Spring naar inhoud

- - - - -

De volgende opvangertjes? - Ze zijn er + foto's

• Log in om te reageren
76 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 31 oktober 2013 - 14:57

Lijkt precies niet echt maar dan ga je toch goed moeten photoshoppen hoor :p de takjes en zo....

Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#32 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:03

Bekijk berichtEvyke81, op 31 oktober 2013 - 14:53, zei:

Diene mens heeft gewoon ne goeie kodak op zijne GSM staan? :)
zelfs een samsung galaxy S4 zoom heeft niet de eigenschappen van een spiegelreflex ;)

Bekijk berichtSolotje, op 31 oktober 2013 - 14:57, zei:

Lijkt precies niet echt maar dan ga je toch goed moeten photoshoppen hoor :p de takjes en zo....
believe me er zijn mensen die nog veel beter met photoshop kunnen werken ze;)

Bekijk berichtDorothea, op 31 oktober 2013 - 14:52, zei:

:ha
Dat zijn allemaal dingen waar ik gewoon niet zou opkomen. Volgens mij ben ik af en toe toch wat te goedgelovig. :)

ik ben te erg getraind op letten op de kleinste details :)

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#33 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:09

LOL photoshop tuurlijk jongens toch jongens toch

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#34 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:15

ik mis die 2 zwartjes trouwens op die 2e foto dat je gepost hebt...

je moet trouwens de 1e foto met de 1e van die 4 foto's vergelijken.
Op foto 1 loopt er nog een stukje tak "door" het zwarte kittentje en op de 1e van die 4 foto's is dat stukje tak "plots" achter het kittentje verdwenen....

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#35 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:16

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 31 oktober 2013 - 15:15, zei:

ik mis die 2 zwartjes trouwens op die 2e foto dat je gepost hebt...

je moet trouwens de 1e foto met de 1e van die 4 foto's vergelijken.
Op foto 1 loopt er nog een stukje tak "door" het zwarte kittentje en op de 1e van die 4 foto's is dat stukje tak "plots" achter het kittentje verdwenen....
Zijn opgegeten door de grote photoshowwolf. :o :o

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#36 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:18

Begin nu stilaan ook te twijfelen of die 5 kittens zo in een kluitje bij elkaar zouden blijven zitten...
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#37 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:19

Bekijk berichtShadow, op 31 oktober 2013 - 15:16, zei:

Zijn opgegeten door de grote photoshowwolf. :o :o
kan je er niet tegen mss dat ik argumenten bovenhaal die mijn gelijk tonen?

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#38 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:20

Bekijk berichtEvyke81, op 31 oktober 2013 - 15:18, zei:

Begin nu stilaan ook te twijfelen of die 5 kittens zo in een kluitje bij elkaar zouden blijven zitten...
Als die net gedumpt zijn of onder de 6 weken zeker.
Moon hebben wij ook zo gevonden in een hoopje samen met haar broers en zusjes identiek.
En mijn ogen zijn geen photoshop. :p

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#39 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:20

Bekijk berichtEvyke81, op 31 oktober 2013 - 15:18, zei:

dat zou ik nog de 1e keer moeten zien dan dat je 5 kittens op een dweil in een bos steekt en dat die mooi op die dweil blijven zitten :s

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#40 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:21

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 31 oktober 2013 - 15:19, zei:

kan je er niet tegen mss dat ik argumenten bovenhaal die mijn gelijk tonen?
Nee, ik kan het niet aan, help neeeeeee aaaaaaah ik ga doooood aaaaaah, help nee al die argumenten. :p

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 31 oktober 2013 - 15:20, zei:

dat zou ik nog de 1e keer moeten zien dan dat je 5 kittens op een dweil in een bos steekt en dat die mooi op die dweil blijven zitten :s
Mijn Moon deed dit, misschien is het een photoshop kat. :o
Straks eens tegoei bezien mijn Moonbeesje. :o

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#41 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:25

Ik kan toch ook niet geloven dat men zoveel foto's gaat photoshoppen. Wat willen ze daar dan mee bereiken?

Heb ook al foto's gezien waarvan ik denk, dat is er precies opgeplakt en toch is het echt. Heb er zelf eentje waar de staart van ons Nelle precies doorschijnend is, omdat het een actiefoto is, en ook niets of niets van photoshop gebeurd.

Ze zullen gedumpt zijn op die dweil en waarom ze zo samenliggen lijkt me logisch toch. het is enorm koud buiten nu, alsook liggen kittens nu eenmaal bijna altijd dicht bij elkaar.

Volgens mij zie je spoken Stijn ;) Maar ja, met Halloween is dat niet verwonderlijk natuurlijk :mrgreen:

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#42 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:31

Bekijk berichthilleke, op 31 oktober 2013 - 15:25, zei:

Ik kan toch ook niet geloven dat men zoveel foto's gaat photoshoppen. Wat willen ze daar dan mee bereiken?

Heb ook al foto's gezien waarvan ik denk, dat is er precies opgeplakt en toch is het echt. Heb er zelf eentje waar de staart van ons Nelle precies doorschijnend is, omdat het een actiefoto is, en ook niets of niets van photoshop gebeurd.

Ze zullen gedumpt zijn op die dweil en waarom ze zo samenliggen lijkt me logisch toch. het is enorm koud buiten nu, alsook liggen kittens nu eenmaal bijna altijd dicht bij elkaar.

Volgens mij zie je spoken Stijn ;) Maar ja, met Halloween is dat niet verwonderlijk natuurlijk :mrgreen:

x2
en amen! :)

Bewerkt door Shadow, 31 oktober 2013 - 15:31.

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#43 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:34

zijn gewoon mensen die van hun oepsnestje niet vanaf geraken en dan maar proberen weg te krijgen als "sukkeltjes die gevonden zijn"...
heb net mij even zitten bezighouden met de afmetingen te vergelijken en de kittens zouden volgens hun afmetingen maximum 2 à 3 weken oud mogen zijn... maar hun motoriek zegt wel totaal iets anders.

ben even verder gegaan en de foto's ingeladen in een programma dat ik hier gebruik om renderings te maken van nieuwe ontwerpen in de omgeving. daarin kan je de originele belichting en focuspunten op zien en daarbij is er telkens een verschil tussen de belichting van de kittens en de belichting van de omgeving. Foto's zijn 100% zeker niet origineel.

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:36

Toch denk ik dat het photoshop is, k heb er nog niet vaak langs gezeten.  Maar evenzeer hoop ik dat deze beestjes niet ingeslapen worden, photoshop of niet.

Amai, Stijn, als gij gelijk hebt, dan hebde wel gelijk he :o

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#45 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:36

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 31 oktober 2013 - 15:34, zei:

zijn gewoon mensen die van hun oepsnestje niet vanaf geraken en dan maar proberen weg te krijgen als "sukkeltjes die gevonden zijn"...
heb net mij even zitten bezighouden met de afmetingen te vergelijken en de kittens zouden volgens hun afmetingen maximum 2 à 3 weken oud mogen zijn... maar hun motoriek zegt wel totaal iets anders.

ben even verder gegaan en de foto's ingeladen in een programma dat ik hier gebruik om renderings te maken van nieuwe ontwerpen in de omgeving. daarin kan je de originele belichting en focuspunten op zien en daarbij is er telkens een verschil tussen de belichting van de kittens en de belichting van de omgeving. Foto's zijn 100% zeker niet origineel.
Oke Stijn je hebt gelijk flink.