dood. De verdere details zal ik besparen. We zijn in ieder geval met spoed naar da gegaan en daar hebben we besloten hem te laten gaan. Hij was te ver heen. Ik mis hem nog elke dag en jank de ogen uit mijn kop. Dat je zoveel kan houden van een beestje dat je maar een paar maanden in huis hebt......
En hoewel we ons verheugen op ons aanstaande kitten, het verdriet blijft! image.jpg image.jpg image.jpg

Alles op zijn kop, geen idee hoe dat kan..... Sorry......

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg

Bewerkt door Jolandamariette, 28 oktober 2013 - 17:14.

Ga niet uit van veronderstellingen....

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 28 oktober 2013 - 17:20

Wat erg om te lezen....
Hij zag er zo'n lieve jongen uit :(

Rust zacht kleine jongen.

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 28 oktober 2013 - 17:24

Ocharme zo erg :( :hug: :hug:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Jolandamariette
Jolandamariette
  • 223 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 28 oktober 2013 - 17:25

Het is mooi om het op dit plekje te zetten. Dat ie niet zo maar is verdwenen maar een plekje heeft op die regenboogbrug. Confronterend maar mooi. Helpt misschien met verwerken.

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#5 Geplaatst 28 oktober 2013 - 19:44

Wat erg, rust zacht lieve Julius
veel sterkte :hug:

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#6 Geplaatst 28 oktober 2013 - 19:45

Het helpt bij de verwerking hoor. Wij hebben in februari ons Juleke moeten laten inslapen, jouw verhaal is zeer herkenbaar trouwens, de manier waarop. In juli is onze lieve Yvette in mijn armen gestorven. Ik kom hier regelmatig kijken, en dan vloeien elke keer weer de traantjes, maar het hoort voor mij bij mijn rouwproces. Ik mis onze lieve schatten ook nog alle alle dagen. Het is goed om te weten dat we niet alleen staan met ons verdriet, dat er nog mensen zijn voor wie hun huisdier een volwaardig gezinslid is dat alle liefde en zorgen krijgt.
Heel veel sterkte, en weet dat je niet alleen staat met je verdriet :hug:

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 28 oktober 2013 - 20:20

Heel veel sterkte met het verlies van dit mooie lieve katje!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

Jolandamariette
Jolandamariette
  • 223 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 28 oktober 2013 - 20:54

Bekijk berichtjuleken, op 28 oktober 2013 - 19:45, zei:

Het helpt bij de verwerking hoor. Wij hebben in februari ons Juleke moeten laten inslapen, jouw verhaal is zeer herkenbaar trouwens, de manier waarop. In juli is onze lieve Yvette in mijn armen gestorven. Ik kom hier regelmatig kijken, en dan vloeien elke keer weer de traantjes, maar het hoort voor mij bij mijn rouwproces. Ik mis onze lieve schatten ook nog alle alle dagen. Het is goed om te weten dat we niet alleen staan met ons verdriet, dat er nog mensen zijn voor wie hun huisdier een volwaardig gezinslid is dat alle liefde en zorgen krijgt.
Heel veel sterkte, en weet dat je niet alleen staat met je verdriet :hug:

Dank je wel! Volgens mij ben ik ook via een bericht of zo van jou, over fip, op deze site gekomen. En lijkt ons verhaal idd op elkaar, helaas. Jij ook nog veel sterkte want het valt niet mee!

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#9 Geplaatst 28 oktober 2013 - 23:27

Bekijk berichtJolandamariette, op 28 oktober 2013 - 20:54, zei:

Dank je wel! Volgens mij ben ik ook via een bericht of zo van jou, over fip, op deze site gekomen. En lijkt ons verhaal idd op elkaar, helaas. Jij ook nog veel sterkte want het valt niet mee!

Jij ook bedankt hoor. Zou wel kunnen, Yvette is overleden aan fip, was een echte gruwel, ik mag er nog steeds niet goed aan denken... Het kan zo'n pijn doen he, gelukkig kunnen we hier nog terecht, heeft me echt al veel geholpen.

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 03 november 2013 - 17:37

veel sterkte! :hug:
:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding