Spring naar inhoud

- - - - -

Arm arm dutske

• Log in om te reageren
52 reacties op dit onderwerp
erikavandenbroele
erikavandenbroele
  • 758 berichten
  • 6 katten

#46 Geplaatst 03 november 2013 - 19:48

ik hoop dat de arme stakker nu toch een warm plaatsje gevonden heeft voor de winter.

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#47 Geplaatst 04 november 2013 - 17:14

Nog niet, helaas. Blijkbaar kost het teveel moeite om bij die buren te gaan polsen of hij weg mag. En zoals Mellemeis zegt, die kat "ontvoeren" doe ik ook niet. Zaterdag waren ze niet thuis zegt die vriend, en hij ging gisteren nog eens gaan zien en mij iets laten weten maar heb hem niet gehoord.
Rare mensen. Ik zou zeggen, ik ga zelf naar daar, maar ik ken die mensen totaal niet, en ben ook niet van plan om altijd maar mijnen auto te pakken om te gaan zien of ze thuis zijn. Die vrienden van ons doen er weinig of geen moeite mee, en dat maakt me wel boos. Wanneer ik hem zaterdag belde kwam het over alsof ik hén een plezier doe, maar ik doe dat niet voor die onmensen die hun kat op straat zetten, ik doe het voor het beestje natuurlijk!
Alsof ik die mensen wil "ontlasten" door een thuis te zoeken voor het sukkeltje.
Ik ga deze week NOG maar eens bellen om te zien hoe het zit.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#48 Geplaatst 04 november 2013 - 17:55

Veel succes hoor

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#49 Geplaatst 08 november 2013 - 22:22

Nog altijd geen nieuws hierover? Jammer dat het zo lang duurt voor die mensen iets durven gaan vragen. Maja, 't is misschien ook een beetje delicaat? 'k weet niet!

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#50 Geplaatst 11 november 2013 - 19:57

En hoe zit dat nu verder met dat dutske ? Is er al verandering in de situatie?

Kiera&Tiffan
Kiera&Tiffan
  • 652 berichten

#51 Geplaatst 11 november 2013 - 20:02

Ja, hoe zit het ermee? Heb je hem al kunnen ophalen?

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#52 Geplaatst 12 november 2013 - 20:38

Nope, nog altijd nada, niks! Ze willen blijkbaar de moeite niet doen om tot aan de deur te gaan bellen. Mijn man ziet hem morgen en gaat hem eens zijn gedacht zeggen. Hopelijk wil hij het alsnog proberen. Als ik nieuws heb laat ik het weten.

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#53 Geplaatst 13 november 2013 - 22:00

Oké, vandaag die vriend gehoord. Hij beweert dat de buurman de kat niet weg wil, de egoïst. De kat zit dus overdag in de tuin van onze vrienden, en 's nachts mag ze blijkbaar in hun garage slapen. De buurman zei dat ze overdag af en toe nog eens tot bij hen in de tuin komt, dus mag ze niet weg. Begrijpen wie kan!
Onze vriend heeft me dus echt verzekerd dat ze in hun garage slaapt. Heb hem er nogmaals op gewezen dat ik bezorgd ben voor de winter, en het sowieso zielig vind voor het beestje, en hij antwoordde dat het best kon zijn dat ze tegen de winter bij hen thuis zou binnen zitten. Hij zei ook dat, moest er nog verandering in komen, dat hij het me ging laten weten.
Ik ga er toch regelmatig eens naar polsen hoor!